طراحی و اجرای غرفه بازرگانی ثالثی
با توجه به گستردگی صـنـعـت خودرو و همچـنـیـن بازار عرضه و تــقـاضـای بسیـار قـوی در زمـینه قطعات یــدکی و تـجهیـزات جانبی خوردو حتی در دوران بحران اقتصادی هم رونق خود را از دست نمیدهد. با توجه به اینکه بحران اقتصادی باعث میشود مردم کمتر خودرو خریداری کنند، سعی میکنند خودروهای قدیمی خود را حفظ کنند و برای سالم نگه داشتن آنها، بیشتر لوازم یدکی میخرند. شرکت ثالثی بدنبال انجام انواع فعالیتهای وارداتی خود از جمله واردات قطعات یدکی خودرو میباشد. همچنان در تلاش است با توجه به نیاز بازار لوازم یدکی خودرو در کشور و نیاز روز افزون مشتریان گرامی به قطعات یدکی خودروهای روز دنیا، در راستای تجارت و ارائه خدمات نوین به مشتریان محترم تحولی عظیم ایجاد کند. غرفه سازی نمایشگاهی بازرگانی ثالثی در نمایشگاه بین المللی شیراز بر عهده شرکت گراف بود. این غرفه به دلیل فرم خاص سردرب در نمایشگاه قطعات خودرو شیراز بسیار مورد توجه قرار گرفت. به دلیل محدودیت فضا در غرفه بازرگانی ثالثی سعی گردید تا ویترینها بر روی بدنه خارجی غرفه قرار گیرد تا علاوه بر ایجاد فضایی به عنوان vip فضایی برای قرار دادن محصولات این بازرگانی در غرفه فراهم گردد.
طراحی و اجرای توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ بهعنوان غرفه ساز و طراح غرفه بازرگانی ثالثی در نمایشگاه بینالمللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو انتخاب گردید. مساحت غرفه بازرگانی ثالثی در این نمایشگاه ۵۵ مترمربع به صورت رینگ طراحی و اجراشده است. رنگ متشکل شده از رنگدانههایی که بر روی سطحهای مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال میشود به همین جهت رنگسازمانی غرفه بازرگانی آفتی، زرد و سورمه ای انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی بازرگانی ثالثی در نمایشگاه قطعات خودرو شیراز بهصورت زیر می باشد: ۱ عدد صندلی کانتر،۳ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۲ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی شیراز یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۱۰ * ۹۰ سانتیمتر در غرفه بازرگانی ثالثی طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت بازرگانی ثالثی برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه که شامل برند آراکس و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی شیراز امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه بازرگانی ثالثی به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی نمایشگاهی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه قطعات خودرو بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات بازرگانی ثالثی در نمایشگاه شیراز عرضه شده است. شرکت در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در نمایشگاه قطعات خودرو موجب نمایش هر چه بیشتر نشان تجاری شما، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و شرکت های رقیب در نمایشگاه می شود. بازرگانی ثالثی در نمایشگاه بین المللی شیراز از میان شرکت های غرفه ساز، شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف را برای غرفه سازی در این نمایشگاه انتخاب کرده است.
نمایشگاه بینالمللی شیراز بزرگ ترین مرکز نمایشگاهی در منطقهٔ جنوب ایران میباشد که این نمایشگاه در سال ۱۳۷۴ در شمال غرب شیراز (شهرک گلستان) احداث شده است. مساحت کلی نمایشگاه بین المللی شیراز ۷۶٬۰۰۰۰ متر مربع میباشد و هم اکنون دارای فضایی به میزان ۱٫۷ کیلومتر مربع به صورت ۶ سالن سرپوشیده و سه سالن در حال ساخت ۶٬۰۰۰ متر مربعی، فضای باز نمایشی به میزان ۳٬۰۰۰ متر مربع، ۲٬۳۰۰ متر مربع انبار نمایشگاهی، ۸٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ اختصاصی جهت غرفه داران و ۳۰٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ عمومی میباشد. حسن این نمایشگاه محل آن است که با واقع شدن در شیراز میتواند در توسعه ی تجارت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس و قاره آفریقا دارای اهمیت فراوانی باشد. همچنین وبسایتی با نام "نمایشگاه مجازی فارس"، در اینترنت وجود دارد که بازپخش دهنده و همچنین تولید کننده محتوای فارسی است. شرکت نمایشگاههای بین المللی شیراز دارای بزرگترین سایت نمایشگاهی درمنطقه جنوب کشور بوده و تاکنون بیش از ۶۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده که همگی بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازدید کنندگان قرار گرفته است. این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود،نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد. هدف نمایشگاه بین المللی شیراز تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه بین المللی شیراز با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است .
نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو اصفهان یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. موسسه یا شرکتی که قصد حضور در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو را دارد می تواند در طول سال اول- بدون شرکت در نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو از آن بازدید بعمل آورده وبه مسائلی چون وسعت یک غرفه، مناسبترین غرفه برای عرضه کالا، تزیینات مناسب برای یک غرفه و یا اینکه نمایشگاه، فضای مناسبی برای داد وستد محسوب می شمد یا خیر؟ توجه نموده و از تجربه دیگران نیز استفاده نماید.نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو به دلیل نوع محصولات و خدمات ارایه شده در نمایشگاه با غرفه سازی در سایر نمایشگاه های برگزار شده در تقویم نمایشگاهی متفاوت بوده ونیازمند تخصص خاص و تجربه بالا در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد . شرکت غرفه سازی گراف در همین راستا و با بهره گیری از تیم حرفه ای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی بهترین مشاور در زمینه ساخت ، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.