طراحی و اجرای غرفه بازرگانی پرشین موتور
این بازرگانی در استان تهران، جاده ساوه، مجتمع مهران، به مدیر عاملی آقای رسول میرزایی قرار دارد. زمینه فعالیت این بازرگانی تولید، فروش و عرضه قطعات خودرو با برندهای مختلف میباشد. فدرال موگول، اسکانیا، ولوو، پژو، ایسوزو، رنو، ایوکو، گیلیکو، داف، فردو، گتز و .... برخی از برندهایی است که این بازرگانی از آنها در فعالیت خود استفاده میکند. به عنوان مثال اسکانیا، (به سوئدی: Scania) شرکت خودروسازی و صنایع سنگین سوئدی است که تولیدکننده انواع کامیون، اتوبوس، موتورهای دیزلی و کشتی است. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی این شرکت در شهر سودتلیا در ۳۰ کیلومتری جنوب استکهلم قرار دارد. شرکت اسکانیا در سال ۱۹۰۰ میلادی در شهر مالمو سوئد تأسیس شد و در حال حاضر یک شرکت تابعه از گروه فولکسواگن بهشمار میآید. سهام شرکت اسکانیا در بازار بورس اوراق بهادار استکهلم و بورس اواماکس معامله میشود. بازرگانی پرشین موتور با تلاش و کوشش پرسنل با تجربه، توانسته به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان و مرکز فروشهای قطعات خودروهای سبک و سنگین باشد. ساخت غرفه شرکت بازرگانی پرشین موتور در نمایشگاه تهران به صورت دو طرف باز طراحی و اجرا گردید. طراحی این غرفه به صورت نیمه باز و با توجه به رنگ سازمانی این شرکت انجام گردید. در ساخت غرفههای نمایشگاهی توجه به نیازهای غرفه داران و جانمایی مناسب محصولات و خدمات از اهمیت خاصی برخوردار میباشد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
برای اینکه بازدیدکنندگان در نمایشگاه متوجه شوند غرفه با چه برند و نامی در نمایشگاه حضور پیدا کرده است، شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف با تیم طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی نوشته های غرفه را به صورت پلکسی و استیکر بر روی سردرب غرفه جانمایی کرده است. طراحی و اجرای غرفه بازرگانی پرشین موتور در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با مساحت ۴۵ متر مربع در آبان ماه سال ۱۳۹۵ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی میتوان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سفید و سورمه ای استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه بازرگانی پرشین موتور را در نمایشگاه تهران، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه بازرگانی پرشین موتور طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳ متر، عرض ۱ متر و طول ۲ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که بازرگانی پرشین موتور برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است.
اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامهریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بینالمللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بینالملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند.
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. یکی از مهمترین راههای بسط و توسعه تجارت بین المللی و قوام بخشیدن به روابط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با سایر ملل، برپایی نمایشگاه بینالمللی خودرو و قطعات خودرو است که صرف نظر از تبعات اقتصادی آن میتواند گامی مؤثر در جهت صلح، تفاهم و تحکیم روابط بینالمللی باشد، زیرا در دنیای پرشتاب و پر تحول امروز به خصوص در بخش نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو، با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی، بیشتر کشورهای دنیا به منظور توسعه صادرات خود از اهرمهای مختلف و گزینههای بازاریابی جهت نفوذ در بازارهای هدف استفاده کرده اند.غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با توجه به ابعاد و احجام خاص نمایش داده شده در نمایشگاه با سایر نمایشگاه های کشور متفاوت بوده و غرفه سازی کاملا خاص و مختص به خود نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو را می طلبد .شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی در تهران و سایر شهر های ایران بهترین مشاور از مرحله طراحی و اجرای غرفه تا پایان نمایشگاه با شما خواهد بود .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.