گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه - ساخت غرفه پروداکت

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای همایش نظام پیشنهادها

درباره همایش نظام پیشنهادها

طراحی و اجرای غرفه همایش نظام پیشنهادها

در فضای رقابتی امروزه رهبران و مدیران سازمان­‌ها از کارمندان خود می‌­خواهند علاوه بر یادگیری و پژوهش در موضوعات ضروری بتوانند دست به نوآوری هم بزنند، اکنون یادگیری و پژوهش با هدف با رویکرد نوآوری چیزی است که برای حفظ زندگی کاری خود و بقای سازمان‌ها به آن نیازمندیم. نظام پیشنهادها بعنوان یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی است که به طور سیستماتیک نه تنها به کارکنان امکان می­‌دهد نوآوری را به سازمان خود عرضه کنند و نقشی پویا در زمینه کاری خود داشته باشند، بلکه این فرصت را فراهم می­کند که تک تک افراد جامعه که به عنوان ذینفعان دستگاه‌های مختلف به شمار می‌­آیند نیز در این فرآیند نقش ثمربخشی را داشته باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد هستیم بسیاری از سازمان‌های صنعتی و خدماتی کشور تلاش‌های موثر و قابل توجهی در خصوص پیاده ­سازی و استقرار نظام پیشنهادها در واحدهای سازمانی خود انجام داده‌­اند. این حرکت همچون موجی فراگیر به سراغ تمامی سازمانهایی که نیاز به “بهبود مستمر کلیه عملیات” را شرط حیاتی حضور و ادامه بقا خود میدانند خواهد آمد. تاکنون بیش از ۱۲ دوره همایش و ۶ دوره جشنواره جایزه ملی نظام پیشنهادها را برگزار نموده است) این نظام در سطح دانشگاهها، مراکز علمی و تحقیقاتی، سازمانها و دستگاههای اجرایی و نیز شرکتهای دولتی و خصوصی جا افتاده و ضرورت ایجاد آن به نحو مطلوبی توسط مدیران ارشد آنها پیگیری شده و اکنون بیش از ۷۰ درصد سازمانها، دستگاههای اجرایی و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی دبیرخانه نظام پیشنهادها را ایجاد و از مزایای آن بهره­ مند هستند. غرفه سازی تمام غرفه های نمایشگاهی همایش نظام پیشنهادها به صورت پروداکت و توسط شرکت گراف طراحی و اجرا گردید. نصب آسان وسریع و قابلیت ایجاد حالت‌های مختلف از ویژگی های غرفه‌های پروداکت در نمایشگاه می‌باشد .

همایش نظام پیشنهادها | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه نظام پیشنهادات - غرفه سازی - طراحی غرفه - پارتیشن بندی - استند - طراحی غرفه

درباره غرفه های همایش نظام پیشنهادها

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

در نمایشگاه همایش نظام پیشنهادها غرفه های متعدد طراحی و اجرا شده است که مساحت این غرفه ها نسبت به نیاز کارفرما در نمایشگاه متغییر است. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی در غرفه سازی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد: فضای نمایش کالا غرفه، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مشاوره و مذاکره، فضای نمایش به صورت تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای انبار یا لوازم اضافی می باشد که این موارد درغرفه های همایش نظام پیشنهادها در نمایشگاه تالار شهروند کاملا مشهود است. غرفه ها در نمایشگاه های شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و غیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، پروداکت، ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه های همایش نظام پیشنهادها در نمایشگاه تالار شهروند به صورت پارتیشن و پروداکت انجام شده است.

تجهیزات غرفه

پنکه برقی

آبسردکن - گرمکن

میز جلو مبلی گرد

ویدئو پرژکتور

استند ایکس

ال سی دی ۳۲ اینچ


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ برای ورود غرفه داران به محوطه نمایشگاه جهت برپایی یا اداره غرفه در طول نمایشگاه، کارت های مخصوصی توسط نمایشگاه بین المللی اصفهان صادر و بطور رایگان به آنان واگذار می شود. تعداد کارت های مزبور بر اساس متراژ هر غرفه صادر خواهد شد و صدور کارت شناسایی بیش از موارد ذکر شده مقدور نخواهد بود. کارت های شناسایی یک ساعت پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه توسط نماینده ستاد برگزارینمایشگاه بین المللی اصفهان به غرفه داران تحویل می گردد.

نمایشگاه اصفهان | شرکت ساخت غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت ساخت غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت ساخت غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه اصفهان | شرکت ساخت غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی خودرو ایران - تهران ۹۶

بیشتر منتقدین سینمایی داخل کشور بر این عقیده اند که فیلم چهره ای منفی از ایرانیان به تصویر کشیده است. اما جدای از موارد ایرانی فیلم ، آرگو یکی از بهترین تریلرهای سال است که احتمالاً در چندین رشته نامزد اسکار خواهد شد. و هم اکنون نیز نامزد پنج جایزه گلدن گلاب ۲۰۱۳ است. نکته دیگر اینکه هر چند بنا به اظهار سازندگان فیلم، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در زمان تسخیر سفارت آمریکا در ایران، ۶ نفر از آمریکایی ها فرار کرده اند اما اینکه آیا جریانات فرار آنها دقیقا آنچه است که در فیلم آمده، هنوز کسی به درستی نمی داند.بیشتر منتقدین سینمایی داخل کشور بر این عقیده اند که فیلم چهره ای منفی از ایرانیان به تصویر کشیده است. اما جدای از موارد ایرانی فیلم ، آرگو یکی از بهترین تریلرهای سال است که احتمالاً در چندین رشته نامزد اسکار خواهد شد. و هم اکنون نیز نامزد پنج جایزه گلدن گلاب ۲۰۱۳ است. نکته دیگر اینکه هر چند بنا به اظهار سازندگان فیلم، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در زمان تسخیر سفارت آمریکا در ایران، ۶ نفر از آمریکایی ها فرار کرده اند اما اینکه آیا جریانات فرار آنها دقیقا آنچه است که در فیلم آمده، هنوز کسی به درستی نمی داند.

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه بازرگانی تسکینی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی تسکینی

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه شرکت کیا موتورز

نمایشگاه اصفهان

ساخت غرفه | غرفه شرکت آرد اطلس

نمایشگاه اصفهان

غرفه شرکت کابل کمان -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شرکت کابل کمان

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت تایمیران - نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه مشهد
غرفه نخ زاگرس - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه نخ زاگرس

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه