برای حضوری قدرتمند در نمایشگاه های داخلی و بین المللی داشتن اطلاعات کافی و جامع در تضمین موفقیت بسیار راهگشا خواهدبود .
تشکیل ستاد و تیم نمایشگاه با تجربه و فعال برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه
• اهداف پرسنل
• تجهیزات و تسهیلات
• تحقیقات، تبلیغات و تشریفات
• خدمات
• حملونقل
• غرفهآرایی
• امور پیشنمایشگاهی
• دعوتنامهها
• هتل
• مسافرتها
• مهمانیها
• سمینارها
• پذیرایی
• ارتباطات و اطلاعات
• رفتار خریداران
• خریداران و واردکنندگان اصلی کالا
• منابع اطلاعات بازرگانی
• سازمانها مسئول و مربوط
• موانع و محدودیتها
• تسهیلات و امکانات متفرقه
• استفاده از کارشناسان طراحی و بازاریابی
• درنظر داشتن ارزشهای جامعه و اهداف شرکت یاسازمان
• توجه به بودجه تعیین شده
• نوع کالا و صنعت و نمایشگاه
• غرفه سایر شرکتهای رقیب یا غیر رقیب
• امکانات و تسهیلات سازمان برگزار کننده و مقررات و ضوابط اعلام شده
• نوع و تعداد احتمالی بازدیدکنندگان و میهمانان
• روانشناسی رنگها و زیبایی شناسی
• پیامرسانی غرفه و محصولات
• دکوراسیون مناسب و تزئینات منطقی
• نورپردازی باتوجه به نوع محصول
• تقسیمات لازم و مناسب برای امور مختلف کارکنان و مسئولین و مهمانان
• استفاده از وسائل صوتی و تصویری بدون مزاحمت برای غرفههای دیگر
• متفاوت و متمایز بودن غرفه
• اطلاعات کلی بازارها
• سیستم واردات
• استانداردها
• توزیع کنندگان
• الگوی مصرف
• رفتار خریداران
• خریداران و واردکنندگان اصلی کالا
• منابع اطلاعات بازرگانی
• سازمانها مسئول و مربوط
• موانع و محدودیتها
• تسهیلات و امکانات متفرقه
• داشتن کارتهای ویزیت به زبان محلی یا انگلیسی
• تهیه و ارائه، کاتالوگ، عکس، فیلم و سیدی
• تهیه و ارائه نمونههای مجانی
• هدایای مناسب برای بازدیدکنندگان گوناگون
• درنظر گرفتن تیم مذاکره
• تبلیغ در رسانههای معتبر و مناسب (در مجلات از یک ماه قبل، در روزنامه از ۲هفته قبل و در رادیو و تلوزیون چندروز قبل از نمایشگاه و در جریان نمایشگاه)
• دعوتنامهها از یک تا دو ماه قبل از برپایی نمایشگاه با داشتن آرم و نامشرکت
• ارائه بلیط ورودی برای مدعوین
• تشکیل سمینارها، مسابقات و ارتباطهای اجتماعی
• تهیه نقشه نمایشگاه و نشان دادن موقعیت و محل شرکت
• برگزاری کنفرانس مطبوعاتی همراه با اطلاعات درست سازمانیافته
• ملاقات با مشتریان اصلی و یا تاثیرگذاران خرید در آن جامعه در محلی غیر از نمایشگاه
رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........