advertise
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه کانسار خزر - غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه کانسار خزر - غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه کانسار خزر - غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه کانسار خزر - غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه کانسار خزر - غرفه
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه کانسار خزر - غرفه

غرفه سازی | چیدمان غرفه های نمایشگاهی - کانسار خزر | شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه کانسار خزر

شرکت کانسار خزر در سال ۱۳۸۳ در استان گلستان تاسیس و امروزه بعنوان اولین و تنها تولید کننده ید(Iodine) در کشور فعالیت می‌نماید. این شرکت با استخراج شورابه از اعماق ۱۰۰۰ متری و فرآوری شیمیایی، ید کریستال را با خلوص بالا تولید می‌نماید. تولید ید در دنیا تا به امروز در انحصار ۸ کشور قرار داشته است. بدین ترتیب با کار و فعالیت شرکت کانسار خزر، جمهوری اسلامی ایران در زمره ۹ کشور تولید کننده ید در جهان قرار گرفت. با تولید این کانی ارزشمند در داخل،‌ صنایع مختلف کشور دور از مسائل تامین ید می‌توانند از دسترسی دائم و مطمئن به این عنصر ارزشمند در حد مطلوب برخوردار شوند. کیفیت ید تولیدی شرکت منطبق با دو استاندارد USP آمریکا و BP انگلستان با حداقل درجه خلوص ۹۹/۸ %می‌باشد که نیاز اغلب شرکت‌های دارویی، شیمیائی، پتروشیمی؛ وتولید کنندگان ضد عفونی کننده‌های انسانی و دامی را تامین نموده است. برای نخستین بار در سال ۱۳۹۰ از مجموع ۴۲ تن تولید شرکت مقدار ۱۵ تن آن صادر گردید. رعایت دقیق استاندارد؛ یکنواختی محصول طی سالهای متمادی و بسته بندی فراتر از حد استاندارد و بهره گیری از بهترین سرویس های حمل و نقل، منجر به افزایش تقاضای شرکت های دارویی زیادی از چین، هند، ایتالیا، ژاپن، روسیه، آلمان و ... برای خرید محصول گردیده بگونه ای که از مجموع ۳۰۱ تن تولید سال ۱۳۹۴، مقدار ۲۱۵ تن صادر شده است و پیش بینی می شود که مقدار آن در سال ۹۵ افزایش یابد. مطالعات انجام شده نشان میدهد که مقدار ید موجود قابل استحصال از مخازن شورابه تحت بهره برداری بر ۱۶۰۰۰ تن بالغ گردد.بطور کلی، ید در صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی، تولید انواع ضد عفونی کننده ها، ساختLCD و تولید اسید استیک، کائوچو، رنگدانه ها،مواد آلی،‌ فیلم عکاسی و ساخت فلزات با خلوص بالا،‌ بعنوان کاتالیزور در صنایع پتروشیمی و تهیه استابلایزر در صنایع غذایی و...کاربرد دارد. شرکت گراف در سال ۹۲ به عنوان غرفه ساز این شرکت طراحی غرفه این شرکت را بر عهده داشت و غرفه‌سازی نمایشگاهی کانسار خزر نیز به دست تیم گراف انجام پذیرفت. طراحی خاص این غرفه به صورت نیمه محصور در نمایشگاه تهران بسیار مورد توجه بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفت .

شرکت کانسار خزر - نمایشگاه نفت و گاز _ نمایشگاه بین‌المللی | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه تهران - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

در دی سال ۱۳۹۲ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت کانسار خزر، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران با عنوان نمایشگاه بین المللی پزشکی و دندان پزشکی نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت دو طرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی شرکت کانسار خزر در نمایشگاه بین المللی پزشکی و دندان پزشکی تهران سورمه ای و سفید در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی شرکت کانسار خزر در غرفه سازی از تجهیزات با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت کانسار خزر با یک انبار به ابعاد ۱۰۵ * ۱۲۵سانتیمتر انجام شده است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی پزشکی و دندان پزشکی یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت کانسار خزر برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور پردازی مناسب غرفه شرکت کانسار خزر علی الخصوص نور ملایم غرفه فضایی آرام بوجود آورده است و فضای آرام درون غرفه را از فضای شلوغ بیرون غرفه در نمایشگاه بین المللی پزشکی و دندان پزشکی را متمایز نموده و در جاهایی از درون غرفه نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر برای نمایش بهتر محصولات شرکت کانسار خزر استفاده شده است. در طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت کانسار خزر از اشکال هندسی متفاوتی استفاده شده است که این موضوع با تجربه و تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف در غرفه شرکت کانسار خزر نمایان است و این غرفه را نسبت به غرفه های دیگر در نمایشگاه متمایز کرده است.

نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. مدیران نمایشگاه بین المللی تهران شامل افراد با سمت هایی از جمله: آقای اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای قبادی، عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تهران - آقای آملی: مدیر امور نمایشگاهی داخلی،نمایشگاه بین المللی تهران - آقای مروج: مدیر حراست نمایشگاه بین المللی تهران - آقای رنجبران: مدیر طراحی و غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی تهران - آقای میرظفرجویان: معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران، آقای مظفر: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی تهران می باشند.

نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی | شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه نمایشگاهی | شرکت ساخت غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی | غرفه سازی تهران ۹۲

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان مهمترین رویدادصنعتی و تجاری ایران در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که هر ساله با حضور جمع زیادی از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.زیرگروه های حاضر در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران پیمانکاران عمومی، مهندسین مشاور،مراکز پژوهشی وآموزشی،خدماتی (فنی و بازرگانی)،بهینه سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت های فناوری ،سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت، تولید کنندگان و صادرکنندگان فرآورده های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی از اهداف این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز. گسترش تعامل با سایر کشورها، عقد قراردادهای بازرگانی، حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه ، ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه. غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به دلیل نوع محصولات و خدمات ارایه شده در نمایشگاه با غرفه سازی در سایر نمایشگاه های برگزار شده در تقویم نمایشگاهی متفاوت بوده ونیازمند تخصص خاص و تجربه بالا در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد . شرکت غرفه سازی گراف در همین راستا و با بهره گیری از تیم حرفه ای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی بهترین مشاور در زمینه ساخت ، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می باشد.شرکت غرفه سازی گراف در زمینه غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی فعالیت می نماید .

غرفه سازی نمایشگاهی - شرکت غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی
غرفه سازی در تهران - نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی
غرفه سازی نمایشگاهی - تجهیزات نمایشگاهی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی
شرکت غرفه سازی در اصفهان- نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه تیستی - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | صنایع غذایی تیستی

غرفه سازی شیراز
غرفه شرکت آلومین سرام نگین - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه سرامیک

طراحی غرفه | غرفه شرکت آلومین سرام نگین

غرفه سازی اصفهان
غرفه CHINA GLAZE GROUP - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه سرامیک

غرفه سازی | غرفه CHINA GLAZE GROUP

غرفه سازی اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی - طراحی غرفه - غرفه سازی - غرفه سازی گراف - شرکت گراف

غرفه سازی | شرکت تام لوکوموتیو آریا

غرفه سازی تبریز
غرفه شرکت شیوخی - نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت شیوخی

غرفه سازی دبی
غرفه شرکت باسا - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه بین المللی الکامپ

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت باسا

غرفه سازی اصفهان

غرفه همایش بهداران تجربی - نمایشگاه مازندران - غرفهسازی در مازندران

ساخت غرفه نمایشگاهی | غرفه همایش بهداران تجربی

غرفه سازی در مازندران
غرفه شرکت ایرانیان پارت - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه قطعات خودرو

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت ایرانیان پارت

غرفه سازی اصفهان