گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست - غرفه نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی  | شرکت غرفه سازی گراف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت ساینا پلیمر

شرکت تولیدی ساینا پلیمر

طراحی و اجرای غرفه شرکت تولیدی ساینا پلیمر

شرکت ساینا سپهر اسپادانا (ساینا پلیمر) واقع در قطب صنعتی شرق اصفهان (شهرک صنعتی سجزی) پس از سیزده سال سابقه تولید در صنعت استئارات های فلزی، در سال ۱۳۹۰ با هدف ایجاد یک هولدینگ در صنایع استابیلایزر سازی تاسیس و با رویکرد نوآوری و تولید در صنعت پلیمر راه اندازی گردید.در فاز اول این مجموعه خط تولید استئارات های فلزی و استابیلایزر های پی وی سی با یک روش کاملا انحصاری و تولید با ظرفیت بالا راه اندازی گردید که در طی این سالها توانسته محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید و به بازار عرضه نماید.در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ کارخانه ی دوم این مجموعه با برند تجاری اختران سرب با هدف تولید انواع اکسید های سرب و لیتارژ راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت که این محصولات یکی از مهمترین مواد اولیه در صنعت استابیلایزر سازی میباشد و تلاش گردیده از منابع موجود سرب در کشور محصولی با کیفیت بالا به بازار عرضه نماید.در بهار سال ۱۳۹۶ مقدمات احداث کارخانه سوم این مجموعه هولدینگ در غالب فاز سوم در دست اقدام قرار گرفت که هدف از تاسیس آن، تولید انواع سولفات های سرب دی بازیک و تری بازیک (DBLS & TBLS) و همچنین فسفیت سرب دی بازیک (DBLP) میباشد که یکی از مهمترین مواد اولیه در صنعت پلیمر و استابیلایزر سازی میباشند و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
شرکت گراف مجری طراحی و اجرا شرکت تولیدی ساینا پلیمر در نمایشگاه اصفهان بود که با توجه به رنگ سازمانی و نیاز های این شرکت طراحی خاصی بر روی سردرب و کانتر این غرفه در نمایشگاه اصفهان انجام گردید .

شرکت ساینا پلیمر - نمایشگاه بین‌‌المللی - نمایشگاه بین‌المللی اصفهان | شرکت غرفه‌سازی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه پلیمر - غرفه سازی - نمایشگاه اصفهان - سازه های نمایشگاهی

درباره غرفه شرکت ساینا پلیمر

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

غرفه شرکت ساینا پلیمر با مساحت ۳۶ متر مربع در آبان ماه سال ۱۳۹۴ توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.این غرفه دو طرف باز همراه با سه عدد کانتر و سردرب جذاب و درخور نمایشگاه بین المللی اصفهان در نمایشگاه ایران پلاست طراحی و اجرا شده .تجهیزات غرفه شرکت ساینا پلیمر در نمایشگاه اصفهان عبارتست از: صندلی کانتر، ابسردکن، یخچال، استند، مبلمان تمام چرم VIP، مبلمان CIP، استند نمایش محصول، میز پذیرایی و ... .نورپردازی غرفه در نمایشگاه کاملا حرفه ای با استفاده از هالوژن که روی سردرب وویترین را کاملا روشن و نمایان کرده، پرژکتور که نور غرفه ساینا پلیمر را تامین می کند، مهتابی برای استفاده در بک لایت های غرفه می باشد.نوشته های غرفه ساینا پلیمر در نمایشگاه اصفهان به صورت استیکر است که روی سردرب غرفه از نام شرکت و روی کانتر غرفه از لوگوی شرکت ساینا پلیمر استفاده شده است. این نمایشگاه یک رویداد صنعتی و تجاری با انواع غرفه سازی و غرفه آرایی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.رنگ سازمانی غرفه ساینا پلیمر در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع ایران پلاست سبز و مشکی طراحی و اجرا شده است.طراحی غرفه شرکت ساینا پلیمر از صفر تا اجرا کامل توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع ایران پلاست انجام گرفته است.

تجهیزات غرفه

چای ساز برقی

پنکه برقی

میز کنفرانس

ال سی دی ۳۲ اینچ


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و با هدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است.در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع از جمله مشارکت کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تامین کنندگان و سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بعنوان هدف کلان باعث می شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی های مناسب را بکار گرفته و قسمت های مختلف شرکت همزمان بسمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین المللی اصفهان با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور .نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی ، میرداماد ، نقش جهان ، نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ - ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ - ۰۳۱ سالن های نمایشگاه بین المللی اصفهان و غرفه ها، تحت پوشش بیمه آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند. در صورت نیاز به افزایش پوشش بیمه کالاهای نمایشگاهی، مشارکت کنندگان نمایشگاه می توانند مستقیما اقدام نمایند. مدیریت نمایشگاه در مقابل حوادث غیرمترقبه مسئولیتی نخواهد داشت و در این موارد طبق قوانین مربوط و عرف صنعت نمایشگاهی برخورد خواهد شد. غرفه ها در نمایشگاه اصفهان دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگاننمایشگاه بین المللی اصفهان قرار می گیرد.

نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست | اصفهان ۹۴

برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست تا به امروز توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جذب کند و در کارنامه خود نمایشگاه های بسیاری دارد.این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود که از این غرفه ها میتوان غرفه شرکت ساینا پلیمر را نام برد که توسط شرکت گراف طراحی و اجرا شده است. برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه تجاری، تبادل آخرین یافته ها ودانش فنی بدست آمده درزمینه پلیمر وصنایع وابسته ، همچنین دستیابی به بازاردرحال توسعه ایران وبررسی ایجاد امکانات سرمایه گذاری ازجمله هدف های برپایی این نمایشگاه در شهرهای مختلف است که نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین نمایشگاهها در این زمینه به شمار می رود. درنمایشگاه های بین المللی ایران پلاست در شهرهای مختلف، شرکت های ایرانی و غیرایرانی زیادی از جمله سوییس، کانادا، ترکیه، انگلیس، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و عربستان آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت پلاستیک ولاستیک و صنایع وابسته، در غرفه های متعدد درمعرض دید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان قرارداده اند. گروه کالایی: مواد اولیه انواع آلیاژهای پلیمری- پلی استایرن – اتیلن و پلی‌اتیلن – انواع پلی‌آمیدها – انواع مستربچ – پلی‌پروپیلن‌ها – آلیاژهای بی‌بی‌تی – کوپلیمرها – پلی بورتان – آمیزه‌های پی‌وی‌سی – الاستومرها – انواع افزودنی‌ها – انواع پودر و گرانول – ترکیبات قالب‌گیری – مواد خام برای صنایع پلاستیک – رنگدانه‌ها – الیاف مصنوعی وگروه ماشین‌آلات و تجهیزات انواع محصولات پی‌وی‌سی و پلی‌پروپیلن – شرینک، فیلم و ورق – انواع محصولات بسته‌بندی –طناب و نخ – انواع بطری‌های پت انواع ظروف خانگی و صنعتی – پروفیل و محصولات لاستیکی و سیلیکونی – قطعات و محصولات کامپوزیت – انواع محصولات اسفنجی – انواع محصولات عایق‌بندی و درزگیر – قطعات و محصولات تزریقی – چرم مصنوعی – قطعات تمام شده برای صنایع خانگی، ساختمان، خودرو و بسته‌بندی – انواع محصولات یکبار مصرف و... .

نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
افتتاحیه نمایشگاه ایران پلاست
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

طراحی غرفه | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

نمایشگاه تهران

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت وایاباتری

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت دارواش

نمایشگاه تهران

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه کانسار خزر

نمایشگاه تهران

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت کانسار خزر

نمایشگاه تهران

غرفه سازی | غرفه شرکت خدماتی ماشین معدن کویر

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه