نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه نمایشگپاهی - گروه داده ورز جویا

غرفه سازی | طراحی غرفه های نمایشگاهی - گروه داده ورز جویا | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه گروه داده ورز جویا

شرکت گروه داده ورز جویا در سال ۱۳۸۱ با پیوستن سه شرکت بزرگ استان اصفهان که هر کدام بطور جداگانه ۱۵ سال سابقه درخشانی داشته اند تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر اصفهان است و پس از چند سال فعالیت موفق، مدیران شرکت با توجه به محدود بودن عرصه فعالیت، تصمیم به گسترش کسب و کار و فعالیت شرکت نمودند، که نتیجه آن رفتن به پایتخت بود که منجر به تاسیس دفتری در تهران شد. این شرکت مفتخر است که پس از ربع قرن فعالیت درخشان خود در زمینه IT توانسته است خود را به جایگاهی برساند که در حال حاضر در اکثر سازمانها و ارگانهای کشور از نام این شرکت به نیکی یاد می شود. از جمله عواملی که توانسته است این شرکت را به این جایگاه رفیع برساند و آن را در رتبه ۵ شرکت برتر کشور در زمینه IT و همچنین به عنوان یکی از معدود شرکت های دانش بنیان کشور با بیش از ۷۰ نفر پرسنل مجرب قرار دهد، دانش، تجربه، همت و کار گروهی کلیه اعضای این مجموعه بوده است که این شرکت را قادر ساخته است تا هم در زمینه پروژه های نوآورانه و دانش محور و هم در زمینه فروش و بازرگانی خود را زبانزد خاص و عام و مخصوصا خانواده بزرگ IT کشور گرداند. از جمله برخی از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به فعالیت‌های زیر اشاره کرد: _ اجرای پروژه همراه نامه رسان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران _ راه اندازی و بهره برداری از پروژه کارت الکترونیک سازمان اتوبوسرانی اصفهان _ راه اندازی دفاتر ICT در بیش از ۳۰۰۰ نقطه روستایی _ استقرار و بکارگیری ابزار ARIS جهت مدیریت و ارتقای معماری سازمانی در شرکت ارتباطات سیار ایران – همراه اول _ اجرای طرح مهندسی معکوس تجهیزات Reader Printer در فولاد مبارکه _ اجرای پروژه اسپایدرکم ورزشگاه آزادی. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت جویا در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بر عهده شرکت گراف گذاشته شد. متراژ این غرفه ۹۱ متر مربع و پلان آن به صورت جزیره چهار طرف باز بود از این رو طراحی غرفه و ساخت غرفه بر اساس نیاز های شرکت وبه صورت کاملا خاص وبه صورت نیمه محصور در نمایشگاه اصفهان انجام گردید.

گروه داده ورز جویا - نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه بین‌المللی اصفهان | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

در بهمن سال ۱۳۹۲ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز گروه داده ورز جویا اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان با عنوان نمایشگاه الکامپ نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت جهار طرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی گروه داده ورز جویا در نمایشگاه الکامپ اصفهان، سورمه ای و زرد در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی گروه داده ورز جویا در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی گروه داده ورز جویا با یک انبار به ابعاد ۱۰۵ * ۱۹۵ سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است که گروه داده ورز جویا برای ارایه محصولات و برندهای خود که شامل برندهای سدکو، دل، کیم و غیره می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه گروه داده ورز جویا علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه در نمایشگاه الکامپ را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات گروه داده ورز جویا استفاده شده است. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت گروه داده ورز جویا درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.

تجهیزات غرفه در نمایشگاه

ال سی دی ۳۲ اینچ


میز جلو مبلی مربع


ست ۴نفره cip تاشو مشکی


صندلی جکدار زین اسبی مشکی


نیم ست دسته استیل نیلپر سفید


صندلی تاشو


رول آپ


مبلمان ۶ نفره تخم مرغی


نمایشگاه بین المللی اصفهان

حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید. برخی از تعاریف نمایشگاه: مشارکت کننده: هر متقاضی که اهلیت لازم جهت حضور در نمایشگاه را کسب و مراحل ثبت نام در سایت نمایشگاه بین المللی اصفهان راگذرانده و تاییدیه ستاد برگزاری نمایشگاه اصفهان را کسب نموده است. بازدیدکننده: کلیه افرادی که به هر دلیل از نمایشگاه بازدید می نمایند. غرفه دار: اعم از پرسنل مشارکت کنندگان یا افرادی که به هر نحو فارغ از نوع رابطه استخدامی با مشارکت کنندهدر غرفه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند. شرکت نمایشگاه‌های بین ‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان.

نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه الکامپ | غرفه سازی در اصفهان ۹۲

نمایشگاه کامپیوتر با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. نقش اقتصادی صنعت الکامپ در نمایشگاه رشد چشم گیر این صنعت از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده به نحوی که دوره های ابتدایی این نمایشگاه با وجود مشارکت تولید کنندگان و شرکت های صنایع برق و مخابرات در سطح محدود و کوچکی اجرا می شد و مخاطبان عمومی زیادی نداشت، ولی با گسترش و عمومی تر شدن استفاده از این علوم در صنایع مختلف و همچنین استقبال از این دانش در بکار گیری در صنایع مختلف در سطح بین الملل و توام با آن در کشور و ایجاد شرکت های مرتبط مستقیم و غیر مستقیم در حوزه فعالیت در این زمینه در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی نمایشگاه الکامپ از بین تقریبا پنجاه نمایشگاه تخصصی که در ایران برگزار می گردد نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های بین المللی در چند سال اخیر به دلیل افزایش روز افزون رقابت و توجه به بحث تبلیغات در غرفه های نمایشگاهی بیش از پیش در میان شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی مورد توجه قرار گرفته است . از این رو شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در بحث طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی و با شناخت بازار هدف به حضور هر چه بهتر و موفق تر شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی کمک شایانی می نماید .از خدمات قابل ارایه در نمایشگاه توسط شرکت غرفه سازی گراف میتوان به غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان غرفه های نمایشگاهی و خدمات نمایشگاهی اشاره نمود.

نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ- نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه ایران پلاست

طراحی غرفه | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

غرفه سازی در تهران
غرفه داده ورز جویا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه الکامپ

طراحی غرفه | غرفه داده ورز جویا

غرفه سازی اصفهان
غرفه خودروسازان راین - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه خودروسازان راین

غرفه سازی اصفهان

غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه الکامپ

طراحی غرفه | غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما

غرفه سازی اصفهان
غرفه شرکت TOYOTA - نمایشگاه تهران - غرفه سازی در تهران

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت TOYOTA

غرفه سازی در تهران
غرفه سیستم سرامیک ایرانیان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه سرامیک اصفهان

غرفه سازی | غرفه سیستم سرامیک ایرانیان

غرفه سازی اصفهان

غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

غرفه سازی در تهران
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه تهران - غرفه سازی - طراحی غرفه - ساخت غرفه نمایشگاهی - ساخت غرفه

طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت کیمیا عسل سپاهان

غرفه سازی در تهران