گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه بین المللی خودرو - شرکت پارسیان عظیم خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت HAVAL

عظیم خودرو (HAVAL)

طراحی و اجرای غرفه عظیم خودرو (HAVAL)

شرکت پارسیان عظیم خودرو در راستای تحقق و نیل به اهداف سیاست های کلان اقتصادی و مشارکت در رشد اقتصادی ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱با تفکر تغییر، تحول در ایجاد رفاه و آسایش مردم ایران آغاز نمود.شرکت طی سالهای فعالیت خود فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشت. و با فعالیت انجمن شرکتهای لیزینگ ایران و تخصصی شدن این صنعت ، شرکت پارسیان عظیم خودرو راه خود را به عنوان اولین کارگزاری عملیاتی در سال ۱۳۸۴ انتخاب نمود و به عضویت این انجمن در آمد. در همین راستا شرکت عظیم خودرو همواره در جهت رفع چالش ها و محدودیت ها و هموار نمودن کارگزاری عملیاتی میکوشد و این تلاش ها را می توان در جهت توسعه و تسریع خدمات کارگزاری و جلب رضایت و تأمین نیازهای مشتریان به عنوان مهمترین استراتژی شرکت برشمرد.این شرکت برای تبلیغ و عرضه بهتر محصولات خود تصمیم به شرکت در نمایشگاه بین المللی اصفهان با غرفه ای متفاوت کرده است که در این غرفه از چهار کانتر برای ارایه محصولات غرفه در نمایشگاه استفاده گردیده. تسهیل و تقویت زیر ساخت های مورد نیازشرکت عظیم خودرو:رشد متوازن و مستمر از طریق برنامه ریزی جامع و کامل و حذف موانع موجود توسعه، در جهت رشد متوازن و مستمر خود گام برداشته، رشد متوازن در حوزه توسعه کسب و کار و دیگری رشد متوازن در حوزه منابع انسانی، ایجاد ارزش پایدار در زنجیره صنعت خودرو، ایجاد توسعه فرصت برای مشتریان، مشارکت در تدوین و نظارت بر اجرای قانون حمایت از مصرف کنندگان و آیین نامه اجرایی آن است.

نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه خودر - اصفهان | گراف
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه خودر - نمایشگاه اصفهان | گراف

درباره غرفه شرکت عظیم خودرو (HAVAL)

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت گراف

غرفه شرکت عظیم خودرو(هاوال) با مساحت ۴۰۳ متر مربع در تاریخ بهمن ماه ۱۳۹۴ توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان سالن نقش جهان طراحی و اجرا شده است. در این غرفه به دلیل مساحت زیاد ونمایش بهتر محصولات در نمایشگاه، غرفه به صورت کاملا باز طراحی گردیده که این امر در تصاویر غرفه قابل مشاهده است.دیواره های غرفه به صورتی طراحی و اجرا شده است که طبق نظر مشتری وساختمان شرکت عظیم خودرو باشد.غرفه این شرکت به صورت ال شکل با چهار عدد کانتر،۴ عدد استند مشخصات خودرو،VIP محصور، چهارعدد جانمایی خودرو با نور مخفی دور آ ن ،نور مخفی روی دیوار بک و راهبندهایی که مسیر مردم را در غرفه نشان می دهند طراحی و اجرا شده است.تجهیزات این غرفه در نمایشگاه عبارتست از :میز پذیرایی، گل آرایی، مبلمان تمام چرم ، تلوزیون شهری و...برای نمایش بهتر شرکت عظیم خودرو دو عدد پرچم بزرگ در دوطرف ورودی VIP پشت کانترها و دو عدد پرچم کوچک روی کانترکه لوگوی شرکت ونام شرکت در غرفه روی آن جانمایی شده است.پلان بندی نمایشگاه به صورتی بوده که این غرفه در گوشه و ورودی اصلی درنمایشگاه قرارگرفته شده است.این نمایشگاه یک رویداد صنعتی و تجاری با انواع غرفه سازی و غرفه آرایی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.تلوزیون های شهری نصب شده در غرفه که هر کدام پشت یکی از کانتر ها جانمایی شده به صورتیست که دید کامل را نسبت به سالن و غرفه های اطراف آن در نمایشگاه را دارد.روی انباری غرفه در نمایشگاه خودرو اصفهان یک عدد استند به صورت ایستاده ساخته شده است که محل نصب لوگوی شرکت درغرفه به صورت پلکسی و چلنیوم توسط شرکت گراف با کادر مجرب طراحی و اجرا گردیده.

تجهیزات غرفه

پنکه برقی

کابل HDMI

یخچال ۵ فوت

ال سی دی ۳۲ اینچ


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و با هدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است.در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع از جمله مشارکت کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تامین کنندگان و سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بعنوان هدف کلان باعث می شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی های مناسب را بکار گرفته و قسمت های مختلف شرکت همزمان بسمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین المللی اصفهان با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور .نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی ، میرداماد ، نقش جهان ، نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ - ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ - ۰۳۱

نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی خودرو | اصفهان ۹۴

بر اساس اطلاع رسانی روابط عمومی نمایشگاه خودرو شرکت های خودرو سازی مشهوری از سر تا سر دنیا در این نمایشگاه با غرفه های متنوع حضور خواهند داشت از جمله این خودرو سازها می توان به خودروسازهای مطرحی مثل بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، ولوو، هیوندای، کیا، میتسوبیشی، لوتوس و بسیاری دیگر از برندهای اروپایی و همچنین چینی اشاره کرد. نمایشگاه ها با توجه به معروفیت، تعداد و تنوع شرکت‌کنندگان، این توانایی را دارند که به رویدادی جذاب و به یادماندنی تبدیل شوند.اگر شما به دنبال خودرو مورد علاقه خود هستید می توانید قبل از خرید سری به این نمایشگاه بزنید و از غرفه ها بازدید کنید.این غرفه ها شامل ساخت و ساز و پارتیشن می باشد که در آن کانتر به صورتی نقش اصلی را در غرفه دارد.در این نمایشگاه از خودرو های مختلف و زیبایی از شرکت های داخلی و خارجی از جمله سایپا، ایران‌خودرو، کارمانیا، کرمان موتور، مدیران خودرو، پرشیا خودرو، آرمان موتور کویر، نگین خودرو و آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور رونمایی می شود که ارایه دهنده جدیدترین خودروها در نمایشگاه می باشند.نمایشگاه خودرو در اکثر شهرهای ایران برگزار می شود که از جمله آن می توان به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران،نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی یزد، نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی مشهد و... اشاره کرد.طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازد.

نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی در تهران - نمایشگاه بین المللی خودرو | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو
نمایشگاه بین المللی - طراحی غرفه - نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو
نمایشگاه بین المللی - اجرای غرفه - نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه SACMI

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه بازرگانی ترک لادانی

نمایشگاه تهران

طراحی غرفه | غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان

نمایشگاه اصفهان

غرفه شرکت غرفه هیدرو آب اندیش - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی گل و گیاه

غرفه سازی | غرفه شرکت غرفه هیدرو آب اندیش

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت مهندسی لپ تاپ اصفهان -  نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه الکامپ

طراحی غرفه | غرفه شرکت مهندسی لپ تاپ اصفهان

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه MOLDS & DIES

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه