نمایشگاه اصفهان - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه نمایشگاهی - غرفه های نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه نمایشگاهی - غرفه های نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه نمایشگاهی - غرفه های نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه نمایشگاهی - غرفه های نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی
نمایشگاه اصفهان - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه نمایشگاهی - غرفه های نمایشگاهی - سازه های نمایشگاهی

غرفه سازی | برگزاری نمایشگاه - شرکت کارگزاری مبین سرمایه | شرکت طراحی غرفه گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه

شرکت کارگزاری مبین سرمایه (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۷/۰۹/۱۰ تحت نام شرکت کارگزاری راهبرد کالای خاورمیانه به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در تاریخ ۱۳۸۸/۰۱/۲۳ به شماره ۳۶۵۲۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی استان اصفهان با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال به ثبت رسید. پس از آن، این شرکت در تاریخ ۱۳۸۸/۰۲/۰۶ با شماره ۱۰۷۰۵ در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار درج گردید. همچنین در تاریخ ۱۳۸۸/۰۲/۱۵ به عضویت کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، پذیرفته شده و عملاً فعالیت خود را از این تاریخ آغاز نمود. بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۸/۰۶/۱۱ و اعلامیه اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان اصفهان به شماره ۱۸۸۲۴ به تاریخ ۱۳۸۸/۰۷/۲۳ این کارگزاری به شرکت کارگزاری مبین سرمایه تغییر نام یافت. این شرکت در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ سرمایه خود را به ۶۰ میلیارد ریال افزایش داده است و در حال حاضر سرمایه این شرکت ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد. مبین سرمایه به عنوان بزرگترین تشکل تعاونی - کارگری، در بدو تاسیس، با مجوز معاملات در بورس کالا شروع به فعالیت نمود و با بهره گیری از نیروهای مجرب و کاردان توانسته گام‌های بلندی را در جهت رضایت مشتریان برداشته و خود را به عنوان یکی از کارگزاران مطرح بورس کالای ایران معرفی نماید به طوری که پس از شروع فعالیت خود، متناوباً رتبه نخست حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران را کسب نموده است و در راستای اهداف بورس کالا مبنی بر آشنا نمودن فعالان اقتصادی کشور، می‌توان گفت از جمله کارگزاران پیشرو در این زمینه بوده است.
شرکت گراف غرفه سازی این شرکت در نمایشگاه اصفهان را بر عهده داشت. طراحی غرفه این شرکت به صورت ال و با متراژ ۳۶ متر مربع به صورت باز بدون سردرب اجرا گردید.

شرکت کارگزاری مبین سرمایه - نمایشگاه بین‌المللی - نمایشگاه - غرفه‌ | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه اصفهان - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی -  غرفه نمایشگاهی - غرفه های نمایشگاهی - غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی غرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست توسط شرکت غرفه سازی گراف به صورت ساخت و ساز با پلانی به مساحت ۴۲ متر مربع و به شکل ال و رینگ انجام شده است. رنگ غرفه سازی به عنوان تعیین کننده رفتار انسان است. رنگ ها می توانند اثر دارونما را نیز در جذب مشتریان به غرفه بالا ببرند، در همین راستا رنگ غرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه طبق نظر کارفرما بر روی سطوح غرفه، طوسی، نارنجی و سفید کار شده است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا در غرفه، فضای بخش اطلاع رسانی غرفه، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی به متراژ ۱۰۵* ۲۳۰ سانتیمتر می باشد که این موارد درغرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه در نمایشگاه بین المللی اصفهان کاملا مشهود است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کارگزاری مبین سرمایه برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. مهم ترین درخواست غرفه داران و نیاز بازدید کنندگان در محیط غرفه قابلیت دید در ناحیه تامین روشنایی است این قابلیت به عوامل اصلی در روشنایی محیط غرفه‌های نمایشگاهی بستگی دارد. در نورپردازی غرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف از نورهایی مثل نور هالوژن، نور مهتابی، نور پرژکتور و غیره استفاده و اجرا شده است. برای اینکه بازدیدکنندگان در نمایشگاه متوجه شوند غرفه با چه برند و نامی در نمایشگاه حضور پیدا کرده است، شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف با تیم طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی نوشته های غرفه را به صورت پلکسی گلاس و استیکر مات بر روی سردرب غرفه جانمایی کرده است.

