غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از راه های جلب توجه بازدید کنندگان در نمایشگاه های داخلی و بین المللی، غرفه سازی نمایشگاهی است. غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نیاز مشتری، نوع نمایشگاه، تعداد بازدید کننده خاص غرفه، نیازهای کارفرما درزمان برگزاری نمایشگاه و متراژ و نوع پلان غرفه نمایشگاهی و نوع محصولات و نحوه ارایه آن در زمان برگزاری نمایشگاه متفاوت می باشد . غرفه سازی به یکی از سه روش غرفه سازی ساخت و ساز، غرفه سازی ماکسیما و غرفه سازی پروداکت انجام می پذیرد. که هرکدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارا است. از ویژگی های غرفه های ساخت و ساز تنوع در طرح، فرم، رنگ و نورپردازی می باشد. درروش غرفه سازی ساخت و ساز تقریبا هر آنچه در ذهن دارید قابل طراحی و اجرا می باشد. از ویژگی های غرفه سازی پروداکت سرعت در ساخت و اجرا و هزینه مناسب تر نسبت به سایر روش هاست. در کل انتخاب هریک از روش های فوق با نظر مستقیم کارفرما و با توجه به نیازهای حضور در نمایشگاه قابل ارایه می باشد.

فیلترها
نوع طراحی غرفه
نوع غرفه
نوع پلان
متراژ غرفه
مکان برگزاری
غرفه شرکت آسیا تک - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی
غرفه شرکت آسیا تک - نمایشگاه بین المللی اصفهان - غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی | غرفه شرکت آسیا تک

غرفه سازی اصفهان

مرداد ۱۳۹۲
بین ۶۰ تا ۱۰۰ متر
غرفه پروداکت
پلان جزیره | چهارطرف باز
شرکت غرفه سازی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل
نمونه غرفه
نمونه غرفه

غرفه سازی در تهران | غرفه گروه صنعتی شکفته

غرفه سازی در تهران


بین ۳۶ تا ۶۰ متر
غرفه پروداکت
رینگ | یک طرف باز
ساخت غرفه نمایشگاهی گراف
شرکت غرفه سازی گراف
نمایش کامل

متاسفانه برای فیلتر شما محصولی یافت نشد


لطفا محدودیت فیلتر خود را تغییر دهید.