طراحی و اجرای غرفه دان ارتباط گویا
شرکت صنعتی بازرگانی دان ارتباط گویا با هدف تولید ملی ، پیشرفت صنعت و اشتغالزایی، با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تاسیسات ساختمانی ،از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه محصولات گرمایشی ( پکیج و رادیاتور ) با نام تجاری ۲۰۰۰ گسترش داد و در حال حاضر با ارائه مدل های مختلف رادیاتورو پکیج دارای بیشترین تنوع مدل می باشد.مفتخریم که کارکنان این شرکت در جهت کارآفرینی و تکمیل محصولات گرمایشی با هدف تولید با کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات برتر ، گام مناسبی در این زمینه برداشته است.این شرکت با اخذ تمام گواهینامه های استاندارد ، ایجاد زیر ساخت های قوی ، سرمایه گذاری کلان و انتخاب همکاران و نمایندگانی وفادار ، متعهد و ارزشمند ، تمام تلاش خود را در جهت تامین خواسته های هموطنان عزیز در تولید مدل های متنوعی از رادیاتور و پکیج شوفاژ دیواری به کار گرفته است. باور مشتری مداری ، دیدگاه برنامه محور ، بهره گیری از تکنولوژی بالا ، فراهم نمودن آسایش خانواده ها و ارائه خدماتی متمایز، از اصول تفکرات و خط مشی این مجموعه می باشد.توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای وبسایت رادیاتور ۲۰۰۰ وفق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. غرفه سازی در تهران این شرکت با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی گراف در نمایشگاه تهران انجام شده است.
طراحی و اجرا توسط شرکت گراف
غرفه دان ارتیاط گویا با مساحت ۳۸ متر آبان ماه سال ۱۳۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه صنعت ساختمان به صورت دو طرف باز توسط شرکت گراف طراحی و اجرا گردیده است. تجهیزات نمایشگاهی غرفه شامل: کانتر، صندلی کانتر ، مبلمان vip، مبلمان cip، استند، میز پذیرایی ، آبسردکن، یخچال و غیره می باشد.نورپردازی این غرفه سازی شامل: نور هالوژن در سردرب که تامین کننده نور نوشته هاست،نور هالوژن اطراف غرفه که نمای زیبایی به دیوار بک غرفه در نمایشگاه می دهد،نور پرژکتور برای تامین نور غرفه، نورپردازی بک لایت با نور مهتابی هر ۲۰ سانتیمتر طراحی و اجرا شده است.نوشته های غرفه به صورت پلکسی و استیکر اجرا شده که روی کانتر استیکر و سردرب از پلکسی برای نمایش بهتر استفاده شده است.نمایشگاه صنعت ساختمان تهران جای مناسبی برای ارایه محصولات در غرفه است که این امر در شرکت دان ارتباط با همکاری شرکت گراف صورت گرفته است.کانتر غرفه با غرفه های اطراف آن متفاوت می باشد و به صورت ال شکل در غرفه جانمایی شده است. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران یک رویداد تجاری و صنعتیست که از شرکت کنندگان مختلف در این نمایشگاه تجلیل شده است.این غرفه در نمایشگاه تهران مورد توجه بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفته است.
محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد .نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. نمایشگاه بین المللی تهران یک رویداد صنعتی و تجاریست. جهت تبلیغ و پخش هدایای تبلیغاتی و نمونه کالا در محوطه نمایشکاه بین المللی تهران، شرکت کنندگان محترم می بایست به کارسناس مربوطه درمدیریت روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه مراجعه و نسبت به عقد قرارداد برای تعداد نفراتی که قصد دارند موارد فوق را در محوطه و یا سالنهای نمایشگاهی توزیع کنند،اقدام نمایند. غرفه سازی نمایشگاهی در تهران با استفاده از مصالح مخبلف صورت می گیرد.
حضور فعال در همایش ها و نمایشگاه های صنعت ساختمان آن هم در ابعاد جهانی می تواند کمک شایانی برای پیشبرد اهداف مذکور باشد.نمایشگاه ساختمان که از لحاظ درآمدزایی در مقابل خیلی از نمایشگاه های دیگر داخلی و خارجی کاملا جلوتر از آن ها می باشد، می تواند به عنوان حتی یک تکیه گاه مهم اقتصادی نیز در نظر گرفته شود! از این رو این دسته از نمایشگاه های ساختمانی به عنوان ابزاری برای گسترش و پیشرفت تلقی می گردند و این امر تا جایی ادامه پیدا کرده است که باعث شده این نمایشگاه های ساختمانی به عنوان یکی از موثرترین عوامل معرفی، پیشبردی، برقراری ارتباط و در کل شکوفایی رونق اقتصاد در صنایع مربوطه نامیده بشوند. نمایشگاه ساختمان همانطور که گفته شد مدت ها است که دیگر تنها در یک شاخه برگزار نمی شود و صنایع وابسته ای همچون : صنایع رنگ رزین ، صنایع کاشی سازی، سرامیک سازی و سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و شوتینگ، صنایع تاسیساتی ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نماهای ساختمانی، بالابرها یا همان آسانسورها، لوله سازی، سیمان، بتن، در و پنجره، آسفالت، عایق ها، تاسیسات آب و فاضلاب، صنایع برق و ... اشاره نمود.لازم به یادآوری است که بیشتر این صنایع در ابعاد بین المللی نیز به عنوان صنایع وابسته به صنعت ساختمان سازی نام برده می شونداهداف نمایشگاه ساختمان عبارت است از: ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان تامین درخواست های مشارکت کنندگان تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه میزبانی و برپایی نمایشگاه های ساختمانی در ابعاد بین المللی برای هر کشوری می تواند زمینه ساز فرصت های خوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد.
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.