طراحی و اجرای غرفه رادکیش
شرکت رادکیش با فعالیت در زمینه واردات و صادرات محصولات در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است، که تا به امروز نمایندگــی انحصاری دو برنــد لـوکس و فانتزی اروپــا، FLORELLE (فلـورل) محصولات آرایشی بر پایه آب و مواد معدنی و PALCO PROFESSIONAL (پالکوپروفشــنال) محصولات گیاهی آرایشی و درمانی مو، از ایتالیا را دارد. این محصول آرایشی بهداشتی توسط کارخانه CLT SPA-COTRILS S.P.A در ایتالیا تولید میشود. برخی از محصولات این شرکت عبارت است از ماسک مو، لوسیون تقویت کننده مو، ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده، اکسیدان و ... . که شرکت رادکیش نماینده رسمی این شرکت ایتالیایی میباشد. فلورل در سال ۱۹۹۲ و با تفکر عرضه محصولاتی با رنگ هایی خاص و کیفیت بی نظیر به زنان در تمامی دنیا تاسیس شد. این شرکت ایتالیایی/سوییسی اکنون در بیش از ۳۵ کشور دنیا و در قارههای اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی قابل استفاده است. فلورل (Florelle) به جلب اعتماد جهانی کسب شده خود افتخار میکند و محصولات با کیفیت و خدماتش را باعث این پیشرفت میداند. برنامه آینده شرکت رادکیش اضافه کردن برندهای جدید در زمینه آرایشی و بهداشتی و ورود به عرصه محصولات غذایی و تجهیزات پزشکی می باشد. غرفه سازی نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه تهران در سال ۹۵ بر عهده شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف بود استفاده از رنگ سازمانی و فرم خاص غرفه از ویژگی های خاص غرفه شرکت رادکیش در نمایشگاه بین الملی تهران می باشد.
طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت رادکیش در نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی تهران که در سال ۹۵ برگزار گردید حضور یافت ، هدف این شرکت برا حضوردر نمایشگاه آرایشی و بهداشتی حضور گسترده در بازار و معرفی و معرفی محصولات و خدمات خود به بخش عظیمی از توزیع کنندگان ، خریداران ، و مصرف کنندگان بود . از این رو این شرکت با سپردن طراحی و اجرای غرفه خود در نمایشگاه خواستار بهترین طراحی با توجه به پلان کوچکی که از طرف نمایشگاه تهران به این شرکت واگذار گردیده بود ،شد . شرکت غرفه سازی گراف با بهره از تجربه چندین ساله خود در ضمینه طراحی و اجرای تعداد زیادی غرفه کانسپت های متنوعی را پیش روی این شرکت قرار داد . با توجه به تعداد زیاد محصولات این شرکت و اهمیت نمایش ان ها در غرفه تصمیم بر این شد که یک ویترین بزرگ که هم قسمتی از فضای غرفه را بپوشاند که هم کاربری ویترین وهم دیوار حایلی برای جداسازی فضای غرفه و اختصاص فضایی به عنوان vip را بر عهده داشته باشد در جلوی غرفه تعبیه گردد . این ویترین در قسمت بالای آن نقش سردرب ، در قسمت میانی نقش ویترین و در قسمت پایین به عنوان باکس گل و کانتر مورد استفاده قرار گرفت .استفاده از بک لایت برای نمایش برند های این شرکت از دیگر خواسته های کارفرما برای حضور بهتردر نمایشگاه بود . استفاده از دو ویترین در فضای داخل غرفه برای نمایش محصولات و استفاده از تضاد رنگی سیاه و سفید در رنگ بندی غرفه شرکت رادکیش در نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی تهران از نقاط قوت این غه به حساب می اید. غرفه سازی در تهران این شرکت با استفاده از چوب و..بوده است.
محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. نمایشگاه بین المللی تهران برای برگزاری نمایشگاههای خود در موضوعات مختلف نمایشگاهی شرکت ها و مجریان متعددی را برای این منظور در نمایشگاه انتخاب کرده که از جمله آنها می توان به مواردی چون: شرکت نمایشگاهی خزر اورآسیا، شرکت نمایشگاهی میلاد نور، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، شرکت نمایشگاهی پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا ، شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین و غیره اشاره کرد.
نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از مهترین رویدادهای تجاری این صنعت برای تامین کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان لوازم و محصولات زیبایی، آرایشی بهداشتی به شمار می رود. تمامی شبکه های مرتبط با این صنعت از توزیع کنندگان جزء گرفته تا سایت های اینترنتی و همچنین شبکه های حرفه ای فروش در این نمایشگاه حضور دارند. باز کردن راهی به سوی بازار های جهانی و آن سوی دریا و به وجود آوردن روابط و استراتژی های جدید. ملاقات با خریداران و توزیع کنندگان از سرتاسر دنیا در قالب برنامه ی «ملاقات با خریداران» که جهت پاسخگویی به نیاز شرکت های غرفه دار تدارک دیده شده است. آشنایی و ارتباط با برندهای جهانی حاضر در نمایشگاه در سطح بین المللی. بخش های تحت پوشش نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بخش ناخن و مو عطریات و لوازم آرایشی محصولات بهداشتی طبیعی (محصولات سبز) بسته بندی و تولید محصولات سالن زیبایی تعداد کثیری از غرفه داران و خریداران از کشورهای خارجی هر ساله به این نمایشگاه باز می گردند. این نشان از این است که حضور چند باره خود را در کنار مدیران ارشد این صنعت برای رشد و توسعه کسب و کارشان مفید می دانند. یکی از پربازدیدکننده ترین نمایشگاه های کشور که طیف وسیعی از جامعه را پوشش میدهد نمایشگاه آرایشی و بهداشتی است که هرساله یکی از نمایشگاه های ثابت در تقویم نمایشگاهی تمام نمایشگاه های کشور می باشد. غرفه سازی در تهران و غرفه سازی در اصفهان با موضوع نمایشگاهی این نمایشگاه زبان زد عام و خاص بوده است.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.