گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف
نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - نمایشگاه ساختمان - غرفه مدرن سقف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت مدرن سقف

درباره مدرن سقف

طراحی و اجرای غرفه مدرن سقف

شرکت مدرن سقف اسپادانا از ۱۲ سال پیش تحت عنوان شرکت آزنده سازان با داشتن نمایندگی سقف‌های کششی از شرکت‌های اروپایی کار خود را آغاز و با پیشرفت و کسب مهارت در اجرای اینگونه سقف‌ها اقدام به کسب اطلاعات در زمینه چگونگی ساخت آن در کشور نموده و بالاخره با دیدن دوره آموزشی و تامین نرم افزار و ماشین آلات مورد نیاز با استفاده از کارشناسان و تکنسین‌های ایرانی توانست ساخت اینگونه سقف‌ها به عنوان اولین سازنده سقف‌های کششی و با نام شرکت مدرن سقف اقدام نماید. و اکنون مفتخر است که توانسته در اقصی نقاط کشور اقدام به اجرای پروژه‌های بزرگ از جمله سلمان طوس، آرمان توس و آفتاب در شهر مقدس مشهد و سایر نقاط از جمله بندر عباس، کرمانشاه، گیلان، مازندران، تهران و .... فعالیت نماید. شرکت مدرن سقف از دو سال قبل پس از گذراندن تجربه در زمینه سازه‌های چادری فعالیت خود را شروع و با استفاده از تجارب کارشناسان اروپایی، نرم افزار و ماشین آلات و مواد اولیه ساخت اروپا و با برخورداری از کارشناسان خبره عمران و صنعت‌گران اصفهانی در زمینه سازه فلزی اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف در این زمینه نموده که یکی از آنها ساخت ۲۴ عدد آلاچیق در کاروانسرای عباسی (مادر شاه) واقع در جاده اصفهان – تهران و ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ درنقاط مختلف اصفهان می باشد. با توجه به مراتب فوق این شرکت آمادگی خود را جهت اجرای سقف‌های کششی و سازه‌های پارچه‌ای در اقصی نقاط کشور اعلام و زمینه اشتغال را برای جوانان برومند کشور فراهم ساخته است.

شرکت مدرن سقف - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی | گراف
غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه | شرکت غرفه سازی گراف

درباره غرفه مدرن سقف

طراحی و اجرا توسط شرکت گراف

شرکت گراف در مهر ماه سال ۱۳۹۵ به عنوان مجری و طراح غرفه مدرن سقف در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع صنعت ساختمان انتخاب گردید.مساحت غرفه مدرن سقف در این نمایشگاه ۴۸ متر مربع به صورت جزیره ای طراحی و اجرا شده است.در این غرفه از باکس هایی که پشت آن نورپردازی شده است برای نمایش محصولات شرکت که پارچه های کشسان است استفاده شده که نمای غرفه نسبت به غرفه های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان نظر مشتری و بیننده را به خود جلب میکند.تجهیزات غرفه در این نمایشگاه شامل : کانتر ، یخچال، صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، آبسردکن، میز پذیرایی، استند و غیره می باشد و برای راحتی مشتریان و کارفرما یک عدد آبدارخانه در غرفه درنظر گرفته شده است.رنگ سازمانی شرکت مدرن سقف در نمایشگاه صنعت ساختمان بنفش انتخاب شده که برای جلوه بیشتر با رنگ اکریلیک طراحی و اجرا شده است.نوشته های غرفه طبق نظر کارفرما از پلکسی و استیکر است که روی سردرب غرفه از پلکسی و بالای سر کانتر استیکر به کار رقته است.در vip غرفه از سقف با ایستایی کامل جهت نصب پارچه های کششی استفاده شده و روی آن با مهتابی روشن شده است.غرفه مدرن سقف در نمایشگاه بین المللی اصفهان که توسط گراف طراحی و اجرا شده از بهترین غرفه های این نمایشگاه به شمار می رود.نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان یک رویداد صنعتی و تجاریست که جای مناسبی برای ارایه محصولات شرکت هاست.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و با هدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و . . . دنبال نموده است.در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع از جمله مشارکت کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تامین کنندگان و سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است .قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بعنوان هدف کلان باعث می شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی های مناسب را بکار گرفته و قسمت های مختلف شرکت همزمان بسمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند. نمایشگاه بین المللی اصفهان با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود . نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور .نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی ، میرداماد ، نقش جهان ، نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آدرس محل برگزاری : اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن : ۳۲۶۰۳۰۰۶ - ۰۳۱ دورنگار : ۳۲۶۰۲۰۰۶ - ۰۳۱

نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان | اصفهان ۹۵

در عصر جدید که ما در آن حضور داریم به دلیل احتیاج حیاتی به مسکن از سویی و از سوی دیگر استقلال طلبی که در وجودمان وجود دارد، بازار مسکن و ساختمان را کمی جدی تر از سایر بازارهای موازی، مطرح نموده است. درخواست و سفارش خانه های مورد نظر سبب این شده است که ساخت و ساز به یک صنعت تحت عنوان صنعت ساختمان تبدیل گردیده است .این صنعت در حال حاضر بر خلاف گذشته تنها مسائل مربوط به ساختمان سازی را احاطه نمی کند و صنایع وابسته دیگری را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد. حضور فعال در همایش ها و نمایشگاه های صنعت ساختمان آن هم در ابعاد جهانی می تواند کمک شایانی برای پیشبرد اهداف مذکور باشد.نمایشگاه ساختمان که از لحاظ درآمدزایی در مقابل خیلی از نمایشگاه های دیگر داخلی و خارجی کاملا جلوتر از آن ها می باشد، می تواند به عنوان حتی یک تکیه گاه مهم اقتصادی نیز در نظر گرفته شود! از این رو این دسته از نمایشگاه های ساختمانی به عنوان ابزاری برای گسترش و پیشرفت تلقی می گردند و این امر تا جایی ادامه پیدا کرده است که باعث شده این نمایشگاه های ساختمانی به عنوان یکی از موثرترین عوامل معرفی، پیشبردی، برقراری ارتباط و در کل شکوفایی رونق اقتصاد در صنایع مربوطه نامیده بشوند. نمایشگاه ساختمان همانطور که گفته شد مدت ها است که دیگر تنها در یک شاخه برگزار نمی شود و صنایع وابسته ای همچون : صنایع رنگ رزین ، صنایع کاشی سازی، سرامیک سازی و سرویس های بهداشتی، سونا، استخر و شوتینگ، صنایع تاسیساتی ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، نماهای ساختمانی، بالابرها یا همان آسانسورها، لوله سازی، سیمان، بتن، در و پنجره، آسفالت، عایق ها، تاسیسات آب و فاضلاب، صنایع برق و ... اشاره نمود.لازم به یادآوری است که بیشتر این صنایع در ابعاد بین المللی نیز به عنوان صنایع وابسته به صنعت ساختمان سازی نام برده می شونداهداف نمایشگاه ساختمان عبارت است از: ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان تامین درخواست های مشارکت کنندگان تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان در این زمینه ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مناسب استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه میزبانی و برپایی نمایشگاه های ساختمانی در ابعاد بین المللی خارجی و داخلی برای هر کشوری می تواند زمینه ساز فرصت های خوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره باشد.

نمایشگاه ساختمان - غرفه سازی | گراف
تکنولوژی ساخت در ساختمان های مدرن
طراحی غرفه - نمایشگاه ساختمان - غرفه سازی | گراف
نما و پرسپکتیو یک ساختمان آجری
نمای چوبی - نمایشگاه ساختمان - غرفه نمایشگاهی | گراف
برش ساختمان چوبی در حال ساخت
نمای بتنی ساختمان - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی | گراف
نمای ساختمان بتنی در حال ساخت

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )- نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه خودرو

غرفه سازی | غرفه عظیم خودرو ( HAVAL )

نمایشگاه اصفهان

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت پرسال

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه تهران

غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان - نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران - غرفه سازی

ساخت غرفه | غرفه شرکت ایتا سریر ایرانیان

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه شرکت خدماتی ماشین معدن کویر

نمایشگاه اصفهان
غرفه شرکت صباتری - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صباتری

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه