طراحی و اجرای غرفه بازرگانی ترک لادانی
شرکت بازرگانی ترک لادانی کار ابتدایی خود را در سال ۱۳۵۳ در جهت تهیه و پخش لوازم یدکی مرسدس بنز آغاز کرده و با عنایات خداوند متعال و تلاشهای مداوم فعالیت خود را از سال ۱۳۶۶ گسترش داده و به لطف کادر مجرب و متخصص، تجربه سالیان و متنوع بودن محصولات توانست با شرکتهای بزرگ داخلی، ارگانهای دولتی و خصوصی و فروشندگان سایر شهرستانها همکاری و تعامل نزدیک و پایداری داشته باشد. برندی که در این بازرگانی استفاده میشود سانز اسپانیا است. شرکت سیگنالز سانز در سال ۱۹۴۷ توسط آقای ایراچ تورس در اسپانیا تاسیس و تا امروز توسط ایشان مدیریت می شود. این کارخانه یکی از معتبرترین برندها در تولید و عرضه انواع میل لنگ، میل سوپاپ و بلوک سیلندر و سرسیلندر در دنیا میباشد. طراحی غرفه بازرگانی لادانی در نمایشگاه بینالمللی قطعات خودرو تهران بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت. ساخت غرفه های نمایشگاهی به صورت پروداکت و ساخت ساز از ویژگی های دیگر این غرفه در نمایشگاه بود. طراحی سردرب به صورت معلق و خاص از دیگر عوامل چشمگیر غرفه در نمایشگاه بینالمللی تهران بود.
طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی و اجرای غرفه بازرگانی ترک لادانی به صورت شبه جزیره و با مساحت ۶۵ متر مربع در نمایشگاه بین المللی تبریز با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی با همکاری شرکت غرفه سازی و طراحی غرفه گراف انجام شده است. در غرفه نمایشگاهی از رنگ برای محافظت از خوردگی، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده میگردد، استفاده می شود از این رو در این غرفه نیز از رنگ سازمانی سفید و قرمز با توجه به نظر کارفرما روی سطوح غرفه اعمال گردیده است. غرفه ها در نمایشگاه های شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد وغیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، پروداکت، ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه بازرگانی ترک لادانی در نمایشگاه بین المللی تبریز به صورت ساخت و ساز انجام شده است. تجهیزات غرفه بازرگانی ترک لادانی در نمایشگاه قطعات خودرو و لوازم یدکی شامل: یخچال، صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، آبسردکن، میز پذیرایی، استند و غیره می باشد و برای راحتی مشتریان و کارفرما یک عدد آبدارخانه به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۱۰*۱۸۰ سانتیمتر داخل غرفه درنظر گرفته شده است. نمایشگاه بین المللی تبریز با موضوع نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی یک رویداد تجاری و صنعتی است که بازرگانی ترک لادانی برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه که شامل برند سانز می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. غرفه بازرگانی ترک لادانی با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی و نورهای حرفه ای مانند نور هالوژن، نور پرژکتور یا همان نور عمومی، نور مهتابی برای نورپردازی بک لایت های غرفه نمایشگاهی و غیره طراحی و اجرا شده است. وقتی غرفه در نمایشگاه به صورت خاص طراحی و اجرا شود، آن غرفه ارزش این را دارد که بازدیدکنندگان در نمایشگاه وقت بیشتری را برای این غرفه بگذارند. غرفه سازی بازرگانی ترک لادانی در نمایشگاه بین المللی تبریز با این هدف طراحی و اجرا شده است.
نمایشگاه بینالمللی تبریز یک مرکز نمایشگاهی در شرق تبریز است که همه ساله محل برگزاری نمایشگاههای داخلی و بین المللی در زمینههای مختلف صنعت و تجارت میباشد. هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین صنعتگران، تجار و مصرف کنندگان و تسهیل تجارت میباشد. همچنین این نمایشگاه هدف توسعه صادرات کشور ایران را دارد. این نمایشگاه با بودجه مردمی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۳، افتتاح گردید. از سال ۱۳۶۴ شمسی، جهت رهایی از صادرات تک محصولی و شناساندن کالاهای صادراتی غیر نفتی که سبب رونق اقتصادی کشور ایران میشد، فکر ایجاد نمایشگاه قوت بیشتری گرفت. اساسنامه و انجام انتخابات هیئت مدیره، شرکت نمایشگاه بینالمللی تبریز رسماً آغاز به کار کرد. مرکز نمایشگاهی تبریز بعنوان بزرگترین سایت نمایشگاهی نیمه غربی کشور ایران دارای چندین سالن با مشخصات ذیل میباشد: ۱- سالن امیر کبیر با متراژ ۹۱۴۴ متر مربع ۲- سالن پروین اعتصامی با متراژ ۶۴۸۰ متر مربع ۳- سالن شهریار با متراژ ۳۱۲۰ متر مربع ۴- سالن آذربایجان با متراژ ۱۰۸۰ متر مربع ۵- سالن تبریز با متراژ ۲۰۱۶ متر مربع ۶- سالن ستارخان با متراژ ۵۰۰ متر مربع ۷- سالن سهند با متراژ ۱۳۶۰ متر مربع ۸- سالن شمس تبریزی با ۱۱۳۳ متر مربع و بیش از ۱۰۰۰۰ متر فضای باز نمایشگاهی. همچنین مؤسسه آموزش عالی ارس نیز درون این مجموعه دایر میباشد. . وب سایت نمایشگاه بین المللی تبریز www.tabrizfair.ir . مسئولین غرفه میبایست ۳۰ دقیقه قبل از شروع نمایشگاه و پس از خاتمه ساعت کاری نمایشگاه در غرفه های خود حضور داشته باشند. در طول این مدت و ساعات کاری نمایشگاه بین المللی تبریز امنیت داخل غرفه به عهده شرکت کننده بوده و نمایشگاه بین المللی تبریز هیچگونه مسئولیتی در قبال امنیت داخل غرفه ¬ها در طول مدت فوق را نخواهد داشت. در صورت نیاز به جرثقیل با اتحادیه جرثقیل داران توسط امور نمایشگاهی از نمایشگاه بین المللی تبریز اقدام خواهد گردید و ورود هرگونه جرثقیل غیر به نمایشگاه بین المللی تبریز ممنوع بوده و کالای حمل شده توسط جرثقیل ازخارج نمایشگاه فقط تا درب سالن خواهد بود.
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز یک رویداد تجاری است.. بازار قطعات یدکی یک بخش جذاب برای صادرکنندگان جهانی بوده و ایران نیز شاهد افزایش قابل توجهی در واردات بوده است. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تبریز به عنوان جایگاه دقیقی برای ورود به بازار توسط تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهانی انتخاب شده است. غرفه های ساخت و ساز به دلیل تنوع بالا و قابلیت طراحی بیشتر برای غرفه های نمایشگاهی از محبوبیت بیشتری بین غرفه داران جهت طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی برخوردار است .غرفه سازی نمایشگاهی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه غرفه داران و شرکت های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته وشرکت ها برای حضور در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه های داخلی ساخت ، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خود رابه شرکت های غرفه سازی واگذار می نمایند . شرکت های غرفه سازی نیز با توجه به نوع در خواست کارفرما و نوع پلان غرفه در نمایشگاه و نوع نمایشگاه که غرفه در آن طراحی واجرا می شود، طراحی خود را انجام می دهند .شرکت غرفه سازی گراف نیز با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف داخلی و بین المللیبا توجه به درخواست کارفرماو نوع محدودیت های موجود انجام می دهد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.