گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی - پارتیشن بندی

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت رادمان پلاست

درباره شرکت رادمان پلاست

طراحی و اجرای غرفه شرکت رادمان پلاست

شرکت تولیدی رادمان پلاست آپادانا در سال ۱۳۹۰ فعالیت تولیدی خود را همگام با تکنولوژی پیشرفته با توانایی تولید مخازن پلی اتیلن به دو شکل افقی در ابعاد ۱۰۰ الی ۲۰۰۰۰ لیتر و عمودی در ابعاد ۲۰۰ الی ۲۰۰۰۰ لیتر و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، دو لایه و سه لایه ضد جلبک، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه،چهار لایه جهت ذخیره آب بهداشتی و نگهداری و حمل مواد سوختی، اسیدی، شیمیایی و مخازن آتشنشانی و انواع وان در ابعاد ۳۵ الی ۴۰۰۰ لیتر شروع نموده است .شرکت رادمان پلاست با پشتوانه ۵ سال تحقیق قبل از تولید در شناسایی نیازهای مشتری و بازار های مشتری و بازار های هدف، با راه اندازی واحد کنترل کیفی و تجهیز آزمایشگاهی کامل مربوط به تست محصولات شرکت پس از اخذ پروانه استاندارد به شماره شناسنامه ش۶۳۴۷۸۳۸۹۴ در سال ۱۳۹۳ در بر طرف نمودن ضعف‌های موجود در محصولات مشابه گام نهاد. در حال حاضر شرکت رادمان پلاست توانایی تولید مخازن پلی اتیلن به صورت انبوه را دارا می‌باشد. توسعه سبد محصولات بسط و گسترش بازار فروش، کشف ظرفیت های تازه، توسعه شبکه خدمات مشتریان و افزایش نمایندگان این حوزه فعالیت از جمله برنامه های این واحد تولیدی میباشد. ما به خود می بالیم که ایرانی هستیم و با اعتقاد به توان و شعور و خلاقیت جوانان ایرانی می توانیم عرصه قله های علم و تکنولوژی را در نوردیم.
طراحی و اجرا غرفه پروداکت این شرکت به صورت کاملا باز و استفاده از المان های عمودی برای نمایش بهتر محصولات و برند شرکت در نمایشگاه اصفهان استفاده گردید .

شرکت رادمان پلاست - نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست - نمایشگاه | شرکت غرفه‌سازی نمایشگاهی گراف
نمایشگاه اصفهان - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی - رادمان پلاست - ساخت غرفه - سازه های نمایشگاهی

درباره غرفه شرکت رادمان پلاست

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

شرکت غرفه سازی گراف در شهریورماه سال ۱۳۹۳ به‌عنوان غرفه ساز و طراح غرفه شرکت رادمان پلاست در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست انتخاب گردید. مساحت غرفه شرکت رادمان پلاست در این نمایشگاه ۳۰ مترمربع به‌صورت جزیره‌ای طراحی و اجرا شده است. رنگ متشکل شده از رنگ‌ دانه‌هایی که بر روی سطح‌های مختلف مانند چوب، آهن و غیره در انواع مختلف اعمال می‌شود به همین جهت رنگ ‌سازمانی غرفه رادمان پلاست سورمه ای انتخاب‌ شده است. مبلمان و تجهیزات نمایشگاهی شرکت رادمان پلاست در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اصفهان به‌صورت زیر می باشد: ۱ عدد صندلی کانتر، ۲ عدد میز پذیرایی، مبلمان ۶ نفره vip، ۱ ست ۴ نفره مبلمان cip، ۱ عدد آبسردکن، ۱ عدد یخچال ۶ فوت، ۱ عدد رول آپ و غیره است و برای سهولت در امر پذیرایی در نمایشگاه بین المللی اصفهان یک عدد انبار به عنوان پارتیشن با ابعاد ۲۰۰ * ۱۰۰ سانتیمتر در غرفه شرکت رادمان پلاست طراحی و اجرا شده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است. شرکت رادمان پلاست برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی در این نمایشگاه کرده است. استفاده از نور مناسب برای جذابیت غرفه و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها در نمایشگاه بین المللی اصفهان امری ضروری است. نورپردازی در غرفه سازی یک مساله اساسی است و این ضرورت در غرفه شرکت رادمان پلاست به خوبی با استفاده از نورپردازی های مختلف مانند نور هالوژن که روشنایی مطبوعی همراه با ایجاد سایه قوی، نور پرژکتور در غرفه سازی که مصرف انرژی بسیار ناچیز و قیمت نسبتا بالا دارند، نور مهتابی و غیره در نمایشگاه به کار گرفته شده است. یکی از عوامل در غرفه سازی که جذابیت غرفه را در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بسیار زیاد کرده استندها، پارتیشن و قفسه هایی است که به وسیله آن ها لوازم و محصولات شرکت رادمان پلاست در نمایشگاه اصفهان عرضه شده است. غرفه نمایشگاهی هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تلفیقی از پیامهای بازاریابی، فروش و نمادی از محصولات شرکت است که طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد. بدیهی است غرفه شرکت رادمان پلاست درهمین راستا در نمایشگاه بین المللی اصفهان طراحی و اجرا شده است.

