گراف تجربه تازه ها
تهران | وصال شیرازی | بن بست ایرانی | پلاک ۳ |واحد یک | ۰۲۱-۶۶۴۸۹۰۱۱
اصفهان | هشت بهشت شرقی | حمزه اصفهانی | شماره ۸۸ | ۰۳۱-۹۵۰۲۴۷۲۷
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی - غرفه های نمایشگاهی - نمایشگاه بین المللی خودرو - لوازم خانگی کاخلر | شرکت غرفه سازی گراف

خلاصه فعالیت های انجام شده توسط شرکت غرفه سازی گراف برای شرکت راین خودرو

خودرو سازان راین

طراحی و اجرای غرفه شرکت خودرو سازان راین

شرکت خودروسازان راین در سال ۱۳۸۲ بعنوان یکی از شرکت­های تابعه گروه صنایع خودروسازی کرمان در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و به منظور تولید خودرو، تاسیس و ثبت گردید.طراحی ساخت کارخانه در دو فاز به انجام رسید و طی آن مقرر گردید که در فاز اول ۹۵۰۰۰ مترمربع و در فاز دوم ۲۰۰۰۰۰ مترمربع فضای مسقف احداث گردد.هر فاز شامل سالن بدنه ، سالن رنگ و سالن تزئینات می باشد.فاز اول شامل سالن بدنه به مساحت ۲۳۰۰۰ مترمربع با ظرفیت استقرار ۵ خط تولید و تولید ۴۰ بدنه خودرو در ساعت ، سالن رنگ به مساحت۴۰۰۰۰ مترمربع و ظرفیت رنگ آمیزی ۲۰ خودرو در ساعت و سالن تزئینات به مساحت ۳۲۰۰۰ مترمربع و ظرفیت استقرار خطوط تولید جهت تولید۴۰ دستگاه خودرو در ساعت می باشد. در ادامه¬ روند توسعه شرکت، تولید خودروی آوانته با همکاری شرکت هیوندای در دستور کار قرارگرفت و پس از خرید و نصب خط تولید این خودرو، در مرداد ۱۳۸۴ اولین خودروهای تولید شده از این سری، پس از انجام مراحل تست و آزمایشات فنی و احراز مجوزهای لازم به مشتریان محترم واگذار گردید.
شرکت گراف در مرداد ماه ۹۴ مجری طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه بین الملی خودرو مشهد بود که باتوجه به نیاز به نمایش محصولات غرفه ای کاملا باز برای غرفه این شرکت در نمایشگاه طراحی و اجرا گردید . این شرکت برای تبلیغ و عرضه بهتر محصولات خود تصمیم به شرکت در نمایشگاه بین المللی مشهد با غرفه ای متفاوت کرده است که در این غرفه از چهار کانتر برای ارایه محصولات غرفه در نمایشگاه استفاده گردیده.

نمایشگاه بین المللی - راین خودرو - نمایشگاه خودرو | گراف
نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه خودرو - راین خودرو - غرفه سازی نمایشگاهی - ساخت غرفه - غرفه

درباره غرفه شرکت راین خودرو

طراحی و اجرا غرفه توسط شرکت گراف

غرفه شرکت راین خورو با مساحت ۵۷۰ متر مربع در تاریخ مرداد ماه سال ۱۳۹۴ توسط شرکت گراف در نمایشگاه بین المللی مشهد طراحی و اجرا شده است. در این غرفه به دلیل مساحت زیاد ونمایش بهتر محصولات در نمایشگاه، غرفه به صورت کاملا باز طراحی گردیده که این امر در تصاویر غرفه قابل مشاهده است. VIP غرفه در گوشه غرفه به صورت نیمه محصورتوسط شرکت گراف طراحی و اجرا شده که به علت ال شکل بودن غرفه جانمایی کانتر ها بهتر انجام شود.تجهیزات غرفه راین خودرو درنمایشگاه خودرو مشهد شامل : صندلی کانتر، استند، پارتیشن، صندلی های VIP تمام چرم، میز پذیرایی، میز پایه خرچنگی CIP ، یخچال، آبسردکن، تلویزیون شهری، چهار عدد کانتر و.. می باشد.کانترهای غرفه بین ستون هایی که نماد لوگو شرکت است برای ایستایی بهتر طراحی و اجرا شده و شامل دو عدد ستون لوگو شرکت و چهار عدد کانتر در غرفه است.طراحی و نورپردازی غرفه به صورت حرفه ای شامل: نور هالوژن که روی کانترهای غرفه جلوه ای زیبا دارد و نور کافی را برای ارایه بهتر محصولات شرکت راین خودرو تامین می کند.رنگ سازمانی این شرکت سورمه ای و سفید است که در غرفه قابل مشاهده است.طراحی و اجرا غرفه شرکت راین خودرو در نمایشگاه بین المللی مشهد به شکل ساخت و ساز با پارتیشن بندی سازه ای و استندهای تبلیغ شرکت راین خودرو به شرکت گراف به عنوان غرفه ساز شرکت پرستوی آبی ارگ در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو مشهد واگذار گردید.

