طراحی و اجرای غرفه بانک کشاورزی
بانک کشاورزی یکی از بانکهای تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال ۱۳۱۲ تاسیس شد. بانک کشاورزی، در حال حاضر مالک شبکهای از ۲۰۰۰ شعبه بانک در سراسر ایران است. شعبه مرکزی این بانک در تهران قرار دارد. از تأسیس بانک ملی ایران در دهه اول قرن حاضر چندی نگذشته بود، که ضرورت یک واحد اعتباری برای کمک به کشاورزان کشور احساس شد. سال ۱۳۰۹ بانک ملی این مسئولیت را پذیرفت و بخشی به نام «بانک فلاحتی» در محدوده بانک ملی آغاز به کار کرد. این بانک هم اکنون با پشتوانهی هشتاد و سه سال تجربه خدمترسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است. بانک کشاورزی که تنها بانک تخصصی در بخش کشاورزی و تأمینکننده اصلی اعتبارات برای توسعه کشاورزی در کشور است به منظور پیشگامی برای ایجاد اعتماد در جلب سرمایههای بخش خصوصی و هدایت صحیح آنها، جهت دهی اعتبارات بانکی و استفاده بهینه از منابع یادشده و همچنین بهکارگیری تکنیک و روشهای پیشرفته در نهایت سرعت بخشیدن به اینگونه برنامهها، اقدام به تأسیس شرکت توسعه و عمران اراضی کشاورزی (بانک زمین) در قالب سرمایهگذاری مستقیم کردهاست. استفاده از رنگ سازمانی در طراحی غرفه نمایشگاهی بانک کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردار بود . دراین غرفه که به صورت دوطرف باز طراحی و اجرا گردید از المان های سنتی و بخشی از لوگو بانک کشاورزی نیز استفاده شد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
طراحی غرفه در نمایشگاه های بین المللی از جمله نمایشگاه بین المللی تهران یک هنر و صنعت است. طراحی غرفه بانک کشاورزی با به کارگیری این موارد و تجربه شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف، به شکل کاملا خاص در نمایشگاه برای نمایش هر چه بیشتر برندهای این شرکت طراحی و اجرا شده است. غرفه سازی بانک کشاورزی در نمایشگاه تهران بر عهده شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف بوده است. متراژ این غرفه ۵۴ متر مربع و به صورت رینگ و دو طرف باز طراحی و اجرا گردیده است. یکی از عوامل تاثیر گذار برای غرفه نمایشگاهی و نمایش بهتر محصولات بانک کشاورزی در این غرفه انتخاب رنگ می باشد و همان طور که در تصاویر غرفه مشاهده می کنید رنگ سازمانی غرفه بانک کشاورزی، سبز اجرا شده است و این رنگ در نمایشگاه مواد غذایی تهران نمای زیبایی به غرفه داده است و موجب شده است غرفه بانک کشاورزی در نمایشگاه نسبت به غرفه های دیگر پر بازدیدتر باشد. بخش های غرفه نمایشگاهی بانک کشاورزی در نمایشگاه تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی مواد غذایی شامل: فضای مبلمان وی ای پی، فضای مبلمان سی ای پی، فضای نمایش محصولات غرفه بانک کشاورزی، فضای انبار به ابعاد ۱۱۶ * ۱۸۳ برای سهولت در پذیرایی و غیره می باشد که برای طراحی و انتخاب آن باید به موارد: تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی، شیوه ای نوین در طراحی، استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان، استفاده از تجهیزات با دوام توجه کرد. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه مواد غذایی یک رویداد تجاری و صنعتی است.
تاسیس شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران به سال ۱۳۳۸ بر می گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران، بزرگراه چمران، در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را آغاز و در سال ۱۳۴۸ اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز فعالیت و با حضور۳۳ کشور از تمام دنیا برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی توسعه مناسبی پیدا نمود و نمایشگاه تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به دنیا معرفی نمود. جهت تبلیغ و پخش هدایای تبلیغاتی و نمونه کالا در محوطه نمایشکاه بین المللی تهران، شرکت کنندگان محترم می بایست به کارسناس مربوطه درمدیریت روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه مراجعه و نسبت به عقد قرارداد برای تعداد نفراتی که قصد دارند موارد فوق را در محوطه و یا سالنهای نمایشگاهی توزیع کنند،اقدام نمایند. وظایف نمایشگاه بین المللی تهران شامل: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی در عنوان های مختلف، همکاری با شرکت ها و غرفه سازان در امر طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و غیره می باشد. اهداف راهبردی نمایشگاه بین المللی تهران شامل: تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور مداوم در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت، ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها، افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر ر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تجارت الکترونیک، تطبیق اولویتهای بازار هدف و برنامهریزی برای حضور موثر در نمایشگاههای اختصاصی ، تخصصی ، بینالمللی و کمک به برگزاری نمایشگاهها در این بازارها. استفاده از ظرفیتها و دستاوردهای مهم کشور ایران در بخش دیپلماسی خارجی و روابط بینالملل، جهت توسعه فعالیتهای نمایشگاهی، همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی می باشد. شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی هر ساله در نمایشگاه بین المللی تهران با موضوعات مختلف غرفه سازی و غرفه آرایی می کند. نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است.
نمایشگاه بین المللی آگروفود، صنایع غذایی و صنایع وابسته به عنوان بزرگترین و معروفترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات غذایی در خاورمیانه معروف است. با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته معروف به ایران آگروفود هر سال برگزار می گردد. در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در چهار بخش تخصصی «ایران فود»، «ترکیبات غذایی ایران فود» ،«ایران فودتک» و «ایران آگرو» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می گردد. فعالان صنایع غذایی در این نمایشگاه ، تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی،خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی عرضه می کنند.غرفه سازی در این نمایشگاه از اهمیت خاصی برای نمایش محصولات وخدمات شرکت کنندگان در نمایشگاه برخوردار است .در این نمایشگاه شرکت ها و تولیدکنندگان به ارایه محصولات خود در غرفه ها می نمایند که این امر به هرچه جذاب تر شدن نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و حضور بیشتر مردم در غرفه ها و تست محصولات این شرکت ها در غرفه های نمایشگاهی برپا شده در نمایشگاه بین المللی آگروفود می افزاید .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.