گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - شرکت دیزل تندر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - شرکت دیزل تندر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - شرکت دیزل تندر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - شرکت دیزل تندر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - شرکت دیزل تندر | شرکت غرفه سازی گراف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت دیزل تندر

شرکت دیزل تندر

طراحی و اجرای غرفه شرکت دیزل تندر

شرکت دیزل تندر امین بعد از انحلال دو شرکت تجارتی دیزل الکتریک و پخش لوازم و سرویس تندر تاسیس گردید. این شرکت در رابطه با تهیه و توزیع انواع سیستمهای سوخت رسانی بوش، دلفی ، اسپاکو ، ویفو و نیز قطعات سواری با برند بوش در ایران فعالیت می نماید.
شرکت دیزل تندر نماینده رسمی بوش آلمان ، اسپاکو ایتالیا و ویفو چین می باشد ، همچنین افتخار دارد که دارای شبکه توزیع قطعات اصلی در سراسر ایران می باشد و کالاها را با برچسب (هولوگرام) شرکت دیزل تندر که نشانه اصلی بودن کالا می باشد به مصرف کنندگان محترم عرضه می نماید.
طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه تهران در آبان ماه سال ۹۴ توسط شرکت گراف انجام گردید. این شرکت با توجه به نیاز بازاریابی و تبلیغات در مورد برندهای خود در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع قطعات خودرو تصمیم به غرفه سازی و نمایش محصولات خود در این نمایشگاه گرفته است.دراین نمایشگاه برندهای بوش، ویفو، دلفی و اسپاکو را در معرض نمایش بازدید کنندگان گذاشته است که هر کدام از برند های نمایش داده شده در نمایشگاه بین المللی تهران روی ویترین های کنار کانتر به صورت استیکر نصب شده است.

شرکت دیزل تندر - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاه | گراف
نمایشگاه قطعات خودرو تهران - طراحی و اجرا غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه| شرکت غرفه سازی گراف

درباره غرفه شرکت دیزل تندر

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت گراف

غرفه شرکت دیزل تندر با مساحت ۲۴ متر مربع و در تاریخ آبان ۹۴ توسط شرکت گراف تجربه تازه ها طراحی و اجرا شده است که در این غرفه نمای سردرب به گونه ای در غرفه نمایش داده شده است که غرفه حالت باز و بدون ستون داشته باشد.در این غرفه از یک عدد کانتر برای ارایه محصولات غرفه استفاده شده است.تجهیزات این غرفه شامل یک عدد میز، چهارعدد صندلی پشت بلند ،یک عدد کانتر و یک عدد صندلی کانتر می باشد. این غرفه دارای دو عدد بک لایت ۱۳۰*۲۰۰ می باشد که در آن مهتابی ها به صورت هر ۲۰ سانتیمتر برای نورپردازی بهتر تعبیه شده است.غرفه دیزل تندر در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو برپا شده است که این نمایشگاه یک رویداد صنعتی و تجاریست.در طراحی غرفه دیزل تندر از رنگ های سازمانی طوسی ، قرمز وسفید استفاده شده.نوشته های غرفه به صورت استیکر بوده که روی سردرب از نام شرکت به صورت فارسی و روی کانتر به صورت لاتین همراه با لوگوی شرکت دیزل تندر و استیکر روی ویترین های دو طرف کانتر از برندهای این شرکت توسط شرکت گراف تجربه تازه ها با کادر مجرب، طراحی و نصب گردیده است.همان طور که در این غرفه مشاهده می کنید نورپردازی مناسبی به چشم می خورد که این نور پردازی شامل نور پرژکتور،هالوژن ، مهتابی و نور دکوراتیو است که طراحی نور دکوراتیو بیشتر برای زیبایی غرفه ونورپردازی بهتر روی کانتر در نظر گرفته شده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی تهران

مدیران نمایشگاه بین المللی تهران شامل افراد با سمت هایی از جمله: آقای اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای قبادی، عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تهران - آقای آملی: مدیر امور نمایشگاهی داخلی،نمایشگاه بین المللی تهران - آقای مروج: مدیر حراست نمایشگاه بین المللی تهران - آقای رنجبران: مدیر طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای میرظفرجویان: معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران، آقای مظفر: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی تهران می باشند. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی |گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی |گراف
محل جانمایی سالن های نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی |گراف
آب‌نمای نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی |گراف
نمای داخل سالن خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی تهران

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو | تهران ۹۴

نمایشگاه قطعات خودرو تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار میگردد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش داخلی و خارجی برگزار می شود. نمایشگاه قطعات خودرو یک رویداد است.زیرگروه های تخصصی نمایشگاه قطعات خودرو شامل: قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، اتوسرویس، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرومی باشد. در این نمایشگاه طراحی کانتر، استند و پارتیشن های مختلفی استفاده شده که طبق خواسته ی کارفرما در غرفه جانمایی و طراحی شده است.شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد.

نمایشگاه قطعات خودرو - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه | گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو
نمایشگاه قطعات خودرو - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه | گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو
نمایشگاه قطعات خودرو - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه | گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو
نمایشگاه قطعات خودرو - غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه | گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه شرکت صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه تهران
غرفه شرکت صباتری - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه صباباتری

نمایشگاه اصفهان
غرفه SACMI - نمایشگاه بین المللی اصفهان - ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه SACMI

نمایشگاه اصفهان

غرفه شرکت بهفر خاورمیانه - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

ساخت غرفه | غرفه شرکت بهفر خاورمیانه

نمایشگاه اصفهان
غرفه کانسار خزر - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه کانسار خزر

نمایشگاه تهران
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه