طراحی و اجرای غرفه شرکت سرمایه گزاری شهر آتیه
سال ۱۳۸۷، موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهامداری شهرداریهای تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایهای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینهها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی انگیزهای اصلی برای برداشتن این گام بزرگ بود. از سوی دیگر تأثیر و کارآمدی این موسسه برحوزه عملکرد شهرداریها و نیاز روزافزون به آسان شدن و بهرهبرداری از سایر ظرفیتها و خدمات مالی و اعتباری و گسترش دایره مشتریان داخلی و خارجی همزمان با پیگیریهای فراوان مدیران ارشد شهرداری تهران و کلانشهرها و افزایش سرمایه توسط سهامداران تا سقف دو هزار میلیارد ریال، موجب شد بانک شهر در تاریخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۱ فعالیت خود را به عنوان یک بانک مستقل رسماً آغاز کند. در ادامه نیز سرمایه این بانک در سال۸۹ به رقم چهار هزار میلیارد ریال افزایش یافت که این رقم تا سال۹۲ تداوم داشت. سپس در تیرماه سال۹۳ رقم سرمایه بانک شهر به عدد هفت هزار و نهصد میلیارد ریال افزایش پیدا کردو در دی ماه سال ۱۳۹۴ به رقم پانزده هزار و پانصدو هفتاد و سه میلیارد ریال رسید.اکنون بانک شهر با دلسپاری به گوهر جاودان راستی و درستی به پشتوانه همیاری و همکاری شهروندان، هموطنان و سپردهگذاران و با شعار نوآوری در خدمت، نمادی روشن از آبادانی و مهرورزی و گواه داد و ستدی برازنده و سازگار با معیارهای جهانی است. شرکت گراف به عنوان غرفه ساز این شرکت در نمایشگاه اصفهان، طراحی غرفه نمایشگاهی این شرکت به متراژ ۳۲ متر مربع در پلانی به شکل یک طرف باز را بر عهده داشت. این غرفه با توجه به رنگ سازمانی و نیازهای کارفرما در نمایشگاه بینالمللی طراحی و اجرا گردید.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
در تیر سال ۱۳۹۲ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی اصفهان با عنوان نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت یکطرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اصفهان، قرمز و سفید در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر با یک انبار به ابعاد ۱۰۵ * ۲۲۵ سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات شرکت سرمایه گزاری آتیه شهر استفاده شده است. برای اینکه بازدیدکنندگان در نمایشگاه متوجه شوند غرفه با چه برند و نامی در نمایشگاه حضور پیدا کرده است، شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف با تیم طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی نوشته های غرفه را به صورت پلکسی گلاس و استیکر بر روی سردرب غرفه جانمایی کرده است.
شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. مشخصات غرفه ها در نمایشگاه بین المللی اصفهان شامل مواردی چون: ۱- غرفه ها در سالن سرپوشیده نمایشگاه مجهز به وسایل پیش ساخته که از استانداردهای بین لمللی تبعیت می نماید است و شامل پانلهای جداکننده، موکت، کتیبه، صندلی، میز و روشنایی در حد معمول نمایشگاهی می باشد. ۲- غرفه های نمایشگاه در ابعاد مضربی از ۳ هستند و متقاضیان می توانند متراژ درخواستی خود را در متراژهای ۱۵ – ۱۸ - ۲۱ – ۲۴ و ... از نمایشگاه درخواست نمایند. ۳- تزیینات داخلی هر غرفه به عهده مشارکت کنندگان می باشد که باید با هماهنگی مدیر فنی نمایشگاه و با توجه به مسایل ایمنی و اجرایی نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام گردد. ۴- شرکت کنندگان حق هیچگونه تغییری در غرفه بدون اخذ مجوز کتبی ستاد برگزاری نمایشگاه را ندارند. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان ، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف ، با شکوه تر از گذشته برگزار شود . افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی ، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی درنمایشگاه می باشد.نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال داخلی و خارجی، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دستاندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند. شرکت ها و موسسات حاضر در نمایشگاه به دلیل افزایش روزافزون رقابت برای حضور پررنگ تر و توجه بیشتر بازدید کنندگان نمایشگاه به غرفه سازی در نمایشگاه توسط شرکت های غرفه ساز روی آورده اند . شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در ضمینه طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی بهترین مشاور برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی شما در نمایشگاه های بین اللملی می باشد .شرکت غرفه سازی گراف خدماتی همچون غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان غرفه های نمایشگاهی و سایر خدمات نمایشگاهی را برای شمابه انجام می رساند تا شما به بهترین نحوه در نمایشگاه ها حضور بهم رسانید و با معرفی محصولات و خدمات خود در غرفه نمایشگاهی خود در تمامی نمایشگاه ها بدرخشید . تاریخچه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در ایران و جهان دارای ابعاد مختلفی می باشد که البته با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در خاورمیانه و ایران، قطعا یکی از پر جنب و جوش ترین نمایشگاه های سرمایه گذاری و بورس به کشور ما اختصاص پیدا می کند، غرفه سازی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به دلیل خاص بودن نمایشگاه بورس، بانک و بیمه متفاوت با غرفه سازی در سایر عنوان های نمایشگاهی می باشد .به دلیل حضور افراد متخصص وفعالان این حوزه بیشتر بازدیدها از غرفه های نمایشگاهی در داخل غرفه ان شرکت و عمدتا به صورت جلسه و در داخل فضای غرفه نمایشگاهی انجام می پذیرد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.