تجهیزات غرفه


نمایشگاه بین المللی اصفهان

متقاضیان زیادی هر ساله جهت حضور در نمایشگاه بین المللی اصفهان در سایت نمایشگاه اصفهان ثبت نام می کنند. متقاضی عبارتست از: هر شخص حقیقی یا حقوقی داخلی یا خارجی که در چارچوب مقررات نمایشگاه بین المللی اصفهان اقدام به درخواست جهت حضور در نمایشگاه می نماید. نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری عناوین‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود. نمایشگاه بین المللی اصفهان پلی است به سوی پیشرفت و تحقق خواسته های همه اعضای خانواده بزرگ صنعت کشور. نمایشگاه اصفهان دارای چهار سالن اصلی شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان می باشد آدرس دفتر مرکزی: اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - ساختمان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان. آدرس محل برگزاری: اصفهان - پل شهرستان مرکز تلفن: ۳۲۶۰۳۰۰۶ – ۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال نموده است. در تدوین هدف کلان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان منافع تمام گروهای ذینفع ازجمله مشارکت‌کنندگان – غرفه داران – بازدیدکنندگان – سهامداران –کارکنان –حاکمیت – تأمین‌کنندگان و سازمان‌های مردم‌نهاد در نظر گرفته‌شده است. قرار دادن جلب رضایت ذینفعان به‌عنوان هدف کلان باعث می‌شود تا شرکت برای تحقق آن از جوانب مختلف استراتژی‌های مناسب را بکار گرفته و قسمت‌های مختلف شرکت هم‌زمان به سمت تحقق این هدف سوق پیدا کنند.

نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان
نمایشگاه بین المللی | شرکت غرفه های نمایشگاهی گراف
نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست | اصفهان ۹۳

برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست تا به امروز توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جذب کند و در کارنامه خود نمایشگاه های بسیاری دارد.این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود که از این غرفه ها میتوان غرفه شرکت ساینا پلیمر را نام برد که توسط شرکت گراف طراحی و اجرا شده است. برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه تجاری، تبادل آخرین یافته ها ودانش فنی بدست آمده درزمینه پلیمر وصنایع وابسته ، همچنین دستیابی به بازاردرحال توسعه ایران وبررسی ایجاد امکانات سرمایه گذاری ازجمله هدف های برپایی این نمایشگاه در شهرهای مختلف است که نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین نمایشگاهها در این زمینه به شمار می رود. درنمایشگاه های بین المللی ایران پلاست در شهرهای مختلف، شرکت های ایرانی و غیرایرانی زیادی از جمله سوییس، کانادا، ترکیه، انگلیس، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا و عربستان آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت پلاستیک ولاستیک و صنایع وابسته، در غرفه های متعدد درمعرض دید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان قرارداده اند. غرفه های نمایشگاهی در انواع مختلف ساخت و ساز ، پروداکت، ماکسیما در ابعاد و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد . غرفه سازی با توجه به خواسته کارفرما در هر نمایشگاه و میزان هزینه آن شرکت برای حضور در نمایشگاه متفاوت بوده وبه روش های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد .

نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
غرفه سازی در تهران - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
غرفه سازی در اصفهان - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه سازی | غرفه شرکت bitdefender

نمایشگاه مشهد
غرفه مدرن سقف - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX)

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه مدرن سقف

نمایشگاه تهران

ساخت غرفه | غرفه شرکت آرد اطلس

نمایشگاه اصفهان

غرفه شرکت صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صباباتری

نمایشگاه تهران

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت پخش ROSE

نمایشگاه اصفهان
غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی - نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

ساخت غرفه | غرفه بازرگانی سودبر - تسکینی

نمایشگاه مشهد

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه