طراحی و اجرای غرفه ذوب آهن اصفهان
در چهارچوب همکاریهای فنی و اقتصادی بین دولت ایران و شوروی سابق، تاسیس کارخانه ذوب آهن مورد توافق قرار گرفت و موافقت نامهای به امضاء رسید که در ۲۳ دی ماه ۱۳۴۴ به تصویب مجلس رسید. یکی از اصول این توافق نامه همکاری دولت شوروی در زمینه احداث کارخانه ذوب آهن در ایران بود. بر همین اساس شرکت ملی ذوب آهن ایران قراردادی با موسسه ( تیاژپروم اکسپورت شوروی ) برای تهیه طرح و تجهیزات لازم کارخانه و تجهیز معادن سنگ آهن و زغال سنگ و سنگ آهک منعقد کرد. کارشناسان شوروی با توجه به محدودیت منابع مالی و مواد اولیه خصوصاً ذخایر شناخته شده زغال سنگ، ظرفیت کارخانه را در فاز اول ۵۵۰ هزار تن فولاد در سال تعیین کردند که مورد موافقت قرار گرفت. عملیات اجرایی ساخت واحدهای مختلف کارخانه از سال ۱۳۴۶ آغاز و با ایجاد کارگاه های کک سازی، اگلومراسیون و کوره بلند شماره ۱ در نیمه اول دی ماه ۱۳۵۰، بهره برداری از مجتمع با تولید چدن آغاز شد و تولید محصولات فولادی نیز با راه اندازی بخش فولاد سازی و مهندسی نورد در دی ماه ۱۳۵۱ با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال شروع شد. متعاقب آن در سال ۱۳۵۱ کارهای ساختمانی و اجرایی طرح توسعه برای رسیدن به ظرفیت ۹۰۰/۰۰۰ /۱ تن فولاد در سال با احداث کوره بلند شماره ۲ و توسعه بخش های مختلف آگلومراسیون، کک سازی، فولاد سازی، نورد و .... شروع گردید. و عملیات ساختمانی کمپلکس چدن در سال ۱۳۵۷ به اتمام رسید.
طراحی و اجرای غرفه شرکت ذوب آهن اصفهان توسط شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف در نمایشگاه اصفهان انجام پذیرفت . در طراحی این غرفه از المان های ایرانی - اسلامی برای نشان دادن هویت ملی - مذهبی کشور عزیزمان استفاده گردید .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه سازی ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه اصفهان بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۱۴۰ متر مربع و به صورت شبه جزیره و سه طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات ذوب آهن اصفهان در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه سازی نمایشگاهی ذوب آهن اصفهان، سفید و سبز اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری اصفهان نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. شرکت در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و ریخته گری موجب نمایش هر چه بیشتر نشان تجاری شما، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و شرکت های رقیب در نمایشگاه می شود. شرکت ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان از میان شرکت های غرفه ساز، شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف را برای غرفه سازی در این نمایشگاه انتخاب کرده است. وقتی غرفه در نمایشگاه به صورت خاص طراحی و اجرا شود، آن غرفه ارزش این را دارد که بازدیدکنندگان در نمایشگاه وقت بیشتری را برای این غرفه بگذارند. غرفه سازی در اصفهان شرکت ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان با این هدف طراحی و اجرا شده است. غرفه سازی در اصفهان با همکاری نمایشگاه بین المللی صورت می گیرد
نمایشگاه بین المللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ سالن های نمایشگاه بین المللی اصفهان و غرفه ها، تحت پوشش بیمه آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند. در صورت نیاز به افزایش پوشش بیمه کالاهای نمایشگاهی، مشارکت کنندگان نمایشگاه می توانند مستقیما اقدام نمایند. مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیرمترقبه مسئولیتی نخواهد داشت و در این موارد طبق قوانین مربوط و عرف صنعت نمایشگاهی برخورد خواهد شد. غرفه ها در نمایشگاه اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگان نمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد. شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. غرفه سازی اصفهان در چهار سالن انجام می شود.
نمایشگاه بین المللی متالوژی و ریخته گری با هدف نمایش جدیدترین محصولات در زمینه محصولات مرتبط با حوزه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته برپا می گردد . حاضران در این نمایشگاه در زمینههای تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانههای صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمنها، نشریات و مراکز علمی مرتبط فعالیت دارند . نمایشگاه ریخته گری، نمایشگاه ذوب فلزات، نمایشگاه فرآیند های تولید حرارتی و نمایشگاه متالورژی بعنوان چهار رویداد بین المللی که همزمان برگزار می گردند محصولات، خدمات، فناوری ها و روند آتی بازارهای جهانی را ارائه می نمایند.این مفهوم منحصر به فرد است و ارتباطات منحصر به فرد نیز بوجود می آورد: این چهار نمایشگاه تجاری بین المللی مکانی برای گردهمایی ها و تجارت می باشند. خریداران، کاربران، متخصصان و تصمیم گیران فناوری حرارت، متالورژی، صنایع ریخته گری و فولاد در یک زمان و یک مکان همدیگر را ملاقات می کنند و این فرصتی برای ارائه نوآوری های شما به جهان است. نمایشگاههای تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم میآورند تا محصولات و توانمندیهای خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزهی کاری خود ارتباط برقرار کنند. در طول برگزاری این نمایشگاه فعالان و صاحبنظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم میآورند . گروه های بازدیدکنندگان نمایشگاه صنایع خودرو، مهندسی مکانیک، صنایع پزشکی، صنعت ساختمان، هوانوردی، الکترونیک، هوافضا، راه آهن، تولید انرژی، کشتی سازی، معماری، گروه های مواد، فرآیندهای ساخت،مشتریان، کاربران قطعات ریخته گری آهن، فولاد و چدن را شامل می شود. غرفه سازی در این نمایشگاه بسیار با شکوه انجام می شود.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.