طراحی و اجرای غرفه شرکت مبارز
شرکت تولیدی تحقیقاتی مبارز از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشینآلات خدمات شهری و کامیونهای سنگین شهری، تحت لیسانس شرکت دنیس ایگل انگلستان با بیش از یک صد سال تجربه در این زمینه، آغاز نموده و در این مدت موفق به تولید محصولات متنوع و سازگار با شرایط جغرافیایی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایران شده است.
از ویژگیهای بارز شرکت مبارز استفاده از دانش و تجربه متخصصین داخلی و بهرهگیری از تکنولوژی پیشرفته جهان است که در مورد اخیر شرکت مبارز موفق شده است پس از خرید و استقرار تکنولوژی پیشرفته ساخت کامیون و ماشینهای خدمات شهری آنرا به خوبی جذب نموده با شرایط و نیازهای داخل مطابق ساخته و آنرا بسط و توسعه دهد. بهگونهای که امروز به راحتی قادر است برای هرگونه نیاز مشتریان خود طرح مناسب ارائه داده و پس از طراحی و نمونهسازی آنرا به تولید برساند و برای توفیق بیشتر در این امر اساتید خبره دانشگاهی کارشناسان ورزیده و نرمافزارهای طراحی را به یاری گرفته است . شرکت مبارز مفتخر است با تولید گروههای متعدد از محصولات متنوع براساس استاندارهای روز جهان که بعضا در زیر به آنها اشاره شده، بهعنوان اولین تولیدکننده کامیونها و ماشینآلات خدمات شهری در ایران شناخته شده است و در سطح خاورمیانه مطرح میباشد.
شرکت گراف به عنوان غرفه ساز این شرکت در نمایشگاه بینالمللی شیراز طراحی غرفه نسبتا باز همراه با سردرب را برای غرفه این شرکت انتخاب نمود تا علاوه بر تعامل بیشتر بین بازدیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه فضای بیشتری نیز به عنوان فضاهای cip و vip در غرفه اختیار کارفرما قرار گیرد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف در فروردین ماه سال ۱۳۹۱ بهعنوان غرفه ساز و طراح غرفه شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز در نمایشگاه بینالمللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی خدمات شهری، حمل و نقل شهری و ماشین آلات وابسته انتخاب گردید. مساحت غرفه شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز در این نمایشگاه ۷۲ مترمربع بهصورت شبه جزیرهای طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ دانههایی که بر روی سطحهای مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال میشود به همین جهت رنگ سازمانی غرفه شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز، نارنجی و سفید انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز در نمایشگاه بین المللی خدمات شهری، حمل و نقل شهری و ماشین آلات وابسته شیراز بهصورت زیر می باشد: ۲ عدد صندلی کانتر، ۳ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۲ ست ۳ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی شیراز یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۱۰۰ * ۱۷۰ سانتیمتر در غرفه شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی شیراز با موضوع نمایشگاه بین المللی خدمات شهری، حمل و نقل شهری و ماشین آلات وابسته یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی شیراز امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه بین المللی خدمات شهری، حمل و نقل شهری و ماشین آلات وابسته بسیار زیاد کرده، استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز در نمایشگاه بین المللی شیراز عرضه شده است. در این غرفه از متریالهایی با استحکام و ماندگاری مناسب غرفه نمایشگاهی استفاده شده است. شرکت غرفه سازی و طراحی گراف با هدف برند شدن در نمایشگاه نسبت به غرفه سازان دیگر در غرفه شرکت تولیدی و تحقیقاتی مبارز نیز این موارد را رعایت کرده است.
ارتفاع مجاز جهت غرفه آرایی در نمایشگاه بین المللی شیراز ۵/۲ متر می باشد. شرکتهایی که نیاز به طراحی و دکورسازی غرفه خود بیش از حد ذکر شده دارند می بایست حداکثر ۲۰ روز قبل از شروع نمایشگاه نسبت به اخذ تائیدیه نقشه غرفه آرایی خود از نمایشگاه بین المللی شیراز و همچنین پرداخت وجه مربوط بابت تبلیغات مازاد اقدام نمایند. نمایشگاه بینالمللی شیراز بزرگ ترین مرکز نمایشگاهی در منطقهٔ جنوب ایران میباشد که این نمایشگاه در سال ۱۳۷۴ در شمال غرب شیراز (شهرک گلستان) احداث شده است. مساحت کلی نمایشگاه بین المللی شیراز ۷۶٬۰۰۰۰ متر مربع میباشد و هم اکنون دارای فضایی به میزان ۱٫۷ کیلومتر مربع به صورت ۶ سالن سرپوشیده و سه سالن در حال ساخت ۶٬۰۰۰ متر مربعی، فضای باز نمایشی به میزان ۳٬۰۰۰ متر مربع، ۲٬۳۰۰ متر مربع انبار نمایشگاهی، ۸٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ اختصاصی جهت غرفه داران و ۳۰٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ عمومی میباشد. حسن این نمایشگاه محل آن است که با واقع شدن در شیراز میتواند در توسعه ی تجارت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس و قاره آفریقا دارای اهمیت فراوانی باشد. همچنین وبسایتی با نام نمایشگاه مجازی فارس، در اینترنت وجود دارد که بازپخش دهنده و همچنین تولید کننده محتوای فارسی است. شرکت نمایشگاههای بین المللی شیراز دارای بزرگترین سایت نمایشگاهی درمنطقه جنوب کشور بوده و تاکنون بیش از ۶۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده که همگی بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازدید کنندگان قرار گرفته است. این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود، نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد. هدف نمایشگاه بین المللی شیراز تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه بین المللی شیراز با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تلاش دارد تا به اهدافی چون معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی خدمات و صنایع وابسته، خودروهای سنگین، ماشین آلات عمرانی و راه سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودروهای مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری و مکانیزاسیون خدمات شهری انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد ظرفیت های جدید در بخش تولید رقابتی برسد. آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر فراهم نمودن زمینه های لازم جهت سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در بخش های مربوط به ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و ماشین آلات و تجهیزات مربوطه، و بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار میرود. غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی حمل ونقل وخدمات شهری با توجه به ابعاد و احجام خاص نمایش داده شده در نمایشگاه با سایر نمایشگاه های کشور متفاوت بوده و غرفه سازی کاملا خاص و مختص به خود نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری را می طلبد .شرکت غرفه سازی گراف با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی در تهران و سایر شهر های ایران بهترین مشاور از مرحله طراحی و اجرای غرفه تا پایان نمایشگاه با شما خواهد بود .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.