گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه
نمایشگاه بین المللی تهران - بازرگانی ترک لادانی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - طراحی  غرفه

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای بازرگانی ترک لادانی

درباره بازرگانی ترک لادانی

طراحی و اجرای غرفه بازرگانی ترک لادانی

شرکت بازرگانی ترک لادانی کار ابتدایی خود را در سال ۱۳۵۳ در جهت تهیه و پخش لوازم یدکی مرسدس بنز آغاز کرده و با عنایات خداوند متعال و تلاش‌های مداوم فعالیت خود را از سال ۱۳۶۶ گسترش داده و به لطف کادر مجرب و متخصص، تجربه سالیان و متنوع بودن محصولات توانست با شرکت‌های بزرگ داخلی، ارگان‌های دولتی و خصوصی و فروشندگان سایر شهرستان‌ها همکاری و تعامل نزدیک و پایداری داشته باشد. برندی که در این بازرگانی استفاده می‌شود سانز اسپانیا است. شرکت سیگنالز سانز در سال ۱۹۴۷ توسط آقای ایراچ تورس در اسپانیا تاسیس و تا امروز توسط ایشان مدیریت می شود. این کارخانه یکی از معتبرترین برندها در تولید و عرضه انواع میل لنگ، میل سوپاپ و بلوک سیلندر و سرسیلندر در دنیا می‌باشد. طراحی غرفه بازرگانی لادانی در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران بسیار مورد توجه بازدید‌کنندگان نمایشگاه قرار گرفت. ساخت غرفه به صورت پروداکت و ساخت ساز از ویژگی های دیگر این غرفه در نمایشگاه بود. طراحی سردرب به صورت معلق و خاص از دیگر عوامل چشمگیر غرفه در نمایشگاه بین‌المللی بود.

بازرگانی ترک لادانی - نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران - طراحی غرفه های نمایشگاهی - غرفه - غرفه نمایشگاهی

درباره غرفه بازرگانی ترک لادانی

طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی غرفه شرکت بازرگانی ترک لادانی در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت وساز با پلانی به مساحت ۱۱۵ متر مربع و به شکل رینگ و یک طرف باز انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه بازرگانی ترک لادانی طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، قرمز و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی غرفه، فضای مشاوره و مذاکره غرفه، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری غرفه، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۸۰* ۱۲۰ سانتیمتر می باشد که این موارد در غرفه بازرگانی ترک لادانی در نمایشگاه بین المللی تهران کاملا مشهود است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که بازرگانی ترک لادانی برای ارایه محصولات و برندهای خود که شامل برندهای سانز، داف و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفه‌های نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه بازرگانی ترک لادانی با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است. شرکت در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته موجب نمایش هر چه بیشتر نشان تجاری شما، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و شرکت های رقیب در نمایشگاه می شود. بازرگانی ترک لادانی در نمایشگاه بین المللی تهران از میان شرکت های غرفه ساز، شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف را برای غرفه سازی در این نمایشگاه انتخاب کرده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. نمایشگاه بین المللی تهران برای برگزاری نمایشگاههای خود در موضوعات مختلف نمایشگاهی شرکت ها و مجریان متعددی را برای این منظور در نمایشگاه انتخاب کرده که از جمله آنها می توان به مواردی چون: شرکت نمایشگاهی خزر اورآسیا، شرکت نمایشگاهی میلاد نور، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، شرکت نمایشگاهی پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا ، شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین و غیره اشاره کرد.

پلان نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی - پلان نمایشگاه تهران | شرکت غرفه سازی گراف
پلان نمایشگاه بین المللی تهران
آبنمای نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
پلان نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی - پلان نمایشگاه تهران | شرکت طراحی غرفه گراف
پلان نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه سازی - نمایشگاه تهران - طراحی غرفه | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو | تهران ۹۶

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران یک رویداد تجاری است.. بازار قطعات یدکی یک بخش جذاب برای صادرکنندگان جهانی بوده و ایران نیز شاهد افزایش قابل توجهی در واردات بوده است. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران به عنوان جایگاه دقیقی برای ورود به بازار توسط تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهانی انتخاب شده است.شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد.برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان - غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان - عکس غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان - عکس تجهیزات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان - سازه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی شکروی

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت شیوخی

نمایشگاه دبی

غرفه سازی | غرفه سیستم سرامیک ایرانیان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه شرکت بسپار تجارت آسیا

نمایشگاه اصفهان

ساخت غرفه | غرفه شرکت zhongzhi

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان - نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه