فهرستی از رایج ترین نیازها ، خواسته ها ، اهداف و فعالیت های مشتریان در غرفه های نمایشگاهی تهیه کنید . اگر آن ها آرزوی اضافه شدن امکانی به محصول شما را داشتند آنچه می توانست باشد؟ تحویل سریع تر کالا ؟ مشاوره رایگان ؟ راهنمای کامل تر استفاده از محصول ؟ حمل و نقل رایگان هنگام خرابی محصول ؟
جلسهای با همکاران خود تشکیل دهید. خدماتی را بیابید که در حال حاضر برای مشتری انجام می دهید اما در تبلیغات به آن ها اشارهای نمیکنید و میخواهید در غرفه سازی نمایشگاهی روی آنها مانور دهید. سپس این خدمات را در تبلیغات بعدی و در زمان حضور در نمایشگاه بسیار برجستهتر کنید. آیا مشتریان با دانستن این مطالب به خرید از شما ترغیب خواهند شد؟ آیا بازدید کنندگان از نمایشگاه، غرفه شما را به عنوان یکی از غرفه های نمایشگاهی مورد بازدید قرار خواهند داد
دلیل اصلی خرید بسیاری از مشتریان تنها قیمت مناسب یا کیفیت مرغوب کالا نیست آنها شاید بهراحتی به فرآیند خرید، آموزش مناسب، ضمانتی معقول و رفتاری دوستانه اهمیت بیشتری بدهند موارد مورد علاقه مشتریان را بیابید و آن ها را در طراحی غرفه برجسته سازید. هیچگاه در تبلیغات، تاکید را بر کیفیت و قیمت مناسب قرار ندهید این گفتهها اعتبار خود را از دست دادهاند. در زمان حضور در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی فهرستی از محصولات ، لوازم جانبی و هدایایی راکه میخواهید در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه ارایه دهید، تهیه کنید.
اگر تفاوت خود با رقیبان را بهطور موفقیت آمیزی برجسته کنید، به موفقیت بزرگی دست مییابید برای اینکار باید راهکارهای واضح و مشخصی داشته باشید و قادر به توضیح آن ها به زبانی سادهای برای مشتریان باشد.حضور در نمایشگاه یکی از این راهکارهاست. داشتن یک غرفه خاص و غرفه سازی متفاوت در زمان برگزارب نمایشگاه ها یکی از راه های جلب توجه بازدیدکنندگان از نمایشگاه های داخلی و بین المللی است .
رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........