طراحی و اجرای غرفه شرکت رادمان پلاست
شرکت تولیدی رادمان پلاست آپادانا در سال ۱۳۹۰ فعالیت تولیدی خود را همگام با تکنولوژی پیشرفته با توانایی تولید مخازن پلی اتیلن به دو شکل افقی در ابعاد ۱۰۰ الی ۲۰۰۰۰ لیتر و عمودی در ابعاد ۲۰۰ الی ۲۰۰۰۰ لیتر و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، دو لایه و سه لایه ضد جلبک، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه،چهار لایه جهت ذخیره آب بهداشتی و نگهداری و حمل مواد سوختی، اسیدی، شیمیایی و مخازن آتشنشانی و انواع وان در ابعاد ۳۵ الی ۴۰۰۰ لیتر شروع نموده است .شرکت رادمان پلاست با پشتوانه ۵ سال تحقیق قبل از تولید در شناسایی نیازهای مشتری و بازار های مشتری و بازار های هدف، با راه اندازی واحد کنترل کیفی و تجهیز آزمایشگاهی کامل مربوط به تست محصولات شرکت پس از اخذ پروانه استاندارد به شماره شناسنامه ش۶۳۴۷۸۳۸۹۴ در سال ۱۳۹۳ در بر طرف نمودن ضعفهای موجود در محصولات مشابه گام نهاد. در حال حاضر شرکت رادمان پلاست توانایی تولید مخازن پلی اتیلن به صورت انبوه را دارا میباشد. توسعه سبد محصولات بسط و گسترش بازار فروش، کشف ظرفیت های تازه، توسعه شبکه خدمات مشتریان و افزایش نمایندگان این حوزه فعالیت از جمله برنامه های این واحد تولیدی میباشد. ما به خود می بالیم که ایرانی هستیم و با اعتقاد به توان و شعور و خلاقیت جوانان ایرانی می توانیم عرصه قله های علم و تکنولوژی را در نوردیم.
طراحی و اجرا غرفه پروداکت این شرکت به صورت کاملا باز و استفاده از المان های عمودی برای نمایش بهتر محصولات و برند شرکت در نمایشگاه اصفهان استفاده گردید .غرفه سازی نمایشگاهی با تجهیزات نمایشگاهی به روز و تیم طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی توسط شرکت غرفه سازی گراف انجام میگیرد .
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف در شهریورماه سال ۱۳۹۳ بهعنوان غرفه ساز و طراح غرفه شرکت رادمان پلاست در نمایشگاه بینالمللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست انتخاب گردید. مساحت غرفه شرکت رادمان پلاست در این نمایشگاه ۳۰ مترمربع بهصورت جزیرهای طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ دانههایی که بر روی سطحهای مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال میشود به همین جهت رنگ سازمانی غرفه رادمان پلاست سورمه ای انتخاب شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت رادمان پلاست در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اصفهان بهصورت زیر می باشد: ۱ عدد صندلی کانتر، ۲ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۱ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی اصفهان یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۲۰۰ * ۱۰۰ سانتیمتر در غرفه شرکت رادمان پلاست طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت رادمان پلاست برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی اصفهان امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت رادمان پلاست به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت رادمان پلاست در نمایشگاه اصفهان عرضه شده است. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت رادمان پلاست درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.
متقاضیان زیادی هر ساله جهت حضور در نمایشگاه بین المللی اصفهان در سایت نمایشگاه اصفهان ثبت نام می کنند. متقاضی عبارتست از: هر شخص حقیقی یا حقوقی داخلی یا خارجی که در چارچوب مقررات نمایشگاه بین المللی اصفهان اقدام به درخواست جهت حضور در نمایشگاه می نماید. نمایشگاه بینالمللی اصفهان با برگزاری عناوینهای مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز بهصورت غرفههای ساختوساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوعهای متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعههای مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکتکنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمینکنندگان و سازمانهای مردمنهاد در نظر گرفتهشده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان بهعنوان هدف کلان باعث میشود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژیهای مناسب را بکار گرفته و قسمتهای مختلف شرکت همزمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.
برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست تا به امروز توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جذب کند و در کارنامه خود نمایشگاه های بسیاری دارد.این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود که از این غرفه ها میتوان غرفه شرکت ساینا پلیمر را نام برد که توسط شرکت گراف طراحی و اجرا شده است. برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه تجاری، تبادل آخرین یافته ها ودانش فنی بدست آمده درزمینه پلیمر وصنایع وابسته ، همچنین دستیابی به بازاردرحال توسعه ایران وبررسی ایجاد امکانات سرمایه گذاری ازجمله هدف های برپایی این نمایشگاه در شهرهای مختلف است که نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین نمایشگاهها در این زمینه به شمار می رود. درنمایشگاه های بین المللی ایران پلاست در شهرهای مختلف، شرکت های ایرانی و غیرایرانی زیادی از جمله سوییس، کانادا، ترکیه، انگلیس، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و عربستان آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت پلاستیک ولاستیک و صنایع وابسته، در غرفه های متعدد درمعرض دید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان قرارداده اند. غرفه های نمایشگاهی در انواع مختلف ساخت و ساز ، پروداکت، ماکسیما در ابعاد و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد . غرفه سازی با توجه به خواسته کارفرما در هر نمایشگاه و میزان هزینه آن شرکت برای حضور در نمایشگاه متفاوت بوده وبه روش های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.