گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG
نمایشگاه بین المللی شیراز - غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات - غرفه شرکت LG

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت LG

درباره شرکت LG

طراحی و اجرای غرفه شرکت LG

شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات خانگی، صوتی وتصویری، سلامتی روشنایی و سیستم های تولید برق خورشیدی شرکت ال جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را عرضه می نماید. فلسفه ال جی بر پایه مردم محوری ، صداقت و پایبندی به اصول بنا شده است این فلسفه باعث می شود تا مشتریان خود را درک کنیم و راه حل های مطلوب و تجربیات جدید را از طریق نوآوری بی وقفه ارائه دهیم به این ترتیب به مشتریان کمک می کنیم که زندگی بهتری را تجربه کنند. این شرکت از ابتدای فعالیت از ۲۰ سال پیش تاکنون همواره سعی کرده در عرضه کالا و خدمات تکمیلی خشنودی مستمر مشتری را مدنظر قرار داده و کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در شبکه توزیع گسترده خود در سراسر کشور عرضه نماید. در طی سالیان فعالیت در کشور و در راستای رسیدن به هدف ارزشمند کسب خشنودی همیشگی مشتریان، شرکت گلدیران از یک شرکت تجاری به گروه شرکتهای تخصصی بازاریابی و فروش، مشتریان، لجستیک، صنایع، دکوراسیون و تبلیغات تبدیل و مجموعه اثرات ناشی از اقدامات تخصصی شرکتهای گروه، منجر به ارتقا سطح انتظارات مشتریان گردیده است به نحوی که در برخی موارد سازمان ها و ارگانهای متولی تدوین استانداردهای عملیاتی، فعالیتهای گلدیران را به عنوان الگوی ارزیابی سایر شرکتها مدنظر قرار داده‏ اند. شرکت مشتریان گلدیران با هدف خدمات رسانی و افزایش وفاداری مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با رویکردی نوین آغاز کرد. وجود بیش از ۱۰۰۰ مرکز خدمات در سراسر کشور، این شرکت را بعنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات و سرویس ‏های ویژه به مشتریان معرفی نموده است.

غرفه سازی نمایشگاهی - استند های نمایشگاهی | شرکت گراف
نمایشگاه تاسیسات - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاه - غرفه ال جی

درباره غرفه شرکت ال جی

طراحی و اجرا غرفه شرکت ال جی توسط شرکت گراف

شرکت گراف در مهر ماه سال ۹۵ به عنوان طراح و مجری ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت ال جی در نمایشگاه شیراز انتخاب گردید . متراژ غرفه این شرکت ۴۳ متر مربع و به صورت شبه جزیره و سه طرف باز می باشد.در طراحی این غرفه در نمایشگاه بین المللی شیراز سعی کردید تا علاوه بر ایجاد فضاهایی برای برگزاری جلسات و پذیرایی از مهمانان ویژه به صورت فضای vip , cip فضاهایی نیز برای ارائه و پرزنت محصولات به عنوان ویترین و استندهایی جهت نصب کولرگازی و پکیچ های این شرکت در نظر گرفته شد ، تاعلاوه بر نمایش محصولات فضای کمتری را نیز در غرفه اشغال نماید . اختصاص فضای vip به صورت نیمه محصور به جهت ارتباط با بازدیدکنندگان و اختصاص فضای شیشه ای به دلیل عدم مزاحمت در هنگام گفت و گوها و کاهش الودگی صوتی یکی از اقدامات شرکت گراف در طراحی خاص این غرفه در نمایشگاه بین المللی شیراز بود .استفاده از رنگ سازمانی و سردرب برای نمایش برند ال جی در نمایشگاه و همچنین برند گلدایران از دیگر ویژگی های این غرفه در نمایشگاه بین المللی شیراز می باشد . استفاده از میزو صندلی های cip در اطراف غرفه جهت تقسیم فضایی و برگزاری جلسات نیمه خصوصی در محیط نمایشگاه و استفاده بهینه از فضای غرفه از دیگر مزایای این غرفه در نمایشگاه بود . استفاده از تابلو چلنیوم برای نمایش بهتر برند های ال جی و گلدیران از ویژگی های منحصر بفرد این غرفه در میان سایر غرفه ها وحاضرین در نمایشگاه سرمایشی وگرمایشی شیراز بود که باعث جلب توجه هرچه بهتر و بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردید .

تجهیزات غرفه

استند ایکس

صندلی پشت بلند سفید

یخچال ۵ فوت

صندلی تاشو


نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین‌المللی شیراز بزرگ‌ترین مرکز نمایشگاهی در منطقهٔ جنوب ایران می‌باشد که در سال ۱۳۷۴ در شمال غرب شیراز (شهرک گلستان) احداث شده‌است. مساحت کلی نمایشگاه ۷۶٬۰۰۰۰ متر مربع می‌باشد و هم‌اکنون دارای فضایی به میزان ۱٫۷ کیلومتر مربع به‌صورت ۶ سالن سرپوشیده و سه سالن در حال ساخت ۶٬۰۰۰ متر مربعی، فضای باز نمایشی به میزان ۳٬۰۰۰ متر مربع، ۲٬۳۰۰ متر مربع انبار نمایشگاهی، ۸٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ اختصاصی جهت غرفه‌داران و ۳۰٬۰۰۰ متر مربع پارکینگ عمومی می‌باشد. حسن این نمایشگاه محل آن است که با واقع‌شدن در شیراز می‌تواند در توسعهی تجارت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عربی حوزهی خلیج فارس و قارهی آفریقا دارای اهمیت فراوانی باشد. همچنین وبسایتی با نام "نمایشگاه مجازی فارس"، در اینترنت وجود دارد که بازپخش دهنده و همچنین تولید کننده محتوای فارسی است. شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس دارای بزرگترین سایت نمایشگاهی درمنطقه جنوب کشور بوده و تاکنون بیش از ۶۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار نموده که همگی بطور چشمگیری مورد استقبال صاحبان صنایع، متخصصین و بازرگانان و بازدید کنندگان قرار گرفته است. این مجموعه امید دارد با افزایش فضای نمایشگاهی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود،نقش موثرتری دررونق فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی استان و کشور داشته باشد. هدف نمایشگاه بین المللی شیراز تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه بین المللی شیراز با برگزاری عناوین های مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده وفضای باز به صورت غرفه های ساخت و ساز یا برپایی استند های تبلیغاتی در فضای مجموعه در طول سال علاوه بر برطرف ساختن نیاز های مختلف صنایع و مشارکت کنندگان بستری مناسب را جهت نمایش محصولات وخدمات گروه وسیعی از واحد های صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است . .

نمای نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی - سالن نمایشگاه | گراف
نمای سالن حافظ نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی | گراف
فضای داخلی نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه شیراز - نمای ورودی - سالن نمایشگاه | گراف
نمای ۳۶۰ درجه از فضای بیرونی نمایشگاه بین المللی شیراز
نمایشگاه شیراز - غرفه سازی - غرفه نمایشگاهی | گراف
فضای داخلی نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی شیراز | مهر ۹۵

نمایشگاه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم می‌آورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی سال‌های گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است .شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند. نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی درجهت آشنایی با نوین‌ترین تولیدات و پیشرفت‌ها، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری ، آشنایی با آخرین دستاوردهای سیستم‌های گرمایش و سرمایش، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، فرصت‌های سرمایه‌گزاری و فرصت‌های اشتغال‌زایی و بازاریابی و توسعه‌ی صادرات برگزار می‌شود.از مزایای حضور در نمایشگاه میتوان به موارد چون : معرفی توانمندی‌ها و محصولات برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شناخت رقبا و محصولات آنان ارتباط با تامین کنندگان مواد خام روز رسانی دانش تخصصی فرصت جذب سرمایه گذار انعقاد قراردادهای متعدد تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه‌ی مطبوع تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی انواع سیستم‌های تاسیساتی تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون منزل اشاره نمود.

غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات گرمایش از کف
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات گرمایش از کف
غرفه سازی نمایشگاهی - نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | گراف
تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه سازی | غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت شیوخی

نمایشگاه دبی

ساخت غرفه | غرفه شرکت رادمان پلاست

نمایشگاه اصفهان

غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

نمایشگاه تهران

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه اصفهان

غرفه های نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه