طراحی و اجرای غرفه شرکت پخش ROSE
شرکت رز پخش در زمینه توزیع محصولات بهداشتی – آرایشی – غذایی با عضویت در انجمن شرکتهای پخش ایران و با دریافت مجوزهای لازم، به مشتریان خود ارائه خدمات مینماید. این شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه از همایش بزرگ رضایتمندی مشتری (کشوری) در سال ۱۳۹۱ و تندیس دیموند (مدیریت نظام توزیع کشوری) در سال ۱۳۹۲ گردید. رز پخش در استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و مناطقی از استانهای مرکزی و یزد به وسیله ۱۲ خوردو سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد. رز پخش با ارائه خدمات به بیش از ۷۵۰۰ مشتری در شهرستانهای فوق در اصناف مختلف (داروخانه، تعاونی، گالری، هایپر مارکت، سوپر مارکت، سالنهای آرایشی، سیسمونی، شرکتهای پخش، عمده فروشان و …. در امر توزیع کالا فعالیت مینماید. شرکت رز پخش زنده رود نماینده انحصاری محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی، سلولزی در استانهای اصفهان و چهار محال و بختیاری است .شرکت رز پخش در سال ۱۳۹۲ موفق شد تندیس دیموند (جهت توزیع متوازن – مناسب و فراگیر) را کسب نماید و یکی از ۱۰۰ شرکت برتر کشور از نظر خدمات رسانی به مشتریان گردد.
غرفه سازی شرکت پخش ROSE در نمایشگاه بینالمللی اصفهان که به صورت پلان ال شکل بود توسط شرکت گراف طراحی و اجرا گردید. غرفه این شرکت به صورت کاملا باز برای ارتباط هر چه بهتر بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی و ارتباط و تعامل بین غرفه داران و بازدید کنندگان طراحی و اجرا گردید. استفاده از بک لایت های بزرگ در غرفه و ویترینهایی برای نمایش محصولات و خدمات این شرکت در نمایشگاه از دیگر ویژگی های این غرفه در نمایشگاه اصفهان بود.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازیشرکت پخش ROSE در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۸۸ متر مربع و به صورت رینگ و ال شکل طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات شرکت پخش ROSE در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه شرکت پخش ROSE، قرمز و طوسی اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه شرکت پخش ROSE در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی شرکت پخش ROSE در نمایشگاه اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه شرکت پخش ROSE، فضای انبار به ابعاد ۱۲۳ * ۱۱۲ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت پخش ROSE برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفهشرکت پخش ROSE از لامپها و پرژکتورها با قابلیتهای تولید نور مختلف استفاده شده است. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای شرکت پخش ROSE در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت پلکسی در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید. در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد.
نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از مهترین رویدادهای تجاری این صنعت برای تامین کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان لوازم و محصولات زیبایی، آرایشی بهداشتی به شمار می رود. تمامی شبکه های مرتبط با این صنعت از توزیع کنندگان جزء گرفته تا سایت های اینترنتی و همچنین شبکه های حرفه ای فروش در این نمایشگاه حضور دارند. باز کردن راهی به سوی بازار های جهانی و آن سوی دریا و به وجود آوردن روابط و استراتژی های جدید. ملاقات با خریداران و توزیع کنندگان از سرتاسر دنیا در قالب برنامه ی «ملاقات با خریداران» که جهت پاسخگویی به نیاز شرکت های غرفه دار تدارک دیده شده است. آشنایی و ارتباط با برندهای جهانی حاضر در نمایشگاه در سطح بین المللی. بخش های تحت پوشش نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بخش ناخن و مو عطریات و لوازم آرایشی محصولات بهداشتی طبیعی (محصولات سبز) بسته بندی و تولید محصولات سالن زیبایی تعداد کثیری از غرفه داران و خریداران از کشورهای خارجی هر ساله به این نمایشگاه باز می گردند. این نشان از این است که حضور چند باره خود را در کنار مدیران ارشد این صنعت برای رشد و توسعه کسب و کارشان مفید می دانند. یکی از پربازدیدکننده ترین نمایشگاه های کشور که طیف وسیعی از جامعه را پوشش میدهد نمایشگاه آرایشی و بهداشتی است که هرساله یکی از نمایشگاه های ثابت در تقویم نمایشگاهی تمام نمایشگاه های کشور می باشد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.