طراحی و اجرای غرفه بازرگانی تسکینی | ایتال ماشین
با توجه به گسترش صنعت حمل و نقل جاده ای و رشد روز افزون تولید یا مونتاژ خودروهای سنگین و نیمه سنگین، نیاز به توزیع قطعات یدکی مورد نیاز بیش از پیش در کشور احساس میشود. از این رو شرکت تجاری بازرگانی تسکینی با عنایت به این نیاز فزایندهی کشور تاسیس شد. زمینهی اصلی فعالیت این شرکت واردات تمامی قطعات یدکی سنگین و نیمه سنگین از برندهای برتر جهان می باشد. در راستای حفظ کیفیت و رضایتمندی مشتریان، مدیران شرکت بازرگانی تسکینی خط مشی خود را بر تطابق محصولات وارداتی با استانداردهای روز دنیا گذاشته و همواره تلاش و همت والای خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات خود بکار گرفتهاند.طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران توسط شرکت گراف انجام گردید . غرفه این شرکت در متراژ ۶۵ متر مربع و به صورت محصور همراه با طراحی سردرب انجام پذیرفت. استفاده از رنگ سازمانی و نورپردازی خاص از ویژگیهای طراحی و اجرای این غرفه نمایشگاهی میباشد .نمایشگاه قطعات خودرو یکی از پربازدید ترین و مهم ترین نمایشگاه های کشور می باشد که هرساله با شرکت های فعال در این حوزه در سراسر کشور برگزار می گردد.بازرگانی تسکینی نیز به عنوان یکی از واحد های فعال و خوش نام در این عرصه با حضور مستمر در این نمایشگاه ها به معرفی محصولات و خدمات جدید خود می پردازد ..در نمایشگاه قطعات خودرو تهران دو بازرگانی معتبر تسکینی و رضایی تصمیم به برپایی غرفه به صورت مشترک نمودند. شرکت گراف به عنوان طراح و مجری ساخت این غرفه با طراحی متقارن همراه با سردرب و بک لایت های بزرگ و متقارن در جلوی غرفه برای معرفی بهتر هردو برند اقدام نمود .
طراحی و اجرای توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی غرفه بازرگانی تسکینی و ایتال ماشین در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت وساز با پلانی به مساحت ۱۳۳ متر مربع و به شکل رینگ و یک طرف باز انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه بازرگانی تسکینی و ایتال ماشین طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، سورمه ای و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۱۰* ۱۲۰ سانتیمتر می باشد که این موارد در غرفه بازرگانی تسکینی و رضایی در نمایشگاه بین المللی تهران کاملا مشهود است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که بازرگانی تسکینی و ایتال ماشین برای ارایه محصولات و برندهای خود که شامل برندهای فریچا، ال پی ار، هولست، کورتکو وغیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفههای نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه بازرگانی تسکینی و ایتال ماشین با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است.
تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامهریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی، تخصصی، بینالمللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بینالملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است.
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. یکی از مهمترین راههای بسط و توسعه تجارت بین المللی و قوام بخشیدن به روابط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با سایر ملل، برپایی نمایشگاه بینالمللی خودرو و قطعات خودرو است که صرف نظر از تبعات اقتصادی آن میتواند گامی مؤثر در جهت صلح، تفاهم و تحکیم روابط بینالمللی باشد، زیرا در دنیای پرشتاب و پر تحول امروز به خصوص در بخش نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو، با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی، بیشتر کشورهای دنیا به منظور توسعه صادرات خود از اهرمهای مختلف و گزینههای بازاریابی جهت نفوذ در بازارهای هدف استفاده کرده اند.غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با توجه به ابعاد و احجام خاص نمایش داده شده در نمایشگاه با سایر نمایشگاه های کشور متفاوت بوده و غرفه سازی کاملا خاص و مختص به خود نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو را می طلبد .شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی در تهران و سایر شهر های ایران بهترین مشاور از مرحله طراحی و اجرای غرفه تا پایان نمایشگاه با شما خواهد بود .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.