طراحی و اجرای غرفه شرکت کانسار خزر
شرکت کانسار خزر در سال ۱۳۸۳ در استان گلستان تاسیس و امروزه بعنوان اولین و تنها تولید کننده ید(Iodine) در کشور فعالیت مینماید. این شرکت با استخراج شورابه از اعماق ۱۰۰۰ متری و فرآوری شیمیایی، ید کریستال را با خلوص بالا تولید مینماید. تولید ید در دنیا تا به امروز در انحصار ۸ کشور قرار داشته است. بدین ترتیب با کار و فعالیت شرکت کانسار خزر، جمهوری اسلامی ایران در زمره ۹ کشور تولید کننده ید در جهان قرار گرفت. با تولید این کانی ارزشمند در داخل، صنایع مختلف کشور دور از مسائل تامین ید میتوانند از دسترسی دائم و مطمئن به این عنصر ارزشمند در حد مطلوب برخوردار شوند. کیفیت ید تولیدی شرکت منطبق با دو استاندارد USP آمریکا و BP انگلستان با حداقل درجه خلوص ۹۹/۸ %میباشد که نیاز اغلب شرکتهای دارویی، شیمیائی، پتروشیمی؛ وتولید کنندگان ضد عفونی کنندههای انسانی و دامی را تامین نموده است. برای نخستین بار در سال ۱۳۹۰ از مجموع ۴۲ تن تولید شرکت مقدار ۱۵ تن آن صادر گردید. رعایت دقیق استاندارد؛ یکنواختی محصول طی سالهای متمادی و بسته بندی فراتر از حد استاندارد و بهره گیری از بهترین سرویس های حمل و نقل، منجر به افزایش تقاضای شرکت های دارویی زیادی از چین، هند، ایتالیا، ژاپن، روسیه، آلمان و ... برای خرید محصول گردیده بگونه ای که از مجموع ۳۰۱ تن تولید سال ۱۳۹۴، مقدار ۲۱۵ تن صادر شده است و پیش بینی می شود که مقدار آن در سال ۹۵ افزایش یابد. مطالعات انجام شده نشان میدهد که مقدار ید موجود قابل استحصال از مخازن شورابه تحت بهره برداری بر ۱۶۰۰۰ تن بالغ گردد.بطور کلی، ید در صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی، تولید انواع ضد عفونی کننده ها، ساختLCD و تولید اسید استیک، کائوچو، رنگدانه ها،مواد آلی، فیلم عکاسی و ساخت فلزات با خلوص بالا، بعنوان کاتالیزور در صنایع پتروشیمی و تهیه استابلایزر در صنایع غذایی و...کاربرد دارد. شرکت گراف در سال ۹۲ به عنوان غرفه ساز این شرکت طراحی غرفه این شرکت را بر عهده داشت . طراحی خاص سردرب این غرفه در نمایشگاه تهران بسیار مورد توجه بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفت .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی و اجرای غرفه شرکت کانسار خزر به صورت یکطرف باز و با مساحت ۳۶ متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با همکاری شرکت غرفه سازی و طراحی غرفه گراف انجام شده است. در غرفه نمایشگاهی از رنگ برای محافظت از خوردگی، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده میگردد، استفاده می شود از این رو در این غرفه نیز از رنگ سازمانی سفید، سورمه ای با توجه به نظر کارفرما روی سطحوح غرفه اعمال گردیده است. غرفه ها در نمایشگاه های شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و غیره با موضوعات مختلف به صورت ساخت و ساز، پارتیشن، اسپیس، پروداکت، ماکسیما و غیره طراحی و اجرا می شود که غرفه شرکت کانسار خزر در نمایشگاه تهران به صورت ساخت و ساز انجام شده است. تجهیزات غرفه شرکت کانسار خزر در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شامل: یخچال، صندلی کانتر، مبلمان vip، مبلمان cip، آبسردکن، میز پذیرایی، استند و غیره می باشد و برای راحتی مشتریان و کارفرما یک عدد آبدارخانه به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۰۵ * ۱۳۵ سانتیمتر داخل غرفه درنظر گرفته شده است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کانسار خزر برای ارایه محصولات و برندهای خود در نمایشگاه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. غرفه شرکت کانسار خزر با استفاده از نورهای حرفه ای مانند نور هالوژن، نور پرژکتور یا همان نور عمومی، نور مهتابی برای نورپردازی بک لایت های غرفه نمایشگاهی و غیره طراحی و اجرا شده است. در طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت کانسار خزر از اشکال هندسی متفاوتی استفاده شده است که این موضوع با تجربه و تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف در غرفه شرکت کانسار خزر نمایان است و این غرفه را نسبت به غرفه های دیگر در نمایشگاه متمایز کرده است.
تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود .وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامهریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بینالمللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بینالملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. برای ارتباط با نمایشگاه بین المللی تهران از موارد زیر می توان استفاده کرد: تلفن گویا: ۶۲-۲۱۹۱۲۹۶۰ مرکز مخابرات و تلفنخانه: ۲۱۹۱۸ پست الکترونیکی: office@iranfair.com آدرس: بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی - صندوق پستی ۱۴۹۱ – ۱۹۳۹۵
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.زیرگروه های حاضر در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران پیمانکاران عمومی، مهندسین مشاور،مراکز پژوهشی وآموزشی،خدماتی (فنی و بازرگانی)،بهینه سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت های فناوری ،سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت، تولید کنندگان و صادرکنندگان فرآورده های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی از اهداف این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز. گسترش تعامل با سایر کشورها، عقد قراردادهای بازرگانی، حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه ، ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه. غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به دلیل نوع محصولات و خدمات ارایه شده در نمایشگاه با غرفه سازی در سایر نمایشگاه های برگزار شده در تقویم نمایشگاهی متفاوت بوده ونیازمند تخصص خاص و تجربه بالا در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد . شرکت غرفه سازی گراف در همین راستا و با بهره گیری از تیم حرفه ای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی بهترین مشاور در زمینه ساخت ، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد . .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.