تجهیزات غرفه در نمایشگاه

صندلی پشت بلند مشکی


ال سی دی ۴۲ اینچ


مبلمان ۶ نفره تمام چرم


ویدئو پرژکتور


مبلمان ۶ نفره تخم مرغی


ست ۴نفره cip پشت بلند سفید


صندلی جکدار زین اسبی مشکی


ست ۴نفره cip تاشو مشکی


ال سی دی ۳۲ اینچ


میز پایه خرچنگی دایره


میز پایه خرچنگی مربع


نیم ست دسته استیل نیلپر سفید


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین ‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان. مشخصات غرفه ها در نمایشگاه بین المللی اصفهان شامل مواردی چون: ۱- غرفه ها در سالن سرپوشیده نمایشگاه مجهز به وسایل پیش ساخته که از استانداردهای بین لمللی تبعیت می نماید است و شامل پانلهای جداکننده، موکت، کتیبه، صندلی، میز و روشنایی در حد معمول نمایشگاهی می باشد. ۲- غرفه های نمایشگاه در ابعاد مضربی از ۳ هستند و متقاضیان می توانند متراژ درخواستی خود را در متراژهای ۱۵ – ۱۸ - ۲۱ – ۲۴ و ... از نمایشگاه درخواست نمایند. ۳- تزیینات داخلی هر غرفه به عهده مشارکت کنندگان می باشد که باید با هماهنگی مدیر فنی نمایشگاه و با توجه به مسایل ایمنی و اجرایی نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام گردد. ۴- شرکت کنندگان حق هیچگونه تغییری در غرفه بدون اخذ مجوز کتبی ستاد برگزاری نمایشگاه را ندارند. حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید.

نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست | غرفه سازی اصفهان ۹۲

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به عنوان یه نمایشگاه ثابت در تقویم نمایشگاهی بسیاری از نمایشگاه های کشور جا دارد و موفق به ایجاد بستربی مناسب در غالب نمایشگاه برای حضور فعالان این صنعت و غرفه داران در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شده است تا با ایجاد بستری مناسب برای ارتباط بهتر بین بازدیدکنندگان از غرفه های نمایشگاهی و غرفه داران محترم بر قرار گردد..نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با غرفه سازی ها ی متنوع و خاص برگزار می شود که از این غرفه ها میتوان غرفه شرکت سرمایه گذاری مبین اشاره نمود که توسط شرکت غرفه سازی گراف طراحی و اجرا شده است.شرکت غرفه سازی گراف درراستای رسیدن به اهداف سازمانی خود در ارایه بهترین خدمات نمایشگاهی به شرکت های حاضر در نمایشگاه و با در اختیار داشت بهترین تیم طراحی غرفی های نمایشگاهی و با تجربه چندین ساله در ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف و با در نظر گرفت خواسته های کارفرما در زمان طراحی غرفه های نمایشگاهی در کنار زیبایی غرفه های نمایشگاهی که باعث جلب توجه بازدید کنندگان در نمایشگاه می شود و همچنین کارایی غرفه های نمایشگاهی طراحی و اجرا شده با توجه به نوع خدمات ونحوه ارایه این خدمات توسط شرکت های حاضر در طول زمان برپایی غرفه های نمایشگاهی ، در زمان برگزاری نمایشگاه سعی در انجام بهترین نوع طراحی و اجرا غرفه های نمایشگاهی می نماید . شرکت غرفه سازی گراف همراه شما از ایده و طراحی غرفه نمایشگاهی تا اجرای غرفه شما در نمایشگاه می باشد .

نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نمایشگاه ایران پلاست - خدمات غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نمایشگاه ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

شرکت قطعه گستر بارمان کیمیا - شرکت غرفه سازی گراف - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه

طراحی غرفه نمایشگاهی | شرکت قطعه گستر بارمان کیمیا

غرفه سازی مشهد
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

غرفه سازی در تهران
غرفه گروه صنعتی آذر اتصال - نمایشگاه بین المللی ایران پلاستر- غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه گروه صنعتی آذر اتصال

غرفه سازی در تهران

غرفه سازی در تهران - غرفه سازی گراف - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی تهران

غرفه شرکت nbm

نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه سازی پروداکت - غرفه تایمیران - نمایشگاه بین المللی مازندران ( قائم شهر )

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

غرفه سازی شیراز
غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی | شمیم سلامتی

غرفه سازی اصفهان

غرفه قطعه گستر بارمان کیمیا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه قطعه گستر بارمان کیمیا

غرفه سازی اصفهان
طراحی غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت غرفه - نمایشگاه بین المللی

ساخت غرفه | شرکت من

غرفه سازی در تهران