advertise
نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - غرفه اندیشه پردازان سپاهان
نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - غرفه اندیشه پردازان سپاهان
نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - غرفه اندیشه پردازان سپاهان
نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - غرفه اندیشه پردازان سپاهان
نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه نمایشگاهی - غرفه اندیشه پردازان سپاهان

غرفه سازی | ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی - شرکت اندیشه پردازان سپاهان | گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان

شرکت اندیشه پردازان سپاهان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ با استفاده از کادری با تجربه در زمینه تولید نرم افزار به سفارش مشتری آغاز نمود و در این زمینه توانست نرم افزارهای زیادی در زمینه پزشکی، بیمارستانی، داروخانه، کلینیک و پاراکلینیک تولید نماید و بعد از آن از سال ۱۳۸۸ فعالیت در زمینه نرم افزارهای امنیتی را با گرفتن نمایندگی از شرکت کسپرسکی روسیه شروع کرد و اکنون با بدست آوردن تجربه لازم در این زمینه به یکی از قدرتمندترین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت کسپرسکی در استان اصفهان و استان‌های مجاور تبدیل شده است. شرکت اندیشه پردازان سپاهان بعنوان نماینده رسمی شرکت کسپرسکی در استان اصفهان، افتخار همکاری با بیش از۸۰ درصد از سازمان‌های دولتی استان اصفهان و استان‌های مجاور را دارد و توانسته است در این سالها بیش از ۴۰۰ سازمان و شرکت دولتی و خصوصی را هر ساله تامین لایسنس و پشتیبانی نماید .
همچنین این شرکت از سال ۲۰۱۳ موفق به دریافت نمایندگی شرکت ESET شده است. شایان ذکر است، این شرکت تنها نمایندگی شرکت Kaspersky با رتبه Gold در استان اصفهان و استان های مجاور میباشد. شرکت گراف به عنوان غرفه ساز شرکت اندیشه پردازان سپاهان در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت را بر عهده داشت. این غرفه که به متراژ ۳۰ متر مربع و در پلان سه طرف باز قرار داشت به صورت کاملا باز طراحی و اجرا گردید تا علاوه بر تعامل بیشتر غرفه داران با بازدید‌کنندگان از نمایشگاه از دیوار بک نیز به عنوان مکانی برای ارایه محصولات این شرکت استفاده گردید .

شرکت اندیشه پردازان سپاهان - نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه بین‌المللی - غرفه‌سازی | شرکت غرفه‌سازی گراف
نمایشگاه الکامپ - نمایشگاه اصفهان - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی - طراحی غرفه - غرفه

طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

طراحی و اجرای غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه الکامپ با مساحت ۳۶ متر مربع در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ توسط شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گراف انجام گرفته است. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد به همین منظور در نمایشگاه به واسطه کاربرد چوب در غرفه ها از رنگ برای زیبایی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود که در این غرفه از رنگ سازمانی سبز و قرمز استفاده شده است. شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف با تجربه چندین ساله خود در امر غرفه سازی مبلمان غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان را در نمایشگاه تهران، مشکی در نظر گرفته است و از تجهیزات نمایشگاهی چون: مبلمان چرمی vip، مبلمان چرمی cip، میز پذیرایی پایه بلند، میز پذیرایی پایه کوتاه، یخچال همراه با فریزر، آبسردکن و آبگرمکن، صندلی کانتر چرمی وغیره در این نمایشگاه استفاده کرده. انباری که در غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان طراحی و اجرا شده است به ارتفاع ۳ متر، عرض ۱ متر و طول ۲.۵ می باشد و به عنوان پارتیشن، وسایلی مانند یخچال، آبسردکن و آبگرمکن و هدایای تبلیغاتی این شرکت در نمایشگاه الکامپ برای ارایه و پذیرایی بهتر در آن جا دارد. نمایشگاه بین المللی اصفهان با موضوع نمایشگاه بین المللی الکامپ یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت اندیشه پردازان سپاهان برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه ، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نور مناسب غرفه شرکت اندیشه پردازان سپاهان در نمایشگاه الکامپ جلوه خاصی نسبت به غرفه سازی های اطراف آن در نمایشگاه بین المللی اصفهان را دارد و مواردی چون: نور پرژکتور برای نورکلی غرفه در نمایشگاه اصفهان، نور هالوژن جهت ایجاد نور نقطه ای غرفه، نور مهتابی زیر چاپ های تبلیغ برند غرفه و محصولات شرکت را شامل می شود. غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارایه خدمات است. غرفه الگویی از کار شرکت کننده است. کار و برندهای شرکت اندیشه پردازان سپاهان در نمایشگاه با استفاده از نوشته هایی که به صورت استیکر مات در غرفه انجام شده کاملا مشهود است و با این کار غرفه بهتر در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان

شرکت نمایشگاه‌های بین ‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهی تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل توجهی دنبال کرده است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با سابقه درخشان خود در برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال مورد توجه بسیاری از شرکت ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. این نمایشگاه به دلیل مکان مناسب جغرافیایی محل مناسبی برای غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی است. نمایشگاه اصفهان شامل چهار سالن که به وسیله راهرو به هم متصل است جانمایی شده که این سالن ها در نمایشگاه به ترتیب ورودی شامل: سالن نمایشگاهی شیخ بهایی، سالن نمایشگاهی میرداماد، سالن نمایشگاهی نصف جهان و سالن نمایشگاهی نقش جهان می باشد. جهت برقراری ارتباط با نمایشگاه اصفهان می توان به صورت های زیر عمل کرد: آدرس اینترنتی www.isfahanfair.ir شماره تماس ۳۲۶۰۳۰۰۶-۰۳۱ دورنگار: ۳۲۶۰۲۰۰۶ – ۰۳۱ آدرس: اصفهان – پل تاریخی شهرستان – نمایشگاه بین المللی اصفهان. در نمایشگاه بین المللی اصفهان طبق مقررات نمایشگاهی انتخاب مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام و سایر مسایل فنی، توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام می گیرد. ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مجاز است نسبت به تغییر محل و متراژ غرفه و پلان اجرایی و راهروها بر اساس شرایط خاص هر نمایشگاه اقدام نماید و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی در این خصوصرا به نمایشگاه نخواهد داشت و در صورت تغییر متراژ غرفه ها، قیمت غرفه بر اساس تعرفه نمایشگاهی و متراژ نهایی محاسبه خواهد شد. در صورت بروز شرایط مهم و فورس ماژور و یا هر گونه شرایطی که عرفاً امکان برگزاری نمایشگاه مقدور نباشد، ستاد برگزاری نمایشگاه می تواند نسبت به تغییر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اقدام نماید. در چنین شرایطی طرفین ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان و مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به ایفای تعهدات خود در زمان و مکان جدید خواهند بود. چنانچه برگزاری نمایشگاه به هر نحو میسرنباشد، نمایشگاه لغو و مبالغ دریافتی برگشت داده خواهد شد. حضور در هر نمایشگاه تابع شرایط و مقررات عمومی نمایشگاه و مقرارت اختصاصی هر نمایشگاه مندرج در سایت اختصاصی نمایشگاه مورد نظر یا فرمهای مربوط می باشد که نمایشگاه بین المللی اصفهان از این شرایط و مقررات جدا نیست. کلیه مشارکت کنندگان، غرفه داران، غرفه سازان و پرسنل مرتبط با مشارکت کنندگان در نمایشگاه که به هر نحو در غرفه مشغول به فعالیت هستند موظف به اجرای مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه هستند. در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد شرایط و مقررات عمومی و اختصاصی نمایشگاه، ستاد برگزاری نمایشگاهی می تواند حسب مورد نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح، اخذ جریمه معادل ۱۰% فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاههای استان برای یک دوره نمایشگاهی اقدام نماید.

نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف
نمایشگاه اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف
نمایشگاه اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف
نمایشگاه اصفهان
نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی اصفهان | شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف
نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه الکامپ | غرفه سازی نمایشگاه اصفهان ۹۲

تاریخچه برگزاری نمایشگاه الکامپ در ایران به سال ۱۳۶۹ باز میگردد، البته در آن زمان حیطه کاری نمایشگاه علاوه برکامپیوتر، در مورد صنعت برق و همچنین مخابرات را شامل می شد که تقریبا هر دو سال یک بار برگزار می شد و نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات ایران نام داشت. طی سال های بعد نمایشگاه صنعت برق به صورت مجزا و تخصصی برگزار و از این مجموعه جدا شد. دستاورد های مخابراتی نیز چند سال بعد در نمایشگاه بین المللی تلکام که نمایشگاه تخصصی در حوزه مخابرات است به صورت مستقل برگزار گردید و با حذف این دو، نمایشگاه کامپیوتر با عنوان الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ در ایران برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و از دور بعد با مشارکت بخش خصوصی و هم اکنون برگزاری آن به طور کامل به بخش خصوصی واگذار گردیده است. نقش اقتصادی صنعت الکامپ در نمایشگاه رشد چشم گیر این صنعت از زمان تاریخچه نمایشگاه الکامپ در ایران و جهان تا به حال حتی در برگزاری نمایشگاه ها نیز نمود پیدا کرده به نحوی که دوره های ابتدایی این نمایشگاه با وجود مشارکت تولید کنندگان و شرکت های صنایع برق و مخابرات در سطح محدود و کوچکی اجرا می شد و مخاطبان عمومی زیادی نداشت، ولی با گسترش و عمومی تر شدن استفاده از این علوم در صنایع مختلف و همچنین استقبال از این دانش در بکار گیری در صنایع مختلف در سطح بین الملل و توام با آن در کشور و ایجاد شرکت های مرتبط مستقیم و غیر مستقیم در حوزه فعالیت در این زمینه در سال ۱۳۸۲ با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی نمایشگاه الکامپ از بین تقریبا پنجاه نمایشگاه تخصصی که در ایران برگزار می گردد نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ - غرفه سازی در اصفهان | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ - غرفه های نمایشگاهی| شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه الکامپ

غرفه سازی

شرکت غرفه سازی گراف تجربه تازه ها

با یک انتخاب دقیق و حرفه‌ای برای غرفه سازی خود می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته‌باشید. به‌این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفه‌ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد‌نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی‌شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.

عکس سمت چپ

نمونه غرفه سازی

غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما - نمایشگاه بین المللی اصفهان - نمایشگاه الکامپ

طراحی غرفه | غرفه شرکت ارتباطات شبکه داده نما

غرفه سازی اصفهان
طراحی غرفه نمایشگاهی - طراحی غرفه - ساخت غرفه - غرفه های نمایشگاهی - ساخت غرفه - نمایشگاه بین المللی

ساخت غرفه | شرکت من

غرفه سازی در تهران
غرفه MOLDS & DIES - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه MOLDS & DIES

غرفه سازی اصفهان

غرفه سازی نمایشگاه

صبا باتری

غرفه سازی در تهران | هلدینگ صبا باتری
غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه ایران پلاست

طراحی غرفه | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

غرفه سازی در تهران
طراحی غرفه - طراحی غرفه نمایشگاهی - غرفه سازی

طراحی غرفه | شرکت شمیم سلامتی

غرفه سازی در تهران

غرفه شرکت صحاب - نمایشگاه بین المللی تهران - نمایشگاه صنعت برق

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه شرکت صحاب

غرفه سازی در تهران
غرفه شرکت تایمیران - نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

غرفه های نمایشگاهی | غرفه تایمیران

غرفه سازی شیراز