طراحی و اجرای غرفه شرکت آذر اتصال
کارخانه آذر اتصال در سال ۱۳۸۴ در تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی بعنوان کارخانه تولید لوله و اتصالات P.V.C-U در شمال غرب کشور دارای پروانه بهره برداری به شماره ۱۰۵-۲۹۳۴۳ صنایع و معادن و شماره ثبت ۱۸۹۷۱ بنیانگذاری شده و با توجه به موقعیت صنعتی و کشاورزی منطقه این شرکت سعی دارد به عنوان یکی از فعالترین صنایع استان در پیشبرد طرحهای صنعتی، کشاورزی و عمرانی استان مطرح باشد. کارخانه آذر اتصال به تولید انواع لوله و اتصالات P.V.C-U پلیکا ( لوله از قطر ۳۲ الی ۴۰۰ میلیمتر و اتصالات از قطر ۶۳ الی ۲۰۰ میلیمتر) مبادرت نموده است. این شرکت افتخار این را دارد که به دلیل ویژگیهای خاص محصولاتش از قبیل کیفیت بالا، تنوع تولید و توانمندی سفارشات خاص در اکثر پروژههای مهم و زیربنایی کشور طرف قرارداد و توجه مجریان طرحهایی مانند پروژههای فاضلاب شهری، شهرکسازی و بلند مرتبه سازی، طرحهای مخابراتی، انتقال بهینه آب در بخش کشاورزی قرار گیرد. شرکت آذراتصال بر اساس اصول مشتری مداری و با توجه به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ، افزایش رضایت مشتریان را سرلوحه عملکرد خود جهت ایجاد بهبود مستمر در تمامی سطوح سازمان قرار داده است. از اینرو با راه اندازی مرکز تماس اختصاصی در شرکت، آماده پاسخگویی به کلیه پرسش های متقاضیان در زمینههای مختلف از جمله دریافت اطلاعات فروش است. طراحی خاص غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران باعث جلب توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. استفاده از فرمهای قوس دار به عنوان سردرب و تفکیککننده فضاهای مختلف جلوه خاصی به این غرفه در نمایشگاه تهران بخشید .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی و اجرای غرفه شرکت آذر اتصال در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه صنعت ساختمان با مساحت ۵۰ متر مربع در مرداد ماه سال ۱۳۹۳ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی میتوان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سفید و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت آذر اتصال را در نمایشگاه تهران، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت آذر اتصال طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳.۲۰ متر، عرض ۰.۸۰ متر و طول ۱.۸۵ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت آذر اتصال برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه شرکت آذر اتصال در نمایشگاه صنعت ساختمان جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی تهران را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه تهران، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای شرکت آذر اتصال در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت استیکر در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. جهت تبلیغ و پخش هدایای تبلیغاتی و نمونه کالا در محوطه نمایشکاه بین المللی تهران، شرکت کنندگان محترم می بایست به کارسناس مربوطه درمدیریت روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه مراجعه و نسبت به عقد قرارداد برای تعداد نفراتی که قصد دارند موارد فوق را در محوطه و یا سالنهای نمایشگاهی توزیع کنند،اقدام نمایند.
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حال حاضر بر خلاف گذشته تنها مسائل مربوط به ساختمان سازی را احاطه نمی کند و صنایع وابسته دیگری را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد. حضور فعال در همایش ها و نمایشگاه های صنعت ساختمان آن هم در ابعاد جهانی می تواند کمک شایانی برای پیشبرد اهداف مذکور باشد.نمایشگاه ساختمان که از لحاظ درآمدزایی در مقابل خیلی از نمایشگاه های دیگر داخلی و خارجی کاملا جلوتر از آن ها می باشد، می تواند به عنوان حتی یک تکیه گاه مهم اقتصادی نیز در نظر گرفته شود! از این رو این دسته از نمایشگاه های صنعت ساختمانی به عنوان ابزاری برای گسترش و پیشرفت تلقی می گردند و این امر تا جایی ادامه پیدا کرده است که باعث شده نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به عنوان یکی از موثرترین عوامل معرفی، پیشبردو برقراری ارتباط و در کل شکوفایی رونق اقتصاد در صنایع ساختمان نامیده شود. غرفه سازی در نمایشگاه صنعت ساختمان با دیگر غرفه ها در سایر نمایشگاه ها متفاوت بوده و ارز تنوع و جذابیات بیشتری نسبت به غرفه های سایر نمایشگاه های برگزار شده در تقویم نمایشگاهی کل سال برخوردار می باشد .غرفه های اجرا شده در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به دلیل تنوع محصولات بکار رفته در طراحی و اجرای غرفه ها از زیبایی خاص در کنار معرفی بهتر محصولات بکار رفته در ساخت غرفه ان شرکت در نمایشگاه استفاده گردیده که خود این امر در زیبایی غرفه در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بسیار تاثیر ذار خواهد بود.غرفه هایی از شرکت و صنایع مختلف از جمله صنایع رنگ رزین ، صنایع کاشی سازی، سرامیک سازی و سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و شوتینگ، صنایع تاسیساتی ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نماهای ساختمانی، بالابرها یا همان آسانسورها، لوله سازی، سیمان، بتن، در و پنجره، آسفالت، عایق ها، تاسیسات آب و فاضلاب، صنایع برق در نمایشگاه حضور دارند. .لازم به یادآوری است که بیشتر این صنایع در ابعاد بین المللی نیز به عنوان صنایع وابسته به صنعت ساختمان سازی نام برده می شونداهداف نمایشگاه ساختمان عبارت است از: ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان تامین درخواست های مشارکت کنندگان تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه میزبانی و برپایی نمایشگاه های صنعت ساختمانی در ابعاد بین المللی برای هر کشوری می تواند زمینه ساز فرصت های خوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.