تجهیزات غرفه

کابل HDMI

لپ تاپ

آبسردکن - گرمکن

میز جلو مبلی گرد


نمایشگاه بین المللی مشهد

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاور میانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با تعهد به خدمات رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین الملی، مجموعه نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه و با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیفی وسیع از نمایشگاهها را برگزار می کند.هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و کارکنان متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند.این مرکز هر ساله میزبان بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی از بیش از ۲۰ کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند.کل مساحت نمایشگاه ۶۰۰ هزارمترمربع است که فاز یک آن با فضای مفید نمایشگاهی به وسعت ۲۵۰ هزار مترمربع بهره برداری شده است. فضای مسقف آن به وسعت ۲۰ هزار مترمربع و فضای باز مفیدآن ۲۰ هزار مترمربع می باشد.فضای سبز به وسعت ۸۰ هزار مترمربع محیطی دلپذیر و با صفا می سازد. نمایشگاه مشهد سالانه میزبان بیش از ۳ میلیون نفر بازدیدکننده است.نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه ای خود مکانی چندکاربردی برای برگزاری نمایشگاهها، سمینار و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. نمایشگاه مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هر نوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست.شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد دروازه اقتصادی آسیای میانه می باشد .

نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد
نمایشگاه بین المللی مشهد - غرفه سازی نمایشگاهی | گراف
نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی خودرو | مشهد ۹۴

بر اساس اطلاع رسانی روابط عمومی نمایشگاه خودرو شرکت های خودرو سازی مشهوری از سر تا سر دنیا در این نمایشگاه با غرفه های متنوع حضور خواهند داشت از جمله این خودرو سازها می توان به خودروسازهای مطرحی مثل بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، ولوو، هیوندای، کیا، میتسوبیشی، لوتوس و بسیاری دیگر از برندهای اروپایی و همچنین چینی اشاره کرد. نمایشگاه ها با توجه به معروفیت، تعداد و تنوع شرکت‌کنندگان، این توانایی را دارند که به رویدادی جذاب و به یادماندنی تبدیل شوند.اگر شما به دنبال خودرو مورد علاقه خود هستید می توانید قبل از خرید سری به این نمایشگاه بزنید و از غرفه ها بازدید کنید.این غرفه ها شامل ساخت و ساز و پارتیشن می باشد که در آن کانتر به صورتی نقش اصلی را در غرفه دارد.در این نمایشگاه از خودرو های مختلف و زیبایی از شرکت های داخلی و خارجی از جمله سایپا، ایران‌خودرو، کارمانیا، کرمان موتور، مدیران خودرو، پرشیا خودرو، آرمان موتور کویر، نگین خودرو و آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور رونمایی می شود که ارایه دهنده جدیدترین خودروها در نمایشگاه می باشند.نمایشگاه خودرو در اکثر شهرهای ایران برگزار می شود که از جمله آن می توان به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران،نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی یزد، نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی مشهد و... اشاره کرد.طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به نوع پلان غرفه در نمایشگاه ، نوع نمایشگاه در حال برگزاری، نیازهای کارفرما در زمان برگزاری نمایشگاه و نوع تجهیزات بکار رفته در نمایشگاه متفاوت بوده وطراحی و اجرای خاصی را دارا می باشد . شرکت های غرفه سازی با در نظر گرفتن این خصوصیات به طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی می پردازند .

نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی در اصفهان - نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی نمایشگاهی- نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی - نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد
نمایشگاه بین المللی - غرفه سازی در تهران - نمایشگاه بین المللی خودرو  | شرکت غرفه سازی گراف
نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

شرکت گراف مجری برتر غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

شرکت غرفه سازی گراف، تجربه تازه ها

رویاهایتان را طراحی کنید ...... شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای شما صاحبان مشاغل است... گاهی در زندگی هیچ تفریحی جذاب تر از تماشای دویدن قلم بر روی کاغذ نیست با یک انتخاب دقیق و حرفه ای برای طراحی و اجرای غرفه خود می توانید حضوری با شکوه در نمایشگاه داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. برای طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خلاقیت، ظرافت و زیبایی در کنار کارایی همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. شرکت غرفه سازی گراف با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی غرفه سازی نمایشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های غرفه سازی در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی است که شما صنعت گران و صاحبان مشاغل با انتخاب این شرکت غرفه سازی برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود می توانید ضمن هماهنگی با تیم با تجربه و حرفه ای شرکت غرفه سازی گراف، مناسب ترین غرفه نمایشگاهی را برای معرفی صنعت و یا شرکت خود داشته باشید. تیم مجرب و حرفه ای شرکت گراف با توجه به معیارها و هدف مدنظر شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه داخلی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی شما را به بهترین شکل پیاده سازی می کنند تا حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه داشته باشید. به این منظور می توانید به آسانی تنها با ثبت درخواست برای مشاوره، با متخصصان حرفه ای گراف ارتباط برقرار کنید تا تیم طراحی غرفه نمایشگاهی گراف بنا به هدف مد نظر شما طراحی پلان غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و پس نهایی شدن طرح غرفه، با استفاده از بهترین تجهیزات نمایشگاهی و جدیدترین متدد غرفه آرایی زیباترین دکور نمایشگاهی را به شما عرضه کنند. شرکت غرفه سازی گراف مختصص در زمینه های: غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه، اجاره غرفه، تجهیزات نمایشگاهی و طراحی پلان، آماده ارائه ی بهترین خدمات نمایشگاهی به شما در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. باید بیاموزیم که ذهن خلاق همیشه با صدای بلند کار میکند ..... بیایید در مورد طراحی غرفه نمایشگاهیتان با هم صحبت کنیم ........

عکس سمت چپ

دیگر غرفه ها

طراحی غرفه | غرفه بازرگانی پیشگام

نمایشگاه مشهد

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه تایمیران

نمایشگاه اصفهان
غرفه بازرگانی سودبر - نمایشگاه بین المللی اصفهان - طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی | غرفه بازرگانی سودبر

نمایشگاه اصفهان

غرفه گروه بازرگانی آفتی - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه سازی

غرفه سازی | غرفه گروه بازرگانی آفتی

نمایشگاه اصفهان

طراحی غرفه نمایشگاهی | غرفه ساینا پلیمر

نمایشگاه اصفهان

غرفه سازی | غرفه شرکت کارگزاری مبین سرمایه

نمایشگاه اصفهان

شرکت طراحی و اجرای غرفه | گراف

غرفه سازی گراف

گراف در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سالها خدمت به مشتریان به تجارب با ارزش رسیده‌ایم و اکنون تمام تلاش و همت خود را صرف ارتقای هر‌چه‌بیشتر کیفیت فعالیتها و تولیدات خود می‌نماییم. این‌مجموعه متشکل از نیروهای متخصص و توانمند در زمینه‌های طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، معماری داخلی، طراحی پرتال‌های اینترنتی، اجازه و راه‌اندازی اماکن ورزشی می‌باشد. گراف در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مشاوره در زمینه شرکت و چگونگی شرکت در نمایشگاه های تخصصی به مشتریان خود و همچنین آموزش در زمینه های فوق آمادگی خود را همیشه جهت انجام پروژه های فورس ماژور اعلام میدارد. کیفیت به همراه سرعت عمل در امر برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همچنین ساخت غرفه های نمایشگاهی دو رکن اصلی یک مجموعه موفق نمایشگاهی می‌باشد.

تحقیق و مشاوره غرفه سازی

در زمینه امور نمایشگاهی به مشتریان خود مشورت می‌دهیم که اصلا نمایشگاه مورد نظر آنها، پتانسیل مشارکت نمودن درآن را دارد یا نه. هر نمایشگاهی برای هر مشارکت کننده‌ای مناسب نیست.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه بر مبنای متراژ غرفه | نوع محصول یا خدمات | سیاست‌های کلی مشارکت کننده | رنگ سازمانی | امکانات اجرایی در محل برپایی نمایشگاه.

اجرای غرفه نمایشگاهی

غرفه طراحی شده با استفاده از متریال های مناسب در زمان محدود غرفه سازی در محل نمایشگاه برپا و تحویل مشارکت کننده با‌کمترین تغییرات نسبت به طراحی تایید شده خواهد بود.

تجهیزات غرفه آرایی نمایشگاهی

یکی از مهمترین عناصر استفاده مناسب مشارکت کنندگان از غرف های اجرا‌شده در نمایشگاه ها، تجهیرات غرفه آرایی مناسب و کیفیت مطلوب مبلمان استفاده شده برای غرفه می‌باشد.

واحد بازاریابی شرکت گراف

در شرکت غرفه سازی گراف واحد بازاریابی مسئولیت پیگیری بحث غرفه سازی مشتریان از مرحله طراحی تا اجرا را به‌عهده دارد. فرد مسئول در شرکت مشارکت کننده به خصوص در زمان برپایی غرفه همیشه از پاسخگویی بخش بازاریابی شرکت گراف می‌تواند مطمئن باشد. باتوجه به وجود دو واحد بازاریابی یکی در دفتر مرکزی در تهران و یکی در شعبه اصفهان، هر دو دفتر با مدیریت مستقیم سرکار خانم متقن اقدام به بازاریابی نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی و ارایه خدمات به مشتریان محترم و عزیز می‌نمایند.
در صورت نیاز به تماس مستقیم با مدیریت این بخش می‌توانید با‌شماره ذیل تماس‌ حاصل‌ نمایید.
شماره واحد بازاریابی دفتر تهران به شماره تماس ۱۱ ۹۰ ۴۸ ۶۶ و واحد بازاریابی دفتر اصفهان به شماره تماس ۲۷ ۴۷ ۰۲ ۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مدیریت بازاریابی
۹۵۲۷ ۸۱۸ ۰۹۱۲
لوگو شرکت غرفه سازی گراف

طراحی یک غرفه نمایشگاهی همانند طراحی یک پلان مسکونی یا تجاریی نیست. در طراحی پلان‌های تجاری و مسکونی اصولا طراح با یک فضای‌بسته مواجه‌است که‌باید اقدم‌به تقسیم‌بندی فضا به بهترین شکل برای بهترین کارآیی و در عین حال نورگیری مناسب و ... نماید، ولی در طراحی غرفه، معمار و طراح غرفه باید پیش از تقسیم‌بندی مناسب فضاها مواظب حالات بصری طرح نهایی در نزد مشارکت کننده و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد. شکل‌نهایی بصری غرفه باید نشان دهنده نام و نشان تجاری مشارکت کننده در بهترین حالت ممکن و همچنین تقسیم‌بندی فضا با توجه به نیاز مشارکت کننده را دارا باشد. بخش طراحی شرکت غرفه سازی گراف با در نظر گرفتن شرایط پلان غرفه در نمایشگاه و همچنین محدودیت‌های زمانی و متریالی قابل استفاده در محیط نمایشگاه با دراختیار داشتن مهندسین معمار باتجربه در زمینه غرفه سازی در خدمت مشتریان محترم می‌باشد.

لوگو شرکت غرفه سازی گراف

بهترین پیگیری‌ها از طرف بخش بازاریابی، بهترین طرح ها ارایه شده توسط طراحان معمار اگر به وسیله متخصصین مورد نظر عملیاتی نشود، خروجی مناسب و قابل قبولی نخواهد داشت. این امر در بحث غرفه سازی از اهمیت فوق‌العاده بیشتری برخوردار است. چراکه زمان محدود و متریال‌های محدودتر همیشه مجریان غرفه سازی در نمایشگاه ها را با چالش های فراوانی روبه رو می نماید. مدیران اجرایی باسابقه مشغول فعالیت در شرکت گراف متضمن بهترین اجرا نسبت به طراحی مورد تایید قرار گرفته توسط مشارکت کننده را ایجاد خواهند نمود. تحویل غرفه باتوجه به استانداردهای موجود در شرکت گراف در زمان مورد توافق قرار گرفته با مشارکت کننده از اولویت های کاری این بخش می‌باشد. هماهنگی کامل با بخش طراحی و بازاریابی برای تغییرات احتمالی در زمان اجرا باتوجه به شرایط محیطی نمایشگاه از مهمترین ویژه‌گی‌های یک مدیر اجرایی است.

ورود


ورود
ویرایش شماره

ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه