طراحی و اجرای غرفه نخ زاگرس
سابقه این شرکت به کوششهای حاج حسن قزوینی از دهه ۲۰ شمسی در تولید انواع پارچه میرسد. در سالهای بعد تولیدات آن در زمینههای مختلف صنعت نساجی نظیر پشم، پنبه، پتوبافی، فرش ماشینی، نخ پلی پروپیلن و ... بوده است. در سال ۱۳۷۸ این شرکت به نام نخ زاگرس به ثبت رسیده است. در حال حاضر تولیدات اصلی شرکت شامل نخ پلی استر نیمه کشیده (POY)، نخ پلی استر کاملا کشیده شده (FDY)، نخ پلی استر تکسچره شده (DTY)، نخ پلی استر تکسچره هوا (ATY)، نخ فیلامنت تابدار (TFY). شرکت نخ زاگرس (سهامی خاص) با هدف تولید انواع نخ پلیاستر با استفاده از توانمندی نیروی انسانی و ماشینآلات تولیدی تاکنون موفق شده است محصولات خود را مطابق با الزامات مشتریان تولید نمایند. دیدگاه مدیریت شرکت در نظام مدیریت کیفیت استاندارد ISO ۹۰۰۱ ۲۰۰۸ تأمین رضـایت مشتری و بهبود مستمر میباشد، لذا سیستمهای مدیریت خود را حول محورهای زیر استوار ساخته و خود را متعهد به اجرای اثر بخش آنها میداند: ۱) تلاش در جهت بهبود مستمر بهرهوری و کیفیت و کاهش هزینههای تولید
۲) کنترل مداوم فعالیتها و فرآیندهای موثر بر کیفیت محصولات تولیدی به منظور پیشگیری از عدم انطباق در محصول و فرآیند
۳) حفظ تجهیزات و ماشین آلات و توسعه پیشرفتهای تکنولوژیکی جهت دستیابی به کیفیت برتر در تولید انواع نخ پلیاستر
۴) تلاش در جهت توسعه بازارداخلی و عرضه محصولات تولیدی شرکت به بازارهای خارجی با تحقق دو اصل رقابتی قیمت کمتر و کیفیت بالاتر. طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه نساجی تهران بر عهده شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف بود. طراحی این غرفه به صورت باز همراه با طراحی سردر انجام پذیرفت.
طراحی و اجرای غرفه توسط شرکت غرفه سازی گراف
شرکت در نمایشگاه بین المللی و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی نساجی موجب نمایش هر چه بیشتر نشان تجاری شما، برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و شرکت های رقیب در نمایشگاه می شود. شرکت نخ زاگرس در نمایشگاه بین المللی تهران از میان شرکت های غرفه ساز، شرکت طراحی و اجرای غرفه گراف را برای غرفه سازی در این نمایشگاه انتخاب کرده است. در تیر سال ۱۳۹۲ شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی گراف به عنوان مجری و غرفه ساز شرکت نخ زاگرس، اقدام به طراحی و اجرای این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران با عنوان نمایشگاه بین المللی نساجی نمود. کانسپ طراحی غرفه این شرکت در پلانی به صورت دوطرف باز انجام گرفته است. در غرفه سازی از روانشناسی رنگ به طور گسترده استفاده می شود که رنگ این غرفه با توجه به لوگوی شرکت نخ زاگرس در نمایشگاه بین المللی نساجی تهران، قرمز و سفید در نظر گرفته شده است. برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی شرکت نخ زاگرس در غرفه سازی از تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت مانند: مبلمان وی ای پی با فضای مناسب، مبلمان سی ای پی با فضایی زیبا، یخچال با جانمایی در انبار غرفه، آبسردکن و آبگرمکن جهت پذیرایی بهتر در انبار غرفه، میز پذیرایی در وی ای پی و سی ای پی غرفه، صندلی کانتر جهت استفاده کانترمن و غیره استفاده شده است. طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت نخ زاگرس با یک انبار به ابعاد ۱۱۰ * ۱۴۰ سانتیمتر انجام شده است.
محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است. مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰٬۰۰۰ مترمربع است که ازاین مساحت ۱۲۰٬۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵٬۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راههای دسترسی به سالنها و محوطه ی نمایشگاه است.در نمایشگاه بینالمللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار دارد.نمایشگاه بینالمللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.نمایشگاه بین المللی تهران هرساله با برگزاری تعداد زیادی عنوان نمایشگاهی نقش مهمی در رونق اقتصادی و چرخه صنعت ایفا میکند .که شرکت کنندگان در هریک ازاین نمایشگاه ها با برپای غرفه هایی به معرفی خدمات و محصولات خود در غالب آن عنوان می پردازند. غرفه سازی نمایشگاهی یکی ازراه های جلب نظر بازدیدکنندگان از غرفه وراهکاری برای هرچه بهتر نمایش دادن خدمات و محصولات یک شرکت درهنگام حضور در نمایشگاه می باشد. نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی مناسب در جهت ارائه محصولات و خدمات شما برای حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.
هدف از تدوین استاندارد جهت فضاهای نمایشگاهی تعیین اصول و مقررات مربوط به خدمات نمایشگاهی شامل ساختار، مقررات ایمنی و بهداشتی نمایشگاه می باشد. این مقررات برای کلیه مراحل ساخت و برپایی نمایشگاه پایداراست و به برگزار کنندگان، غرفه داران، بازدیدکنندگان، تأمین کنندگان کالا و خدمات و کلیه طرف های ذینفع این امکان را می دهد که بتوانند با داشتن الگوی یکسان و در شرایط ایمن به فعالیت های خود و ارائه خدمات در نمایشگاه بپردازند. غرفه سازی در تهران با مجوز رسمی از نمایشگاه تهران صورت می گیرد.
نمایشگاه بین المللی نساجی نمایشگاهی منحصر به فرد در صنعت پوشاک و نساجی است که به دلیل اهمیت هر ساله حداقل یکبار جزو تقویم نمایشگاهی هر استان می باشد.در این نمایشگاه بین المللی تامین کنندگان، خریداران و طراحان حضور دارند و به ارائه طرح ها و محصولات خود می پردازند. در این نمایشگاه لباس، پارچه و مواد صنعتی ارائه می شود و حضور شرکت های معتبر جهانی این نمایشگاه را ازسایر نمایشگاه های مشابه متفاوت می سازد. این نمایشگاه در دوره های قبلی بسیار موفق عمل کرده و فرصتی است تا با تولید کنندگان کشورهایی مانند هند، چین، اندونزی، ژاپن، ترکیه وکشورهای اروپایی به طور مستقیم آشنا شویم و محصولات خود را در سطح جهانی معرفی نماییم. شرکت در این نمایشگاه برای توسعه تجارت و بازاریابی بسیار مناسب خواهد بود. از این نمایشگاه هر ساله تعداد زیادی بازدیدکننده دیدن می کنند و غرفه داران در طول زمان برگزاری نمایشگاه محصولات خود را ارائه می نمایند.این نمایشگاه با ارائه آخرین مواد فن آوری شده و نوآوریها در تولید و با بررسی آخرین پیشرفت ها در زمینه منسوجات صنعتی ، لباس و پارچه هایی از جنس نانو تکنولوژی، چادر های برزنتی و ...هر سال در نمایشگاه های مختلف طبق تقویم نمایشگاهی آن نمایشگاه برگزار میگردد.امروزه مفهوم کلی این نمایشگاه زنجیره ای از طراحی، دوخت، بافندگی، گلدوزی و تکمیل پارچه به کمک ماشین آلات پیشرفته می باشد.در نمایشگاه صنعت نساجی مشارکت کنندگان آخرین دستاوردهای خود را در زمینههای خدمات نساجی، ماشینآلات و قطعات نساجی، تولیدات مواد اولیه، واردات و صادرات مواد اولیه و ماشین آلات و مراکز علمی و تحقیقاتی به نمایش گذاشته می شود. طیف محصولات ارائه شده در نمایشگاه نساجی: لباس، انواع پارچه، توری، یراق ها، الیاف مصنوعی، پارچه های فنی،ماشین آلات پردازش نساجی، مواد نساجی، منسوجات می باشند .
با یک انتخاب دقیق و حرفهای برای غرفه سازی خود میتوانید حضوری باشکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینهی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبرترین شرکتهای غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود میتوانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفهای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفهای شرکت غرفه سازی نمایشگاهی گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی میکند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشتهباشید. بهاین منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره ، با متخصصان حرفهای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی گراف بنا به هدف مدنظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهاییشدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند.