گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای لوازم خانگی کاخلر

لوازم خانگی کاخلر

طراحی و اجرای غرفه لوازم خانگی کاخلر

لوازم خانگی کاخلر شامل لوازم ریز و پرکاربرد آشپزخانه و خانه اعم از چرخ گوشت , آبمیوه گیری , غذاساز, زودپز, آون توستر ,پلوپز , چای ساز, جاروبرقی و اتو بخار ،گوشت کوب، اسنک پز، سرخ کن و غیره می باشد که همگی با کیفیت بسیار عالی زیر نظر دفتر کاخلر واقع در آلمان وبا در نظر گرفتن سه اصل:۱- کیفیت ۲- نوآوری همراه با وجه تمایز ۳- رعایت حقوق مصرف کننده ( خدمات (VIP
در کشور آلمان طراحی و در سه کشور ترکیه ، چین و ایران ساخته می شود.
شعار ما:آسودگی خاطر با محصولات کاخلر.رنگ سازمانی:بنفش هدف:۱- کیفیت ۲- نوآوری همراه با وجه تمایز ۳- رعایت حقوق مصرف کننده ۴- جلب رضایت مشتری.طراحی غرفه شرکت کاخلر در نمایشگاه بین الملی تهران با توجه به خواسته هاو رنگ سازمانی آن شرکت توسط شرکت گراف انجام گرفت .طراحی خاص سردرب و میز کانتر این غرفه در نمایشگاه مورد توجه خاص بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی واقع گردید .این شرکت برای تبلیغ بهتر محصولات خود در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی تهران،نمایشگاه بین المللی اصفهان و .. از ویترین هایی با پنجره های زیاد و کانتر کاربردی برای ارایه محصولات خود در غرفه استفاده کرده است.شرکت کاخلر با توجه به نیاز مشتری در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، کرمان،اهواز، شیراز، اصفهان و ...نمایندگی دارد که با مراجعه به سایت این شرکت می توان لیست تماس و مکان این نمایندگی ها را مشاهده کرد.

نمایشگاه بین المللی - تهران - نمایشگاه لوازم خانگی | گراف
نمایشگاه بین المللی - تهران - نمایشگاه لوازم خانگی - طراحی غرفه - ساخت غرفه

درباره غرفه شرکت لوازم خانگی کاخلر

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

شرکت غرفه سازی گراف درآذرماه سال ۱۳۹۴ به‌عنوان غرفه ساز و طراح غرفه مدرن سقف در نمایشگاه بین‌المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی انتخاب گردید. مساحت غرفه لوازم خانگی کاخلر در این نمایشگاه ۵۲ مترمربع به‌صورت رینگ طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ‌دانه‌هایی که بر روی سطح‌های مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال می‌شود به همین جهت رنگ‌ سازمانی غرفه لوازم خانگی کاخلر بنقش انتخاب‌شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت لوازم خانگی کاخلر در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به‌صورت زیر می باشد: ۱ عدد صندلی کانتر، ۳ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۲ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی تهران یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۲۰ * ۹۰ سانتیمتر در غرفه شرکت لوازم خانگی کاخلر طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت لوازم خانگی کاخلر برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برندهای آلمان، ترکیه و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی تهران امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت لوازم خانگی کاخلر به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت لوازم خانگی کاخلر در نمایشگاه تهران عرضه شده است. شرکت در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی موجب نمایش هر چه بیشتر نشان تجاری شما، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و شرکت های رقیب در نمایشگاه می شود. شرکت لوازم خانگی کاخلر در نمایشگاه بین المللی تهران از میان شرکت های غرفه ساز، شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف را برای غرفه سازی در این نمایشگاه انتخاب کرده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. مدیران نمایشگاه بین المللی تهران شامل افراد با سمت هایی از جمله: آقای اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای قبادی، عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تهران - آقای آملی: مدیر امور نمایشگاهی داخلی،نمایشگاه بین المللی تهران - آقای مروج: مدیر حراست نمایشگاه بین المللی تهران - آقای رنجبران: مدیر طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای میرظفرجویان: معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران، آقای مظفر: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی تهران می باشند.

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی | تهران ۹۴

فعالیت‌های نمایشگاهی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اجرای نمایشگاه‌های بازرگانی در بهمن سال ١٣٦٢ آغاز شد و با حضور جدی در نمایشگاه بین المللی مختلف و مشارکت وسیع در نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی تداوم دارد. شایان ذکر است انجمن براساس قراردادهایی با مرکز توسعه صادرات در سال ١٣٦٣، یک سالن اختصاصی در ضلع غربی محوطه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای غرفه‌های صنایع وابسته و غرفه سازی احداث کرد که تا پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال ١٣٦٨ از آن بهره‌برداری می‌شد.گروه بندی نمایشگاه لوازم خانگی شامل انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی، انواع محصولات صوتی و تصویری، انواع ظروف، انواع سرویس ها و ابزار آشپزخانه، انواع محصولات پخت و پز، انواع قطعات و ... می باشد که هرساله در نمایشگاه های مختلف بین المللی بر پا می شود، در این نمایشگاه ها از پارتیشن ، استند و کانترهای متنوع استفاده شده وغرفه ها نیز از طرح های نمایشگاهی زیبایی الهام گرفته اند.در این نمایشگاه وسایل روزمره ما در غرفه ها به نمایش گذاشته می شود که می توان از آن در طراحی منزل خود استفاده کرد. غرفه های نمایشگاهی حاضر در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی به دلیل ارایه محصولات و خدمات خود نیازمند غرفه هایی با ویترین های وسیع و فضایی برای معرفی هرچه بهتر خدمات خود در غالب غرفه نمایشگاهی در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه می باشند . از این رو غرفه سازی در این چنین نمایشگاه های نیازمند سال ها تجربه در ضمینه ساخت، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف می باشد . شرکت گراف به عنوان یک شرکت غرفه سازی با سال ها تجربه در این ضمینه، سابقه درخشانی در ساخت غرفه در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی دارد.

نمایشگاه بین المللی-تهران 94-غرفه سازی | گراف
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
نمایشگاه-غرفه سازی-طراحی غرفه | گراف
لنداسکیپ نمایشگاه
نمایشگاه بین المللی-تهران 94-غرفه سازی | گراف
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
نمایشگاه-غرفه سازی-طراحی غرفه | گراف
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه شرکت رادکیش - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی

غرفه سازی | غرفه شرکت رادکیش

نمایشگاه تهران
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX)

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه مدرن سقف

نمایشگاه تهران

غرفه سازی | غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران

نمایشگاه اصفهان

غرفه ENGINE COMPONENT - نمایشگاه بین المللی اصفهان  - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه | غرفه ENGINE COMPONENT

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه | غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان

نمایشگاه اصفهان

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه بازرگانی ثالثی

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه