طراحی و اجرای غرفه شرکت پارس کوپال
گروه صنعتی پارس کوپال تولید کننده یراق آلات آلومینیومی لولا و دستگیره افتخار دارد به عنوان اولین دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در تولید یراق آلات در کشور در خدمت مشتریان عزیز میباشد. فیلر و وزن و سختی (۱۳R) طبق پروفیل استاندارد است که این ویژگی باعث استحکام و طول عمر بیشتر یراق آلات پارس کوپال میشود بدنه و قطعات یراق آلات پارس کوپال از آلومینیوم و برنج ابکاری شده ساخته میشود و هرگز از واشر و سرپین آهنی استفاده نشده است. زیرا قطعات آهنی زنگ زده سبب میشود لنگه درب از تعادل خارج گردد. مواد اولیه محصولات از مرغوب ترین پروفیل استاندارد لولا و دستگیره تهیه و عرضه میگردد. با توجه به ابکاری و میکرون بالا (MC۱۲) محصولات پارس کوپال در برابر سایش و رطوبت از استحکام بالایی برخوردار هستند.
شرکت گراف به عنوان طراح و مجری شرکت پارس کوپال در نمایشگاه بینالمللی تهران اقدام به ساخت غرفه این شرکت به صورت پروداکت نمود. طراحی غرفه این شرکت به صورت کاملا باز و با هدف نمایش محصولات و خدمات در نمایشگاه تهران طراحی و اجرا گردید. غرفه سازی پروداکت در نمایشگاه به دلیل سهولت و سرعت اجرا و امکان طراحیهای متنوع از مقبولیت زیادی در میان کارفرمایان دارا است.
طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
غرفه شرکت پارس کوپال با مساحت ۶۷ متر مربع خرداد ماه ۱۳۹۲ توسط شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی تهران طراحی و اجرا شده است. از رنگ برای پوشاندن سطحوح و زیبایی استفاده می شود، در این راستا رنگ سازمانی این غرفه در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، سفید در نظر گرفته شده است. ساختمان غرفه در نمایشگاه های بین المللی به صورت های مختلف اجرا می شود که غرفه شرکت پارس کوپال در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی شرکت غرفه سازی گراف به شکل پروداکت و پارتیشن بندی انجام شده است. لیست اقلام استفاده شده در غرفه شرکت پارس کوپال شامل مواردی چون: دو عدد صندلی کانتر، چهار عدد مبلمان وی ای پی، دو ست مبلمان سی ای پی، یک عدد یخچال، یک عدد آبسردکن، چهار عدد میز پذیرایی و ... می باشد. بدیهی است که آبدارخانه طراحی شده در غرفه شرکت لادانی با ابعاد ۱۲۰ * ۱۰۵ جهت جانمایی بعضی از تجهیزات غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت پارس کوپال برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نورپردازی غرفه شرکت پارس کوپال به صورت کاملا حرفه ای شامل: نور مهتابی پشت بک لایت ها که هر ۲۰ سانتیمتر یک مهتابی نصب شده است که در این غرفه دو عدد بک لایت طراحی و در غرفه سازی اجرا شده، نور پرژکتور برای تامین نور عمومی غرفه، نور هالوژن که هارمونی خاصی در غرفه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ایجاد کرده است. در طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت پارس کوپال از اشکال هندسی متفاوتی استفاده شده است که این موضوع با تجربه و تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف در غرفه شرکت پارس کوپال نمایان است و این غرفه را نسبت به غرفه های دیگر در نمایشگاه متمایز کرده است.
محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. برای ارتباط با نمایشگاه بین المللی تهران از موارد زیر می توان استفاده کرد: تلفن گویا: ۶۲-۲۱۹۱۲۹۶۰ مرکز مخابرات و تلفنخانه: ۲۱۹۱۸ پست الکترونیکی: office@iranfair.com آدرس: بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی - صندوق پستی ۱۴۹۱ – ۱۹۳۹۵
برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست تا به امروز توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جذب کند و در کارنامه خود نمایشگاه های بسیاری دارد.این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود. گروه کالایی: مواد اولیه انواع آلیاژهای پلیمری- پلی استایرن – اتیلن و پلیاتیلن – انواع پلیآمیدها – انواع مستربچ – پلیپروپیلنها – آلیاژهای بیبیتی – کوپلیمرها – پلی بورتان – آمیزههای پیویسی – الاستومرها – انواع افزودنیها – انواع پودر و گرانول – ترکیبات قالبگیری – مواد خام برای صنایع پلاستیک – رنگدانهها – الیاف مصنوعی وگروه ماشینآلات و تجهیزات انواع محصولات پیویسی و پلیپروپیلن – شرینک، فیلم و ورق – انواع محصولات بستهبندی –طناب و نخ – انواع بطریهای پت انواع ظروف خانگی و صنعتی – پروفیل و محصولات لاستیکی و سیلیکونی – قطعات و محصولات کامپوزیت – انواع محصولات اسفنجی – انواع محصولات عایقبندی و درزگیر – قطعات و محصولات تزریقی – چرم مصنوعی – قطعات تمام شده برای صنایع خانگی، ساختمان، خودرو و بستهبندی – انواع محصولات یکبار مصرف و... .غرفه سازی نمایشگاهی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه غرفه داران و شرکت های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته وشرکت ها برای حضور در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه های داخلی ساخت ، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خود رابه شرکت های غرفه سازی واگذار می نمایند . شرکت های غرفه سازی نیز با توجه به نوع در خواست کارفرما و نوع پلان غرفه در نمایشگاه و نوع نمایشگاه که غرفه در آن طراحی واجرا می شود، طراحی خود را انجام می دهند .شرکت غرفه سازی گراف نیز با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف داخلی و بین المللی با توجه به درخواست کارفرماو نوع محدودیت های موجود انجام می دهد .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.