advertise
نمایشگاه اصفهان - شرکت ارتباطات شبکه داده نما - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
نمایشگاه اصفهان - شرکت ارتباطات شبکه داده نما - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
نمایشگاه اصفهان - شرکت ارتباطات شبکه داده نما - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
نمایشگاه اصفهان - شرکت ارتباطات شبکه داده نما - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه
نمایشگاه اصفهان - شرکت ارتباطات شبکه داده نما - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه

غرفه سازی | چیدمان غرفه های نمایشگاهی - شرکت ارتباطات شبکه داده نما | شرکت گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما

شرکت ارتباطات داده نما فعالیت ابتدایی خود را درزمینه خدمات فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۰ به مدیر عاملی سید محمد جواد شیخ ابومسعودی آغاز نمود و از سال ۸۱ در زمینه تامین و فروش تجهیزات اکتیو شبکه‌های رایانه‌ای (سیسکو و تجهیزات وایرلس) به صورت گسترده شروع به فعالیت نمود. این شرکت ارائه پهنای باند گسترده متقارن ماهواره‌ای به سرویس دهندگان اینترنتی را در نقاط محروم ایران و افغانستان تا سال ۱۳۸۶ در دستور کار خود قرار داده بود و با توجه به پیشرفت زیر ساخت فیبر نوری مخابرات ایران این خدمت رسانی پایان یافت. ارائه محصولات متنوع شرکت میکروتیک از سال ۱۳۸۵ و گرفتن نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران و برگزاری دوره‏‏‍‎های بین المللی میکروتیک با مدارک و آزمون رسمی، اتصال دفاتر و شعب سازمان‌ها و کارخانجات بخشی از فعالیت های اصلی داده نما بوده است. دوره های تخصصی آزمون پیشرفته و جامع شبکه‌های بیسیم (وایرلس) و میکروتیک با آزمون بین المللی توسط این شرکت با استقبال گسترده دانشجویان از کشورهایی همچون ایران، عراق، افغانستان و امارات روبه‌رو شده است. راه اندازی مراکز تلفنی تحت شبکه (IPPBX) و راه حل‌های جامع VoIP، ارائه محصولات جدید سیسکو و تعمیرات تخصصی تجهیزات وایرلس و سیسکو از جمله فعالیت‌های این شرکت در سال‌های اخیر بوده است. طراحی غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مرداد ماه ۹۴ به شرکت گراف واگذار گردید .متراژ این غرفه ۳۰ متر مربع و به صورت پلان یک طرف باز که همراه با سردرب و ویترین اجرا گردید.

شرکت ارتباطات شبکه داده نما - نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه بین‌المللی | شرکت غرفه‌سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - شرکت ارتباطات شبکه داده نما - غرفه سازی - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

در مرداد سال ۱۳۹۴ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت ارتباطات شبکه داده نما، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان با عنوان نمایشگاه الکامپ نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت یکطرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی شرکت ارتباطات شبکه داده نما در نمایشگاه الکامپ اصفهان، نارنجی و سورمه ای در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی شرکت ارتباطات شبکه داده نما در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت ارتباطات شبکه داده نما با یک انبار به ابعاد ۱۲۳ * ۸۹ سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت ارتباطات شبکه داده نما برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه در نمایشگاه الکامپ را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات شرکت ارتباطات شبکه داده نما استفاده شده است. بزرگی و کوچکی پلان غرفه در نمایشگاه بین المللی بسته به مواردی چون: تعداد و اندازه محصولات قابل نمایش درغرفه، تعداد کارکنان غرفه، کیفیت برگزاری نمایشگاه، اهداف حضور در نمایشگاه و غیره را شامل می شود. مجموعه شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف، غرفه این شرکت را نسبت به نیازهای بالا در نمایشگاه الکامپ طراحی و اجرا کرده است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان

حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید. در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد. شرکت نمایشگاه‌های بین ‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان.

نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه الکامپ | غرفه سازی در اصفهان ۱۳۹۴

تاریخچه برگزاری نمایشگاه الکامپ در ایران به سال ۱۳۶۹ بر میگردد، البته در آن زمان فعالیت کاری نمایشگاه علاوه برکامپیوتر، در مورد صنعت برق و همچنین مخابرات را در برمیگرفت، که تقریبا هر دو سال یک بار برگزار می گردید و نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات ایران نام داشت. طی سال های بعد نمایشگاه صنعت برق به صورت مجزا و تخصصی برگزار و از این مجموعه جدا شد. دستاورد های مخابراتی نیز چند سال بعد در نمایشگاه بین المللی تلکام که نمایشگاه تخصصی در حوزه مخابرات است به صورت مستقل برگزار گردید و با حذف این دو، نمایشگاه الکامپ با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. نقش اقتصادی صنعت الکامپ در نمایشگاه بین المللی رشد چشم گیر صنعت کامپیوتر، مخابراتو الکترونیک از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده به نحوی که دوره های ابتدایی این نمایشگاه با وجود مشارکت تولید کنندگان و شرکت های صنایع برق و مخابرات در سطح محدود و کوچکی اجرا می شد و مخاطبان عمومی زیادی نداشت، ولی با گسترش و عمومی تر شدن استفاده از این علوم در صنایع مختلف و همچنین استقبال از این دانش در بکار گیری در صنایع مختلف در سطح بین الملل و توام با آن در کشور و ایجاد شرکت های مرتبط مستقیم و غیر مستقیم در حوزه فعالیت در این زمینه در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی نمایشگاه الکامپ از بین تقریبا پنجاه نمایشگاه تخصصی که در ایران برگزار می گردد نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.غرفه های نمایشگاهی متعدد در نمایشگاه الکامپ معرف حضور پربار شرکت های حاضر در این نمایشگاه است.

نمایشگاه الکامپ- نمایشگاه بین المللی اصفهان | گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در اصفهان | گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در تهران | گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه های نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه الکامپ

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه بازرگانی سودبر

غرفه سازی اصفهان
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی تبریز - غرفه سازی در تهران

غرفه سازی | غرفه بازرگانی سودبر

غرفه سازی تبریز
غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

غرفه سازی در تهران

غرفه شرکت bitdefender - نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت bitdefender

غرفه سازی مشهد
شرکت صنعتی و معدنی ستبران

اجرای غرفه نمایشگاهی | شرکت صنعتی و معدنی ستبران

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت دارواش - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت دارواش

غرفه سازی در تهران

غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - نمایشگاه بین المللی

شرکت بهنام معدن

نمایشگاه بین المللی یزد
غرفه GEM STON - نمایشگاه بین المللی اصفهان -  نمایشگاه سرامیک

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه GEM STON

غرفه سازی اصفهان