گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - پارتیشن بندی - ساخت سازه های نمایشگاهی - غرفه - غرفه پارس کوپال
نمایشگاه تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - پارتیشن بندی - ساخت سازه های نمایشگاهی - غرفه - غرفه پارس کوپال
نمایشگاه تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - پارتیشن بندی - ساخت سازه های نمایشگاهی - غرفه - غرفه پارس کوپال
نمایشگاه تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - پارتیشن بندی - ساخت سازه های نمایشگاهی - غرفه - غرفه پارس کوپال

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت پارس کوپال

درباره شرکت پارس کوپال

طراحی و اجرای غرفه شرکت پارس کوپال

گروه صنعتی پارس کوپال تولید کننده یراق آلات آلومینیومی لولا و دستگیره افتخار دارد به عنوان اولین دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در تولید یراق آلات در کشور در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. فیلر و وزن و سختی (۱۳R) طبق پروفیل استاندارد است که این ویژگی باعث استحکام و طول عمر بیشتر یراق آلات پارس کوپال می‌شود بدنه و قطعات یراق آلات پارس کوپال از آلومینیوم و برنج ابکاری شده ساخته می‌شود و هرگز از واشر و سرپین آهنی استفاده نشده است. زیرا قطعات آهنی زنگ زده سبب می‌شود لنگه درب از تعادل خارج گردد. مواد اولیه محصولات از مرغوب ترین پروفیل استاندارد لولا و دستگیره تهیه و عرضه می‌گردد. با توجه به ابکاری و میکرون بالا (MC۱۲) محصولات پارس کوپال در برابر سایش و رطوبت از استحکام بالایی برخوردار هستند.
شرکت گراف به عنوان طراح و مجری شرکت پارس کوپال در نمایشگاه بین‌المللی تهران اقدام به ساخت غرفه این شرکت به صورت پروداکت نمود. طراحی غرفه این شرکت به صورت کاملا باز و با هدف نمایش محصولات و خدمات در نمایشگاه طراحی و اجرا گردید. غرفه سازی پروداکت در نمایشگاه به دلیل سهولت و سرعت اجرا و امکان طراحی‌های متنوع از مقبولیت زیادی در میان کارفرمایان دارا است.

شرکت پارس کوپال - نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست - نمایشگاه | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه تهران - غرفه سازی نمایشگاهی - پارتیشن بندی - ساخت سازه های نمایشگاهی - غرفه پارس کوپال

درباره غرفه شرکت پارس کوپال

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف

غرفه شرکت پارس کوپال با مساحت ۶۷ متر مربع خرداد ماه ۱۳۹۲ توسط شرکت غرفه سازی گراف در نمایشگاه بین المللی تهران طراحی و اجرا شده است. از رنگ برای پوشاندن سطحوح و زیبایی استفاده می شود، در این راستا رنگ سازمانی این غرفه در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، سفید در نظر گرفته شده است. ساختمان غرفه در نمایشگاه های بین المللی به صورت های مختلف اجرا می شود که غرفه شرکت پارس کوپال در نمایشگاهبین المللی ایران پلاست تهران با همکاری تیم طراحی و غرفه سازی شرکت غرفه سازی گراف به شکل پروداکت و پارتیشن بندی انجام شده است. لیست اقلام استفاده شده در غرفه شرکت پارس کوپال شامل مواردی چون: دو عدد صندلی کانتر، چهار عدد مبلمان وی ای پی، دو ست مبلمان سی ای پی، یک عدد یخچال، یک عدد آبسردکن، چهار عدد میز پذیرایی و ... می باشد. بدیهی است که آبدارخانه طراحی شده در غرفه شرکت لادانی با ابعاد ۱۲۰ * ۱۰۵ جهت جانمایی بعضی از اقلام غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است. نمایشگاه بین المللی تهران با موضوع نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک رویداد تجاری و صنعتی است که شرکت پارس کوپال برای ارایه محصولات و برندهای خود در غرفه، تصمیم به غرفه سازی و غرفه آرایی گرفته است. نورپردازی غرفه شرکت پارس کوپال به صورت کاملا حرفه ای شامل: نور مهتابی پشت بک لایت ها که هر ۲۰ سانتیمتر یک مهتابی نصب شده است که در این غرفه دو عدد بک لایت طراحی و در غرفه سازی اجرا شده، نور پرژکتور برای تامین نور عمومی غرفه، نور هالوژن که هارمونی خاصی در غرفه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ایجاد کرده است. در طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت پارس کوپال از اشکال هندسی متفاوتی استفاده شده است که این موضوع با تجربه و تیم طراحی و اجرای شرکت غرفه سازی گراف در غرفه شرکت پارس کوپال نمایان است و این غرفه را نسبت به غرفه های دیگر در نمایشگاه متمایز کرده است.

تجهیزات غرفه

ال سی دی ۴۲ اینچ

کابل HDMI

ست ۴نفره cip تاشو مشکی

میز کنفرانس


نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که از این مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌های دسترسی به سالن‌ها و محوطه ی نمایشگاه است. در نمایشگاه بین‌المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند که شرکت کنندگان در هر یک از این نمایشگاهها با برپایی غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند.غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه و راه کاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد . نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. هنگام غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران باید به زیر اشاره کرد: غرفه سازی همراه با کف سازی با مصالح ساختمانی از جمله ماسه، شن و سیمان باید به وسیله یک لایه پلاستیک با ضخامت کافی محافظت گردد، ساخت فضا به صورت محصور و فاقد دید به عنوان آبدارخانه، انبار، اتاق مذاکره و یا هر عنوان دیگر مجازنمی باشد، در صورت غرفه سازی قسمت های باز یا نیمه تمام و قابل رویت درغرفه ها باید پوشانده شوند، به نحوی که برای غرفه داران دیگر منظره ای بد یا مزاحمت به وجود نیاورند. ضروری است که قسمتهای پشت سازه ها که با نئوپان، چوب و شبکه های آهنی اجرا گردیده است با رنگ آمیزی و زیبا سازی مناسب پوشانده شود. برای ارتباط با نمایشگاه بین المللی تهران از موارد زیر می توان استفاده کرد: تلفن گویا: ۶۲-۲۱۹۱۲۹۶۰ مرکز مخابرات و تلفنخانه: ۲۱۹۱۸ پست الکترونیکی: office@iranfair.com آدرس: بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی - صندوق پستی ۱۴۹۱ – ۱۹۳۹۵

نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه تهران | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نقشه نمایشگاه بین المللی تهران | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه تهران | شرکت طراحی غرفه گراف
نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست | تهران ۹۲

برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست تا به امروز توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جذب کند و در کارنامه خود نمایشگاه های بسیاری دارد.این نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله تهران، تبریز، اهواز، یزد،اصفهان، شیراز، مشهد و.. با عنوان های مختلف این گروه نمایشگاهی هر ساله با غرفه سازی ها و غرفه آرایی های متعدد برگزار می شود. گروه کالایی: مواد اولیه انواع آلیاژهای پلیمری- پلی استایرن – اتیلن و پلی‌اتیلن – انواع پلی‌آمیدها – انواع مستربچ – پلی‌پروپیلن‌ها – آلیاژهای بی‌بی‌تی – کوپلیمرها – پلی بورتان – آمیزه‌های پی‌وی‌سی – الاستومرها – انواع افزودنی‌ها – انواع پودر و گرانول – ترکیبات قالب‌گیری – مواد خام برای صنایع پلاستیک – رنگدانه‌ها – الیاف مصنوعی وگروه ماشین‌آلات و تجهیزات انواع محصولات پی‌وی‌سی و پلی‌پروپیلن – شرینک، فیلم و ورق – انواع محصولات بسته‌بندی –طناب و نخ – انواع بطری‌های پت انواع ظروف خانگی و صنعتی – پروفیل و محصولات لاستیکی و سیلیکونی – قطعات و محصولات کامپوزیت – انواع محصولات اسفنجی – انواع محصولات عایق‌بندی و درزگیر – قطعات و محصولات تزریقی – چرم مصنوعی – قطعات تمام شده برای صنایع خانگی، ساختمان، خودرو و بسته‌بندی – انواع محصولات یکبار مصرف و... .غرفه سازی نمایشگاهی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه غرفه داران و شرکت های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته وشرکت ها برای حضور در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه های داخلی ساخت ، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خود رابه شرکت های غرفه سازی واگذار می نمایند . شرکت های غرفه سازی نیز با توجه به نوع در خواست کارفرما و نوع پلان غرفه در نمایشگاه و نوع نمایشگاه که غرفه در آن طراحی واجرا می شود، طراحی خود را انجام می دهند .شرکت غرفه سازی گراف نیز با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی واجرای غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مختلف داخلی و بین المللیبا توجه به درخواست کارفرماو نوع محدودیت های موجود انجام می دهد .

نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه ایران پلاست - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست
شرکت غرفه سازی - غرفه سازی | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه ایران پلاست

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

غرفه سازی | غرفه شرکت پویان بسپار سپاهان

نمایشگاه مشهد
غرفه شرکت صباباتری - نمایشگاه بین المللی شیراز - نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه شرکت صباباتری

نمایشگاه شیراز

غرفه سازی | غرفه شرکت بهبود صنعت دامیاران

نمایشگاه اصفهان

غرفه خودرو سازان راین - نمایشگاه بین المللی مشهد - ساخت غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه خودرو سازان راین

نمایشگاه مشهد
غرفه دان ارتباط گویا - نمایشگاه بین المللی تهران - غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه دان ارتباط گویا

نمایشگاه تهران
غرفه شرکت صباباتری - نمایشگاه بین المللی تهران - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه صباباتری

نمایشگاه تهران

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه