advertise
صبا باتری - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
صبا باتری - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
صبا باتری - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
صبا باتری - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه

غرفه سازی | ساخت غرفه - صباباتری | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه صباباتری

صباباتری از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان انواع باتری در خاورمیانه است که صاحب نامی پرآوازه و معتمد در منطقه شده است. این شرکت با ۴ مجموعه صنعتی بزرگ مفتخر است که با ۴۰ سال سابقه در تولید متنوع باتری‌های خودرو محصولات خود را طبق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید . شرکت صبا باتری با استفاده از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشورهای تراز اول اروپائی ، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتریهای خودروئی از ۳۶ آمپر ساعت تا ظرفیت ۲۰۰ آمپر ساعت و توان تولید ۵/۲ میلیون دستگاه در سال ( باتریهای سرب اسیدی ) و نیز باتریهای سیلد MF ( بی نیاز از سرویس و مراقبت ) ویژه نسل جدید خودروها با ظرفیت تولید ۵/۱ میلیون دستگاه در سال را دارد . واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی مجرب می باشد. شرکت توسعه منابع انرژی توان، با هدف پشتیبانی یکپارچه از نیروهای مسلح درحوزه انرژی و مشارکت در طرح های ملی مرتبط با انرژی در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. زیر ساخت این شرکت همان شرکت سهامی باتری سازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صباباتری می‌شناسند. شرکت توان با دارا بودن از ظرفیتهای صنعتی که بر فناوری روز استوار است به عنوان مرجع اصلی تامین نیاز نیروهای مسلح، شرکتی است که در تامین نیازهای کشور به انرژی نیز به عنوان شرکت مهم نقشی پررنگ دارد و در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید. شرکت گراف به عنوان غرفه ساز شرکت صباباتری در نمایشگاه بین‌المللی تهران، طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت رابر عهده داشت. طراحی به صورت ال و سردر خاص از ویژگی‌های این غرفه در نمایشگاه بین‌المللی تهران بود.

شرکت صباباتری - نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه تهران - طراحی غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
صبا باتری - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی شرکت صبا باتری در نمایشگاه تهران بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۴۴ متر مربع و به صورت رینگ و ۲ طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت صبا باتری در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت صبا باتری، سورمه ای اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه الکامپ تهران نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت صبا باتری در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت صبا باتری در نمایشگاه تهران با موضوع نمایشگاه الکامپ شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکت صبا باتری، فضای انبار به ابعاد ۱۱۸ * ۱۸۳ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت صبا باتری برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت صبا باتری از لامپها و پرژکتورها با قابلیت‌های تولید نور مختلف استفاده شده است. به طور کلی شرکت طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی گراف، غرفه شرکت صبا باتری را با در نظر گرفتن بخش هایی مانند بخش اطلاعات غرفه، بخش مذاکره و مشاوره غرفه، بخش پشتیبانی غرفه، بخش آموزشی غرفه و غیره طراحی واجرا کرده است.

نمایشگاه بین المللی تهران

تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامه‌ریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بین‌المللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بین‌الملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند.

نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران

نمایشگاه الکامپ | غرفه سازی تهران ۹۳

تاریخچه برگزاری نمایشگاه الکامپ در ایران به سال ۱۳۶۹ باز می گردد، البته در آن زمان حیطه کاری نمایشگاه علاوه برکامپیوتر، در مورد صنعت برق و همچنین مخابرات را شامل می شد که تقریبا هر دو سال یک بار برگزار می شد و نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات ایران نام داشت. طی سال های بعد نمایشگاه صنعت برق به صورت مجزا و تخصصی برگزار و از این مجموعه جدا شد. دستاورد های مخابراتی نیز چند سال بعد در نمایشگاه بین المللی تلکام که نمایشگاه تخصصی در حوزه مخابرات است به صورت مستقل برگزار گردید و با حذف این دو، نمایشگاه کامپیوتر با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. نقش اقتصادی صنعت الکامپ در نمایشگاه رشد چشم گیر این صنعت از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده به نحوی که دوره های ابتدایی این نمایشگاه با وجود مشارکت تولید کنندگان و شرکت های صنایع برق و مخابرات در سطح محدود و کوچکی اجرا می شد و مخاطبان عمومی زیادی نداشت، ولی با گسترش و عمومی تر شدن استفاده از این علوم در صنایع مختلف و همچنین استقبال از این دانش در بکار گیری در صنایع مختلف در سطح بین الملل و توام با آن در کشور و ایجاد شرکت های مرتبط مستقیم و غیر مستقیم در حوزه فعالیت در این زمینه در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی نمایشگاه الکامپ از بین تقریبا پنجاه نمایشگاه تخصصی که در ایران برگزار می گردد نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

نمایشگاه الکامپ- نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه بازرگانی ترک لادانی - نمایشگاه بین المللی تهران- نمایشگاه قطعات خودرو

غرفه سازی | غرفه بازرگانی ترک لادانی

غرفه سازی در تهران
غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی - نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی

غرفه سازی مشهد
غرفه شرکت کانی فرآور توس - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاه

طراحی غرفه | غرفه شرکت کانی فرآور توس

غرفه سازی اصفهان

طراحی و اجرای غرفه

طراحی غرفه پیشنهادی ۵

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | شمیم سلامتی

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت رادمان پلاست - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی پروداکت

ساخت غرفه | غرفه شرکت رادمان پلاست

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت صباتری - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صباتری

غرفه سازی اصفهان
غرفه سیمان سپاهان اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

طراحی غرفه | غرفه سیمان سپاهان اصفهان

غرفه سازی اصفهان