طراحی و اجرای غرفه شرکت کیهان صنعت قائم
شرکت تولیدی صنعتی کیهان صنعت قائم در سال ۱۳۷۳ با هدف تولید و تامین قطعات مورد نیاز خودرو و دیگر صنایع کشور در زمینی به مساحت ۲۰،۰۰۰ متر مربع در شهر مشهد تاسیس شد. این مجموعه پس گذشت بیست سال از شروع کار به عنوان یکی از شرکتهای تولید کننده تخصصی بوش سیلندر موتورهای دیزلی و بنزینی با اعتبار بالا در سطح ایران و خاورمیانه مطرح شده است. این مجموعه با استفاده از دانش فنی و تجربه اساتید دانشگاهی، مهندسین مجرب و تکنولوژی پیشرفته به موفقیتهای ارزشمندی در این صنعت دست یابد و با سرمایه گذاری و توسعه تجهیزات توانسته از سال ۱۳۷۵ نسبت به مکانیزه کردن بخش عمدهای از فرآیندهای تولید در جهت افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری گامهای شایستهای بردارد. مدیریت شرکت کیهان صنعت قائم جهت دستیابی به اهداف خود در چهارچوب اهداف عالیه مدیریت کلان کشور به نیروی انسانی و نگرش سیستمی بعنوان دو عامل مهم و موثر در ارتقاء کیفیت و جلب رضایت مشتریان توجه داشته و با بکارگیری روشهای مناسب و استقرار نظام کیفیت ISO TS/۱۴۹۴۹:۲۰۰۹ راه کارهای مناسبی را بکار گرفته و مناسبترین روش ممکن را پردازش و بهنگام مینماید و با استمرار چالشهای فکری هدفهای تعیین شده خود را محقق میسازد. طراحی این غرفه در نمایشگاه بینالمللی اصفهان به صورت باز و ایجاد فضای خاصی برای vip و برگزاری جلسات در نظر گرفته شده است.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی شرکت کیهان صنعت قائم در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۷۲ متر مربع و به صورت رینگ و دو طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت کیهان صنعت قائم در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت کیهان صنعت قائم، قرمز اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت کیهان صنعت قائم در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت کیهان صنعت قائم در نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکت کیهان صنعت قائم، فضای انبار به ابعاد ۱۲۳ * ۹۸ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کیهان صنعت قائم برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه شرکت کیهان صنعت قائم از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است. ارتفاع غرفه سازی در غرفه شرکت کیهان صنعت قائم که توسط مجموعه طراحان و مجریان شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام شده، ۳ متر در نظر گرفته شده است. اگر ارتفاع غرفه کناری در نمایشگاه بیش از ۳ متر باشد باید برای آن زیبا سازی انجام دهد.
در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان بخشی از یک استراتژی دراز مدت توسعه صادرات است که هدف آن سوق دادن کالاهایی است که از بیشترین شانس فروش در یک بازار خارجی برخوردار هستند.غرفه های نمایشگاهی ساخته شده در نمایشگاه های بین المللی برای هرچه بهتر نمایش محصولات و خدمات شرکت هادر غرفه های نمایشگاهی در طول زمان برگزاری نمایشگاه طبق تقویم نمایشگاهی طراحی و اجرا می گردند. یکی از مهمترین راههای بسط و توسعه تجارت بین المللی و قوام بخشیدن به روابط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با سایر ملل، برپایی نمایشگاه بینالمللی خودرو و قطعات خودرو است که صرف نظر از تبعات اقتصادی آن میتواند گامی مؤثر در جهت صلح، تفاهم و تحکیم روابط بینالمللی باشد، زیرا در دنیای پرشتاب و پر تحول امروز به خصوص در بخش نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو، با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی، بیشتر کشورهای دنیا به منظور توسعه صادرات خود از اهرمهای مختلف و گزینههای بازاریابی جهت نفوذ در بازارهای هدف استفاده کرده اند. طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.