advertise
نمایشگاه تهران - غرفه سازی - ساخت غرفه نمایشگاهی - غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه - غرفه - طراحی غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی | طراحی غرفه نمایشگاهی - بازرگانی ثالثی | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه بازرگانی ثالثی

با توجه به گستردگی صـنـعـت خودرو و همچـنـیـن بازار عرضه و تــقـاضـای بسیـار قـوی در زمـینه لـوازم یــدکی و تـجهیـزات جانبی خوردو حتی در دوران بحران اقتصادی هم رونق خود را از دست نمی‌دهد. با توجه به این‌که بحران اقتصادی باعث می‌شود مردم کمتر خودرو خریداری کنند، سعی می‌کنند خودروهای قدیمی خود را حفظ کنند و برای سالم نگه داشتن آن‌ها، بیشتر لوازم یدکی می‌خرند. شرکت ثالثی بدنبال انجام انواع فعالیتهای وارداتی خود از جمله واردات قطعات یدکی خودرو می‌باشد. همچنان در تلاش است با توجه به نیاز بازار لوازم یدکی خودرو در کشور و نیاز روز افزون مشتریان گرامی به قطعات یدکی خودروهای روز دنیا، در راستای تجارت و ارائه خدمات نوین به مشتریان محترم تحولی عظیم ایجاد کند.
ساخت غرفه نمایشگاهی بازرگانی ثالثی در نمایشگاه بین‌ المللی قطعات خودرو تهران در آبان ماه ۹۶ به متراژ ۹۶ متر مربع توسط شرکت گراف طراحی و غرفه سازی شد. طراحی این غرفه به در خواست کارفرما دارای تعداد زیادی ویترین برای نمایش و ارایه خدمات این بازرگانی در طول نمایشگاه تهران بود.

بازرگای ثالثی - نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران - ساخت غرفه | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
غرفه سازی - نمایشگاه تهران - ساخت غرفه | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرا توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه سازی بازرگانی ثالثی در نمایشگاه تهران بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۸۸ متر مربع و به صورت رینگ و دو طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیرگذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات بازرگانی ثالثی در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه بازرگانی ثالثی زرد اجرا شده است واین رنگ در نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته تهران نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است، غرفه بازرگانی ثالثی در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی بازرگانی ثالثی در نمایشگاه تهران با موضوع قطعات خودرو و صنایع وابسته شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه بازرگانی ثالثی، فضای انبار به ابعاد ۹۰* ۱۹۰ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است که بازرگانی ثالثی برای ارایه محصولات و برندهای خود که شامل برند آراکس می باشد تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. در نورپردازی غرفه بازرگانی ثالثی از لامپها و پرژکتورها با قابلیت‌های تولید نور مختلف استفاده شده است.

نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود.نمایشگاه بین المللی تهران جای مناسبیست که شرکت ها محصولات خود را در قالب غرفه سازی و غرفه آرایی های متعدد به معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه بگذارند. بدیهیست که شرکت غرفه سازی گراف با تیم متعهد و کارآمد طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی، غرفه ساز تعداد بسیاری از شرکت ها در نمایشگاه بین المللی تهران است.

پلان نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - پلان نمایشگاه | شرکت طراحی غرفه گراف
پلان سه بعدی نمایشگاه تهران
پلان نمایشگاه - نمایشگاه تهران - پلان نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه سازی گراف
پلان نمایشگاه بین المللی تهران
محوطه نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی | شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف
آبنمای نمایشگاه تهران
سالن خلیج فارس نمایشگاه - نمایشگاه تهران - طراحی غرفه | شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف
سالن خلیج فارس نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو | غرفه سازی در تهران ۹۶

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو بخشی از یک استراتژی دراز مدت توسعه صادرات است که هدف آن سوق دادن کالاهایی است که از بیشترین شانس فروش در یک بازار خارجی برخوردار هستند.هنگامی که یک سازمان درصدد برمی آید که گروهی از واحدهای تولیدی صادرکننده را شناسایی نموده وامکان مشارکت آنها را در یک نمایشگاه تجاری فراهم کند،حداقل باید از دو سال قبل مقدمات لازم را فراهم آورد.برنامه ریزی قبلی این امکان را می دهد که محل مناسبی را برای عرضه کالاهای مورد نمایش انتخاب نماید،هنگامی که محل نمایشگاه انتخاب گردید،برگزار کننده برای شناسایی موسسات علاقه مند اقدام به انتشار اطلاعیه ای در یکی از روزنامه های پر تیراژ نموده وشرکتهای معتبر ار دعوت به شرکت می نماید،البته به منظور سهولت در انجام این کار میتوان از کاتالوگها یا اطلاعات نمایشگاههای مشابه استفاده نمود و طی نامه ای از شرکتهای مورد نظر جهت شرکت در نمایشگاه دعوت بعمل آورد. طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی، غرفه های خاص ، روش های متنوع ساخت غرفه های نمایشگاهی همگی مکمل و یاری رسان به شرکت کنندگان درنمایشگاه بوده تا علاوه برا رفع نیاز های ضروری حضور در نمایشگاه کمک به بازدید بیشتر بازدیدکنددگان از غرفه ها در نمایشگاه را دارد .

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران - اجاره تجهیزات غرفه | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران - طراحی واجرا غرفه نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران - غرفه سازی در تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران  -  غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

نمایشگاه سرامیک اصفهان - غرفه شرکت A.D - نمایشگاه بین المللی اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت A.D

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه

غرفه سازی گراف

غرفه سازی اصفهان
غرفه سازی در تهران - غرفه سازی گراف - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی تهران

غرفه شرکت nbm

نمایشگاه بین المللی تهران

غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه تیستی - غرفه در نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی تبریز

ساخت غرفه | صنایع غذایی تیستی

غرفه سازی تبریز
غرفه گروه داده ورز جویا - نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه بین المللی اصفهان

ساخت غرفه | غرفه گروه داده ورز جویا

غرفه سازی اصفهان
غرفه صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نماشگاهی | غرفه صباباتری

غرفه سازی در تهران

غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه آتلیه چکاوک - شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف

آتلیه چکاوک

غرفه سازی اصفهان
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - غرفه تیستی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه پیشنهادی ۱

غرفه سازی در تهران