







طراحی و اجرای غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی
بازرگانی سودبر
بازرگانی سودبر در سال ۱۳۴۵ در تهران توسط اسرافیل سودبر تاسیس گردید.
در بدو تاسیس ، زمینه فعالیت تهیه و توزیع قطعات یدکی کامیونهای ولو بود و تا سال ۱۳۷۱ به تکامل و توسعه خود ادامه داد.از سال ۱۳۷۱ با ایجاد بخش بازرگانی خارجی و ورود به عرصه واردات قطعات یدکی انواع ماشین آلات سنگین ، راه سازی و اتوبوس فصل نوینی در عملکرد گروه بازرگانی سودبر آغاز گردید.به گونه ای که توانست تا امروز موفق به بستن قرارداد و اخذ نمایندگی فروش و عاملیت توزیع محصولات دهها شرکت معتبر اروپایی و آمریکایی گردد.در ادامه روند فعالیت این شرکت ، و در راستای توسعه ی عملکرد خود ، در سال ۱۳۸۲ ضمن انعقاد قرارداد همکاری با شرکت سایپا دیزل و شرکت خدمات فنی رنا – مرکز فروش و خدمات پس از فروش انواع کامیون ولو و نیسان دیزل را در تهران راه اندازی نمود.
بازرگانی تسکینی
با توجه به گسترش صنعت حمل و نقل جاده ای و رشد روز افزون تولید یا مونتاژ خودروهای سنگین و نیمه سنگین، نیاز به توزیع قطعات یدکی مورد نیاز بیش از پیش در کشور احساس میشود. از این رو شرکت تجاری بازرگانی تسکینی با عنایت به این نیاز فزایندهی کشور تاسیس شد. زمینهی اصلی فعالیت این شرکت واردات تمامی قطعات یدکی سنگین و نیمه سنگین از برندهای برتر جهان می باشد. در راستای حفظ کیفیت و رضایتمندی مشتریان، مدیران شرکت بازرگانی تسکینی خط مشی خود را بر تطابق محصولات وارداتی با استانداردهای روز دنیا گذاشته و همواره تلاش و همت والای خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات خود بکار گرفتهاند. غرفه سازی نمایشگاهی برای این دو شرکت در نمایشگاه بین المللی مشهد انجام شده است.
طراحی و اجرا توسط شرکت گراف
در نمایشگاه قطعات خودرو مشهد در سال ۹۵ دو بازرگانی سودبر و تسکینی تصمیم گرفتند تا در غالب یک غرفه در نمایشگاه قطعات خودرو شرکت نمایند . طبق تقویم نمایشگاهی مشهد هرساله نمایشگاه قطعات خودرو در تابستان در این شهر برگزار می گردد . به دلیل کوچک بودن عرض غرفه نسبت به طول آن تصمیم گرفته شد که طراحی این غرفه به صورت کاملا باز و با هدف ارتباط مستقیم بین بازدیدکنندگان و غرفه داران طراحی و اجرا گردید . شرکت گراف با پشتوانه چندین ساله در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی بستری را برای این دو بازرگانی فراهم آورد تا درکنار حضور موثر ویکسان در غرفه به بهترین شکل به معرفی خدمات و محصولات خود در نمایشگاه قطعات خودرو مشهد بپردازند . استفاده از رنگ سازمانی بک لایت های بزرگ برای نمایش محصولات و نمایش برند های دو بازرگانی به صورت بزرگ بر روی دیوار پشتی غرفه از دیگر راهکار ها جهت هرچه بهتر نمایش محصولات و خدمات این دو بازرگانی در این غرفه بشمار می آید . استفاده از مبلمان cip در فضای غرفه بجای مبلمان vip باعث شد تا هم فضای کمتری را در غرفه اشغال نماید و هم نیاز غرفه داران را برطرف می سازد . در این غرفه از چهار ست ۴ نفره cip استفاده گردید . همچنین از دو میز کانتر برای ارتباط با بازدیدکنندگان در غرفه استفاده گردید .
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاور میانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با تعهد به خدمات رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین الملی، مجموعه نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه و با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیفی وسیع از نمایشگاهها را برگزار می کند.هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و کارکنان متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند.این مرکز هر ساله میزبان بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی از بیش از ۲۰ کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند.کل مساحت نمایشگاه ۶۰۰ هزارمترمربع است که فاز یک آن با فضای مفید نمایشگاهی به وسعت ۲۵۰ هزار مترمربع بهره برداری شده است. فضای مسقف آن به وسعت ۲۰ هزار مترمربع و فضای باز مفیدآن ۲۰ هزار مترمربع می باشد.فضای سبز به وسعت ۸۰ هزار مترمربع محیطی دلپذیر و با صفا می سازد. نمایشگاه مشهد سالانه میزبان بیش از ۳ میلیون نفر بازدیدکننده است.نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه ای خود مکانی چندکاربردی برای برگزاری نمایشگاهها، سمینار و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. نمایشگاه مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هر نوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست.شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد دروازه اقتصادی آسیای میانه می باشد. طراحی و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی مشهد با قوانین نمایشگاهی باید همخوانی داشته باشد.
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهد یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهدبه عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها می باشد. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهد هر سال در شهرهای مختلف ایران در دو بخش نمایشگاه داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهد یک رویداد تجاری است.موسسه یا شرکتی که قصد حضور در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهد را دارد می تواند در طول سال اول- بدون شرکت در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهد از آن بازدید بعمل آورده وبه مسائلی چون وسعت یک غرفه، مناسبترین غرفه برای عرضه کالا، تزیینات مناسب برای یک غرفه و یا اینکه نمایشگاه، فضای مناسبی برای داد وستد محسوب می شمد یا خیر؟ توجه نموده و از تجربه دیگران نیز استفاده نماید.غرفه های نمایشگاهی ساخته شده در نمایشگاه های بین المللی برای هرچه بهتر نمایش محصولات و خدمات شرکت هادر غرفه های نمایشگاهی در طول زمان برگزاری نمایشگاه طبق تقویم نمایشگاهی طراحی و اجرا می گردند. طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.