گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - غرفه کیجا - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - غرفه کیجا - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - غرفه کیجا - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - غرفه کیجا - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - غرفه کیجا - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت کیجا

درباره شرکت کیجا

طراحی و اجرای غرفه شرکت کیجا

طراحی و اجرای غرفه های پروداکت در نمایشگاه محصولات غذایی شرکت کیجا به شرکت گراف واگذار گردید . نصب آسان و سریع ،زیبایی و امکان نصب در حالت های مختلف از ویژگی های این غرفه ها در نمایشگاه است .

شرکت کیجا - نمایشگاه صنایع غذایی - نمایشگاه بین‌المللی تهران | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی - غرفه کیجا - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه

درباره غرفه شرکت کیجا

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت کیجا در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته با مساحت ۴۰ متر مربع در تیر ماه سال ۱۳۹۲ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی آبی و زرد استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت کیجا را در نمایشگاه تهران، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی و غیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت کیجا طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۲.۵ متر، عرض ۱ متر و طول ۲.۳ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کیجا برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه کیجا در نمایشگاه بین المللی صنایع غذائی ، بسته بندی و خدمات وابسته جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی تهران را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه تهران، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. در این غرفه از متریال‌هایی با استحکام و ماندگاری مناسب غرفه نمایشگاهی استفاده شده است. شرکت غرفه سازی و طراحی گراف با هدف برند شدن در نمایشگاه نسبت به غرفه سازان دیگر در غرفه شرکت کیجا نیز این موارد را رعایت کرده است.

تجهیزات غرفه

پنکه برقی

صندلی پشت بلند سفید

چای ساز برقی

کابل HDMI

ال سی دی ۳۲ اینچ

مبلمان و میز کنفرانس

میز کنفرانس


نمایشگاه بین المللی تهران

شرکت نمایشگاه بین المللی تهران با بهره مندی از امکانات و تسهیلات نمایشگاهی و همچنین نیروهای متخصص و باتجربه بستر مناسبی را برای شرکت ها، تولیدکننده گان و بازرگانان داخلی و خارجی فراهم آورده است تا افزون بر عرضه تموانمندی های خود، درجهت توسعه ی مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذاری های بین المللی در فضایی کاملا تخصصی حضور یابد. از جمله امکاناتی که شرکت ها باحضور در نمایشگاه بین المللی تهران در اختیار خواهند داشت می توان به مواردی از قبیل ارائه خدمات بانکی، گمرک و خدمات امور گمرکی، بیمه، رستوران و کافی شاپ، حمل و نقل مکانیزه، خدمات غرفه سازی و تجهیز غرفه، برگزاری نمایشگاه مجازی و ... اشاره کرد. محل دائمی نمایشگاهها در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است که از کلیه بزرگراهها قابل دسترسی می باشد. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰.۰۰۰ هزار مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰.۰۰۰ متر مربع فضای سر پوشیده و ۳۵.۰۰۰ متر مربع فضای باز نمایشگاهی، حدود۲۲ هکتار فضای سبز که محیطی دلپذیر برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان ایجاد نموده است و حدود ۲۱ هکتارنیز راههای دسترسی به سالنها و محوطه نمایشگاه می باشد. نمایشگاه بین المللی تهران دارای مسجدی (مسجد حضرت ابراهیم (ع) با زیبایی خاص و معماری بی نظیر در منطقه به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر، می باشد. با برگزاری هر دوره از نمایشگاه ها، شرکت های بین المللی و داخلی برای حضور در نمایشگاه بین المللی تهران با شرکت های غرفه سازی وارد مذاکره می شوند تا طراحان و غرفه سازان به منظور طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی، از بهتر امکانات و تجهیزات غرفه سازی، با توجه به هدف شرکت از حضور در نمایشگاه بهترین طراحی غرفه را پیاده سازی کنند. شرکت غرفه سازی گراف با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه ی طراحی غرفه، ساخت غرفه، تامین تجهیزات نمایشگاهی و اجاره سازهای نمایشگاهی مدرن و مجهز همواره همراه شما خواهد تا شرکت شما حضوری درخشان و موثر در نمایشگاه داشته باشد، تا از این طریق بتوانید در راستای پیشبرد اهداف خود و همچنین معرفی و عرضه محصولات و خدمات خود، با دیگر شرکت کنندگان داخلی و خارجی در تعامل باشید. مدیران نمایشگاه بین المللی تهران شامل افراد با سمت هایی از جمله: آقای اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای قبادی، عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تهران - آقای آملی: مدیر امور نمایشگاهی داخلی،نمایشگاه بین المللی تهران - آقای مروج: مدیر حراست نمایشگاه بین المللی تهران - آقای رنجبران: مدیر طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای میرظفرجویان: معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران، آقای مظفر: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی تهران می باشند.

نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته | تهران ۹۲

نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته به عنوان مهمترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در سطح خاورمیانه معروف است. با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی صنایع غذایی و صنایع وابسته در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته معروف به ایران آگروفود هر سال برگزار می گردد. در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در چهار بخش تخصصی «ایران فود»، «ترکیبات غذایی ایران فود» ،«ایران فودتک» و «ایران آگرو» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می گردد. فعالان صنایع غذایی در این نمایشگاه ، تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی،خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی عرضه می کنند.غرفه سازی در این نمایشگاه از اهمیت خاصی برای نمایش محصولات وخدمات شرکت کنندگان در نمایشگاه برخوردار است .این نمایشگاه به دلیل نوع خاص عرضه و نمایش محصولات غذایی هر ساله از تعداد زیادی بازدیدکننده در طول زمان برگزاری نمایشگاه پذیرایی می نماید که همین امر بر اهمیت هرچه بیشتر طراحی و اجرای غرفه در این نمایشگاه تاکید مینماید .غرفه سازی نمایشگاهی از جمله عوامل جذب بازدیدکننده در غرفه های نمایشگاهی در هر نمایشگاهی می باشد .

کانتر و استند نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته
تجهیزات نمایشگاهی- نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته
غرفه سازی در اصفهان- نمایشگاه صنایع غذایی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته
غرفه سازی در تهران- اجاره غرفه نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه صنایع غذایی و صنایع وابسته

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه سازی | غرفه شرکت کیا موتورز

نمایشگاه اصفهان
غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )- نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

غرفه سازی | غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )

نمایشگاه اصفهان
غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی صنعت - غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه تهران

غرفه سازی | غرفه شرکت تامین راه آریا

نمایشگاه تهران

غرفه های نمایشگاهی | غرفه جاده ابریشم پرشیا

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت مبارز

نمایشگاه شیراز

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه