گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه - غرفه نمایشگاهی - غرفه شرکت ENGINE COMPONENT

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت ENGINE COMPONENT

درباره ENGINE COMPONENT

طراحی و اجرای غرفه شرکت ENGINE COMPONENT

برندهای این شرکت شامل سه برند Auto lite، ENGINE COMPONENT و KOLBENSCHMIDT می باشد. تولد Autolite در سال ۱۹۱۱ آغاز شد، زمانی که دو شرکت کوچک شروع به تولید لامپهای حشره کش کردند و از سال ۱۹۳۰ به یکی از تولید کننده قطعات خودرو رسیده بود. اما تاریخ آن به عنوان یک تولید کننده سوپاپ در سال ۱۹۳۵ آغاز شد، زمانی که Royce G. Martin، رئیس شرکت Autolite Electric، مجهز و دارای یک آزمایشگاه برای توسعه اولین سوپاپ Autolite بود. رهبر این پروژه، رابرت تولز، یک مهندس سرامیک بود که مشتاقانه تحقیقات اختراعات جاری و تکنولوژی عایق بندی سرامیک را انجام داد. با تعداد انگشت شماری از طراحان و کارکنان جدید، تنها چند ماه طول کشید تا شرکت الکتریکی Autolite دارای سوکت جرقه ای برای توزیع باشد. Autolite موفقیت فوری داشت، به عنوان مارک عرضه شده شاخه های جرقه و سایر اجزای احتراق به رهبران خودرو شناخته شده مشهور از جمله کرایسلر، Studebaker، Packard و Willys. کارخانه "کلبن اشمیت" آلمان با بیش از یکصد سال سابقه در تولید و تجارت پیستون و انواع لوازم موتوری کلیه موتورهای موجود در جهان وبخصوص بعنوان سازنده ی لوازم و قطعات اصلی برای موتورهای ولوو ، مرسدس بنز و غیره توانسته است خود را بعنوان برترین کارخانه در زمینه ساخت و تولید اجناس با کیفیت به دنیا و ایران معرفی نماید.این شرکت در راه پیشرفت قدرتمند خود با هدف بهبود کیفیت ساخت قطعات تولیدی در جهت کاهش مصرف سوخت و گازهای آلاینده سالهای طولانی را سپری کرده و راه های توسعه را دربخش های تخصصی انواع موتور های بنزینی و دیزلی پیمایش می کند.طراحی و اجرای غرفه این شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو بر عهده شرکت گراف بوده است.

نمایشگاه بین المللی - شرکت ENGINE COMPONENT - غرفه سازی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه قطعات خودرو - غرفه سازی - غرفه آرایی - غرفه نمایشگاهی

درباره غرفه شرکت ENGINE COMPONENT

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت گراف

غرفه شرکت ENGINE COMPONENT با مساحت ۴۳ متر مربع در اردیبهشت ۹۵ توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع قطعات خودرو طراحی و اجرا شده است.این غرفه در نمایشگاه بین المللی به دلیل برندهای خود و طراحی خاص از جمله طراحی و اجرای سردرب با نور مخفی ،استند و کانتر در این نمایشگاه بینندگان را به سوی خود می کشد.تجهیزات غرفه این شرکت شامل: صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، یخچال، آبسردکن،میز پذیرایی، کانتر، ویترین ،استند، ال سی دی ۴۲ اینچ و غیره می باشد که با چیدمان خاصی در غرفه جانمایی شده است.نورپردازی غرفه در این نمایشگاه به صورت حرفه ای شامل: نورمخفی سردرب که بالای کانتر طراحی و اجرا شده،مهتابی در بک لایت های غرفه، پرژکتور برای تامین نور غرفه، نور هالوژن برای جلوه بهتر در vip غرفه و غیره می باشد.رنگ سازمانی این شرکت در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو سورمه ای است که در غرفه کاملا مشهود است.نوشته های غرفه از پلکسی و استیکر می باشد که روی سردرب از پلکسی و روی کانتر از لوگو یکی از برندها به ورت استیکر در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان استفاده شده است.این غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان در سالن نقش جهان توسط شرکت گراف به صورت سه طرف باز طراحی و اجرا شده است.غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی اصفهان برای ارایه محصولات شرکت طراحی واجرا شده است.نمایشگاه بین المللی اصفهان ازنظر تجاری و صنعتی مکان مناسبی برای ارایه محصولات شرکت ها می باشد.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و با هدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است.در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع از جمله مشارکت کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تامین کنندگان و سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بعنوان هدف کلان باعث می شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی های مناسب را بکار گرفته و قسمت های مختلف شرکت همزمان بسمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین المللی اصفهان با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور .نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی ، میرداماد ، نقش جهان ، نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ - ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ - ۰۳۱ برای ورود غرفه داران به محوطه نمایشگاه جهت برپایی یا اداره غرفه در طول نمایشگاه، کارت های مخصوصی توسط نمایشگاه بین المللی اصفهان صادر و بطور رایگان به آنان واگذار می شود. تعداد کارت های مزبور بر اساس متراژ هر غرفه صادر خواهد شد و صدور کارت شناسایی بیش از موارد ذکر شده مقدور نخواهد بود. کارت های شناسایی یک ساعت پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه توسط نماینده ستاد برگزارینمایشگاه بین المللی اصفهان به غرفه داران تحویل می گردد.

نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو | اصفهان ۹۵

نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار میگردد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش داخلی و خارجی برگزار می شود. نمایشگاه قطعات خودرو یک رویداد است.زیرگروه های تخصصی نمایشگاه قطعات خودرو شامل: قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، اتوسرویس، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرومی باشد. در این نمایشگاه طراحی کانتر، استند و پارتیشن های مختلفی استفاده شده که طبق خواسته ی کارفرما در غرفه جانمایی و طراحی شده است.نمایشگاه بین المللی اصفهان شامل چهار سالن: شیخ بهایی، میرداماد،نقش جهان و نصف جهان می باشد که هرساله نمایشگاههای مختلف با غرفه های خاص در آن برپا می شود.شرکت غرفه سازی گراف مجری وطراح غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی در تمامی شهرهای کشور می باشد .شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان- طراحی غرفه| شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان-- غرفه سازی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان-- غرفه سازی اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان-- استندهای نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی - نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی

نمایشگاه مشهد
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

نمایشگاه تهران

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه مشهد

ساخت غرفه | غرفه غرفه ماکسیما

نمایشگاه اصفهان
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

ساخت غرفه | غرفه مدرن سقف

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه